Loading...
nl

Die stomme buurvrouw....

Ayasha
Ayasha aug 22 '08
neen angela, jij zoekt geen ruzie, maar ik denk dat je het te zwaar op neemt. winkWij hebben ook zo'n buurvrouw, die stuurde zelfs de dierenbescherming naar ons toe. Gewoon negeren. Zolang jij in orde bent met je boeltje hoef je nergens bang voor te zijn.
Maris1976
Maris1976 aug 22 '08
Ik zou je buurvrouw eens negeren, want ze geeft je op een of andere manier een opgefokt gevoel, je kunt ook niet zomaar dingen voor je buurvrouw invullen over wat ze over jou zou kunnen denken, want dat kan een eigen leven gaan leiden in jouw hoofd. Ik denk dat zij hier geen nacht minder over slaapt, terwijl jij je megadruk maakt hierover en zelfs instanties inschakelt.

Probeer er anders naar te kijken, in ieder geval probeer je minder druk te maken Angela.

Liefs Maris
Acheliah
Acheliah aug 22 '08
Lieve Angela ik herken het probleem. Ik heb ook zo'n buurvrouw die mij constand in de gaten houdt. Die over mij praat enz maar laatst een maand geleden denk heb ik haar eens fijn de waarheid gezegt op een fatsoendelijke duidelijke manier en warempel ik heb nu ff geen last meer van haar. Je moet haar duidelijk maar wel op een nette manier te verstaan geven dat je hier niet van gediend bent dat recht heb je. ALS IEDEREEN ZICH NOU EENS BIJ ZIJN EIGEN VOORDEUR HIELD zou het leven een stuk aangenamer zijn. En veel verdraagzamer sterkte meis en kom voor jezelf op maar blijf wel netjes.

XXX Acheliah
**Angela**
**Angela** aug 22 '08
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: **Angela**
Bij jullie gaat zoiets natuurlijk altijd van een lijen dakje, jullie doen niks fout en weten altijd precies hoe te reageren op zo'n idioot mens!

Waarom zou je toch steeds naar anderen kijken? Dan weer je buurvrouw, dan weer ons. Kan je je energie niet beter ergens anders voor gebruiken?

Klagen is namelijk geen energie die daadwerkelijk iets opleverd. "Doen" daarentegen weer wel.

JULLIE zeggen toch dat ik het moet kunnen, jullie weten toch precies hoe je er op moet reageren, ppppffffffffffffffff
**Angela**
**Angela** aug 22 '08
Origineel bericht van: Maris1976
Ik zou je buurvrouw eens negeren, want ze geeft je op een of andere manier een opgefokt gevoel, je kunt ook niet zomaar dingen voor je buurvrouw invullen over wat ze over jou zou kunnen denken, want dat kan een eigen leven gaan leiden in jouw hoofd. Ik denk dat zij hier geen nacht minder over slaapt, terwijl jij je megadruk maakt hierover en zelfs instanties inschakelt.

Probeer er anders naar te kijken, in ieder geval probeer je minder druk te maken Angela.

Liefs Maris

Ik probeer en probeer............
Jammer, lukt niet!
Maris1976
Maris1976 aug 22 '08
Enig idee waarom je haar zo belangrijk maakt? Zijn het alleen die planten of is het meer dat je zo van haar baalt?

Laat haar links liggen, is makkelijker gezegt dan gedaan, maar als je haar elke keer toelaat en je laat opfokken dan heb je toch ook geen prettige leefomgeving en leefsfeer?

Luefs Maris
Lena
Lena aug 22 '08
angela het belangrijkste van alles is dat je al bezig bent om anders met de dingen om te gaan.geef het gewoon wat meer tijd. en ja als je hier niet mee te maken hebt kun je je haast niet voorstellen wat dit met je kan doen.
er worden zelfs tv programma,s over gemaakt dus het is erg genoeg denk ik als je hier mee te maken krijgt.
alle goede adviezen hier zijn bedoeld om je er over na te laten denken,oplossingen zijn er niet altijd.(negeren,haar eens goed de waarheid vertellen, zijn sowieso goede raadgevingen)op de een of andere manier moet je hier doorheen en welke weg je ook neemt(je had er al een paar genomen) verwacht niet gelijk resultaat.
en niet bij voorbaat zeggen dat kan ik niet,want je kunt het wel!laat je levensgeluk je niet afnemen en bespreek dit desnoods met ria je regressie therapeut,misschien kan zij jou daar bij helpen ,sterkte angela.
Lena
Lena aug 22 '08
Offtopic
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '08
Bij jullie gaat zoiets natuurlijk altijd van een lijen dakje, jullie doen niks fout en weten altijd precies hoe te reageren op zo'n idioot mens!

Waarom zou je toch steeds naar anderen kijken? Dan weer je buurvrouw, dan weer ons. Kan je je energie niet beter ergens anders voor gebruiken?

Klagen is namelijk geen energie die daadwerkelijk iets opleverd. "Doen" daarentegen weer wel.

JULLIE zeggen toch dat ik het moet kunnen, jullie weten toch precies hoe je er op moet reageren, ppppffffffffffffffff

En waarom steek je al je energie nu toch weer in ONS? Is het nu echt zo moeilijk om te zien dat iedereen je juist probeert te helpen met hun advies, maar jij dit alleen maar op een hele ondankbare manier naast je neerlegt? Waarom is het toch weer de schuld van een ander terwijl die juist het beste met je voorheeft?
Lena
Lena aug 22 '08
idioot was het
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Lena10
idioot was het

Waarom vind je Angela en haar topic nu een idioot?
Lena
Lena aug 22 '08
[quote=**Angela**]Bij jullie gaat zoiets natuurlijk altijd van een lijen dakje, jullie doen niks fout en weten altijd precies hoe te reageren op zo'n idioot mens!

En waarom steek je al je energie nu toch weer in ONS? Is het nu echt zo moeilijk om te zien dat iedereen je juist probeert te helpen met hun advies, maar jij dit alleen maar op een hele ondankbare manier naast je neerlegt? Waarom is het toch weer de schuld van een ander terwijl die juist het beste met je voorheeft? [/quote]
neem toch aan dat het daarom ging dat het topic gesloten werd? idioot is het enige wat ik zie
JulienMoorrees
Dit topic is helemaal niet gesloten Lena, het gaat over Angela en haar buurvrouw. En ze noemt zichzelf een idioot. Is er nu dan ook iets wat je in relatie met dit onderwerp erover wilt zeggen?
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Het is ook nooit gesloten geweest overigens. Heb ook al een paar keer helemaal over gelezen maar kan er ook niet goed wijs uit raken...
Lena
Lena aug 22 '08
je weet heel goed kath dat het over het topic ik ga weg hier ging
en dit waren jou woorden
Voor zover ik weet is het niet de bedoeling om te "melden" dat je weg gaat. Zeker niet gezien je hier zwaar uit haalt naar forumleden die het goed bedoelde. Ik zet het topic op slot.
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Heb je het bericht gelezen Lena? Enige wat er in stond waren beschuldigingen naar forumleden die, voor zover ik hier las, enkel goed bedoelde adviezen gaven. winkDat is inderdaad niet de bedoeling. Ik snap niet dat je hier door gaat over dat topic. Want dat heeft hier IMO niets mee te maken. Deze berichten hebben ook helemaal niets te maken met de reden dat ik dat andere topic op slot gegooit heb. Dus ik snap je reactie nog steeds niet.
Lena
Lena aug 22 '08
jij hoeft het ook niet te snappen kath smile
JulienMoorrees
Lena en Kath,

Dat gesloten topic heeft niets te maken met de buurvrouw dus haal dat er dan ook niet in dit topic bij. Bespreek dit via PM met elkaar of spreek er niet meer over.

Lena, stop aub met dingen in andere topics erbij halen die er niet in thuis horen. Dit topic is daar niet voor bedoeld en zorgt ervoor dat Angela nu helemaal haar verhaal niet meer kwijt kan hier, want nu is haar topic verknalt.

Iedere verdere reactie van hier die hier geplaatst wordt en niet meer on-topic is, zal ik zonder pardon verwijderen. Zint het je niet, pm me maar, of open een nieuw topic.
Acheliah
Acheliah aug 23 '08
Ik weet niet zeker of ik het goed doe maar dat zien we dan wel. Ik vindt negeren geen oplossing dat heb ik ook bijna een jaar gedaan. Ze blijven zoeken naar redenen om je uit de tent te lokken of om je zwart te maken. Het allerbeste is haar de waarheid te zeggen om een fatsoendelijke maar zeer duidelijke manier. En zeg haar daarbij dat als ze wat heeft over je dat ze persoonlijk naar je toe moet komen. Dat er best over te praten valt. Een maand geleden kwam er een buurvrouw van achter naar mijn toe en zei Dien luister eens er staat bij jouw poort allemaal troep is dat van jou ik zei nee want ik kan daar niet komen want de sleutel is afgebroken. Ze zei oke dan ga ik ff in de tasjes kijken ik zei da's goed. Nu bleek ze dat te hebben gehoord van 3 deuren verder bij mij. Kijk en zo ga je ruzie krijgen. Ik heb die buurvrouw later nog gesproken die aan mijn deur stond en er was niks aan de hand maar die buurvrouw naast mij heb ik toch ff flink de waarheid gezegt ik heb haar naar haar hoofd geslingerd dat ze informant was van politie en jeugdzorg en ze riep mij toe dat ik over haar achterplaats niks te vertellen had ik zei mooi dan praat jij ook niet meer over mijn achterplaats en stuurd geen mensen meer op mij af en toen was ze ineens poeslief en heb ik nu ff geen last meer van haar.

XXX Acheliah
Lena
Lena aug 23 '08
grenzen aangeven smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies