Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

Harbringer
Harbringer aug 18 '08
Ik ben toch wel ge-interesseerd wat er uitkomt en of dat overeenkomt. Ik sta hier zelf wel een beetje sceptisch tegenover, maar sta er wel voor open.

Foto is ruim 2 jaar oud weet niet of dat uitmaakt?

Ik hoop dat iemand de tijd kunt vinden om mijn foto te lezen.
Bij voorbaat dank.
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 18 '08
jij weet vast waar ik het over heb. Omdat het een openbaar forum is ga ik niet in detail treden. Maar sommige dingen zou je moeten laten voor wat ze zijn. Het is niet goed voor je lichaam en nog minder voor je omgeving. Je sluit jezelf onbewust af... Muurtjes bouwen is geen probleem, maar heb je je al eens afgevraagd hoe je ze ooit weer gesloopt wil krijgen?

Weet dat vrienden niet blijven proberen om er over heen te klimmen... Je moet hen half weg tegemoet lopen. smileLuister naar die verstandige persoon die niet zo ver van je vandaan staat. Zij weet waarover ze praat, ze heeft gelijk. smile
Harbringer
Harbringer aug 19 '08
Bedankt voor het lezen.
Sommige dingen laten voor wat ze zijn,
Tja dit is wel heel erg breed en vaag misschien zelfs. Mijn punt is juist alles te weten/ te onderzoeken/ en willen veranderen ook al is dit niet mogelijk.

Dat ik mezelf afsluit klopt wel maar dan eerder bewust. Die muren staan er voor een reden.

Met vrienden heb ik geen enkele problemen. Ik denk dat het eerder gaat over mensen die ik net ken of ontmoet.

Een goede gedeelte klopt dus wel, kun je niet in een prive-msg in detail treden? Zou ik erg waarderen.
Ayasha
Ayasha aug 19 '08
De PB is verstuurd. Verdere vragen mag je altijd stellen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '08
Hey heb je misschien ook een recente foto als je het nog leuk vind dat ik je foto lees? Ik gebruik het liefste recente foto's dus vandaar.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki