Loading...
nl

Ik...

Eeps
Eeps aug 21 '08
Zo zal ik mijn topic maar noemen, want het gaat nu eenmaal over 'ik'.

Ik ben Melissa en ben binnenkort 22 jaar. Alhoewel ik de scepticus kan uithangen, spreekt alles tegen mij. Dit is er allemaal al gebeurd:

- als kind droomde ik vaak dat het huis van mijn buren in lichterlaaie stond. Verder herinner ik mij nog weinig over deze droom. Kort nadien kreeg de 28-jarige vrouw een dodelijk ongeluk. Er zijn ook allerlei andere dingen gebeurd in dat huishouden qua ongelukken en gewoon "bad luck"-gevallen. Dromen zijn kort na haar ongeluk opgehouden.

- toen ik 10 was, lag mijn grootvader in het ziekenhuis. De laatste week kon ik nauwelijks bij hem zijn, alhoewel ik hem graag zag. Toen we de zondag 2 maart 97 naar het ziekenhuis reden, voelde ik 'iets' in de auto. Aangekomen was het net 5 minuten overleden.

- De nacht van 13 op 14 augustus 98 droomde ik dat ik mijn pols ernstig had gebroken. Die ochtend verwachtte ik telefoon. Om 9uur belt mijn vader: hij had een ongeluk gehad.

- Vorig jaar lig ik te woelen in mijn bed tot ongeveer 2 uur 's nachts. 's Anderendaags zeg ik op school tegen iedereen die het horen wil 'ik ga slechts nieuws krijgen'. Om 12uur het verlossende sms'je: mijn oom is overleden om 2 uur die nacht, op de leeftijd van 50 jaar.

- Twee jaar geleden stap ik in mijn auto en alles voelt 'kil' en 'verkeerd' aan. Ik krijg een auto-ongeluk. (Deze valt natuurlijk te verklaren als... 'doordat ik mij zo voelde, heb ik onbewust een ongeluk in de hand gewerkt...')

- ik kan geen massages van niemand verdragen. Dit zijn pure martelingen voor mij. Echter, wanneer ik iemand's schouders masseer, zegt iedereen spontaan "dat er een enorme druk van hun schouders valt".

- nog voor de berichtgeving van het extra vliegtuig op 9/11 (dat later neergehaald werd), vertel ik tegen mijn vader over "dat andere gebouw dat neergehaald werd, eerst de WTC, dan het pentagon en nu nog een ander!". Halfuurtje later volgt de berichtgeving dat een extra vliegtuig neergehaald werd dat op weg was naar een ander doelwit.

Zo blijft het eigenlijk maar doorgaan. Ook heb ik continu déjà-vu's, waarvan ik met 100 % zekerheid kan zeggen dat ze nog nooit in DIT LEVEN zich hebben voorgedaan.

Dat was het zo'n beetje. Heb momenteel weinig zin om nog wat anders over mij te vertellen. Ah, je vraagt maar. wink
Delen:
Lena
Lena aug 21 '08
als je hier leest ben je niet alleen eeps,denk dat er mensen zijn die jou heel goed begrijpen hier,maar wat vooral belangrijk is dat je jezelf neemt zoals je bent.
er mee om leren gaan zal niet altijd zo eenvoudig zijn omdat je gevoel en verstand misschien niet altijd in evenwicht zijn.
maar wat er gebeurd is ,dat het gebeurd en daar kun je niet langer omheen dan smile
Ayasha
Ayasha aug 21 '08
Ik ken dat soort dromen en gevoelens Eeps, het is iets waar je mee moet leren om gaan. Onderschat de inwerking op je eigen Het zijn zomaar dromen, ze hebben zoveel invloed op je. Ga daar mee om, verwerk ze zoals je je verdriet verwerkt. Schuif ze niet aan de kant als "weer eentje die is uitgekomen" want dat houd je niet lang vol. smile(ik hoop dat ik me goed uitdruk)
Eeps
Eeps aug 21 '08
Ja, ondertussen ben ik al tot het besef gekomen dat mijn voorgevoel en dromen inderdaad meer zijn dan "zo maar iets", maar als kind van 10 denk je eerder van "ah..." alhoewel mijn moeder ook niet meteen schuw is van het paranormale (alhoewel zij het eerder in christelijke context zoekt). Mijn vader echter is wel meer down-to-earth.

Wil trouwens nog eens meegeven. Mijn moeder en ik waren in een kerk waar er gebeden word voor de H. Rita. Er waren een heleboel kaarsjes uit en wij hadden ze graag opnieuw aangestoken. De lont was nog perfect in orde en anders was er ook weer niets op aan te merken aan die kaarsen, maar wat we ook deden, aansteken lukte niet.
inneke
inneke aug 22 '08
H.Rita is de patroonheilige van 'wanhopige zaken' winkAls je echt niet meer weet hoe of wat dus.

http://users.pandora.be/katholieke-informatie/Novenen/H.%20Rita.html
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 22 '08
Hoi Eeps,

Ik ben echt blij hier dit berichtje van jou te lezen, door te delen zul je begrip en (h)erkenning vinden.

Heb je er al eens aan gedacht hier verder mee aan de slag te gaan? Je verder te ontwikkelen, je hebt een heel helder ´oog´.

Door bijvoorbeeld een medium cursus te volgen, of workshop of i.d. kom je onder gelijkgestemden en kun je oefenen in de praktijk. Ieder die daar komt vind het in het begin eng en is bang dat ´spirit´nergens mee komt of dat ie niets uit kan brengen. Maar zeker wel, het is er altijd op het juiste moment, net alsof je juist extra zetjes krijgt als je zélf een eerste stap zet. Door er mee te oefen en te ´werken´ krijg je vanzelf vertrouwen het toe te passen en te interpreteren wat je voelt.
Je krijgt gevoel voor wat je wel en niet wilt doorgeven en wat van jou en wat van de ander is. Daarna kun je altijd nog bezien wat je er verder mee zou willen. Voel wel even goed bij wie je terecht komt, voel kritisch van binnen of die persoon je echt een fijn gevoel geeft. Niet ieder medium zit op dezelfde golflengte als jij en dan zou je teleurgesteld kunnen zijn.
Dat zou je juist weer terug bij af kunnen brengen, dus durf kritisch te zijn. Je trekt alerlei mensen aan wink

Je zult ook merken dat het negatieve gevoel dat je nu soms krijgt wegebt, je het steeds beter kunt plaatsen en dingen niet meer in jouw eigen emotie blijven hangen. Je zult ervaren dat je een prachtige kwaliteit hebt meegekregen in je leven, die jou leven en dat van anderen kan verrijken.

Het is aan jou, wees welkom...

Liefs, pacho

Thomas A
Thomas A aug 22 '08
Ja mooi en herkenbaar Pacho. Om die reden die jij beschrijft heb ik een deeltijd opleiding aan de SIO gevolgd (2002-2005) Scholing intuitieve ontwikkeling (Zeddam/Hummelo) van Maia Majoor.
admin
admin aug 23 '08
Hoi Eeps, welkom in ons midden!
Maris1976
Maris1976 aug 24 '08
Welkom hier, ik ben Mariska en ik heb 3 kinderen en woon samen in Den Bosch, ik ben hier ook vers van de pers.
Liefs Maris
marinet
marinet aug 24 '08
hoi eeps leuk je er bij te hebben. Ik ben er ook pas net en nog steeds aan het rind kijken. En ik zal je vertellen ik geniet van de mooie en bijzondere dingen die ik lees en voel op dit forum

Liefs Marinet smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420