Loading...
nl

Zwarte flitsen

fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Misschien heb je gelijk.
Lena
Lena aug 29 '08
Origineel bericht van: Hurby
Harbringer voelt zich zelf niet anders wanneer het gebeurt. Hij noemt dit feit niet voor niets; zwarte flitsen zijn niet zomaar iets en al helemaal niet iets medisch wat je niet voelt. Dus het komt waarschijnlijk niet van hemzelf.

Als het niet van hemzelf komt en het, zoals hij suggereert door dit topic te maken, iets is wat hij niet thuis kan brengen, is het waarschijnlijk energetisch. Energetisch gezien is zwart negatief, dus vandaar.

Misschien heb ik het fout; ben ook maar een mens.

...of de lamp op zijn kamer moet flikkeren en hij heeft het gewoon niet door!

vind deze verklaring helemaal niet zo gek,maar ben ook zo ,als je dit wil weten sluit dan eventuele lichamelijke gebreken uit!(zover dat dan weer kan)
soms hebben wij nml niet altijd door dat we negatief denken,het is al een gewoonte :)en houden we die negatieve kant in takt
Lena
Lena aug 29 '08
Origineel bericht van: Lena10
je naam doet me denken aan een furby laugh

je naam hurby ik moest gewoon even denken aan een furby crazy
Lena
Lena aug 29 '08
en zelfs lijk je ook wel op Nims smile

ja hoe ik hier nu bij kwam? had even het idee dat ik met Nims te maken had,maar zo te zien inmiddels zijn jullie wel aan elkaar gewaagd wink
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08

soms hebben wij nml niet altijd door dat we negatief denken,het is al een gewoonte :)en houden we die negatieve kant in takt

Ja goed gezegd. Het probleem is dat het ego vaak in de weg zit; je kunt mensen niet vertellen dat ze negatief denken, ze nemen het op als een aanval en gaan in de verdediging. Lastig onderwerp.
Lena
Lena aug 29 '08
ja dat is het zeker,maar juist als je je hier op een forum begeeft kan het niet anders dat je ook met jezelf wordt geconfronteerd en met jouw waarheid smilehet is aan jou wat je ermee doet. Vrij........
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Ja!
Harbringer
Harbringer aug 29 '08
Origineel bericht van: Kath
Ik denk eerder aan iets medisch, entiteiten zie je vaak niet als "alsof het licht uit gaat" dat zijn eerder flitsen in je ooghoeken of plaatselijke "flitjes" of wazen van wit of zwart "licht" (weet niet goed hoe ik dat moet beschrijven). Volledig zwart voor je ogen doet me eerder denken aan een lichaam dat iets te kort heeft.

Naja het is moeilijk te herinneren laatste keer was al maaanden geleden. Maar het gaat zo snel het is moeilijk te zeggen of het vanuit mijn ooghoek komt of gewoon hele zicht, daar heb ik ook niet zo opgelet. En mee naar de arts is een beetje zinloos aangezien het zo klein is, en waarschijnlijk toch niet kan isoleren omdat ik het niet vaak heb. Ik heb zoveel kleine kwaaltjes maar ga er niet mee naar de arts, het is meer nieuwsgierigheid dan bothersome. Ik heb nu wel een idee wat het zou kunnen zijn. Misschien ga ik ooit met alle kleine kwaaltjes naar de arts in 1x als ik er genoeg heb:P

Als het negatieve entiteiten zijn wat kun je daar mee?
Lena
Lena aug 29 '08
wegsturen wink
fdsajkl
fdsajkl aug 29 '08
Wegsturen is vaak dweilen met de kraan open, ze komen toch wel terug want ze zitten echt overal.

Als je zorgt dat je in een hoge trilling blijft - dus een positieve instelling - en dan kunnen ze er wel zitten, maar ze doen je niets.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
Hoeft niet hoor, als je ze op de juiste manier wegstuurd komen ze niet meer terug. Ik heb al een aantal maal bij mensen negatieve entiteiten weggehaald die daarna echt niet meer durfden terug te komen wink.
Ayasha
Ayasha aug 30 '08
Negatieve energie hoeft niet per definitie "slecht" te zijn. Het kan zijn dat het negatief is voor jou maar dat het niet negatief is uit zichzelf. Kortom: dat de kern goed is, maar dat het niet bij jou hoort. Dat ervaar jij als negatief en zie je dus als zwart. In dat geval moet je het gewoon in gedachte of hardop vertellen (en dat ook echt zo voelen) dat het niet bij jou hoort, dat het verder moet, maak in gedachten een "lichtpuntje" dat van jou af ligt en vertel het, dat het licht moet zoeken. Dat jij het niet kan helpen. Verdwijnt het dan niet. Scherm jezelf dan af. Dat kan op verschillende manieren. Het komt er op neer dat je in gedachten iets moet maken waarin jij je veilig voelt. Ik "verbreed" mijn aura altijd en maak vervolgens verschillende lagen van wit licht om mijn lichaam en aura en voel het als een "schild" waar niets doorheen kan.

Andere gebruiken een schelp waar ze in kruipen, waar enkel wit licht in kan. Nog andere sluiten hun chakra's. Nog andere maken een pyramide/bol rond zichzelf. Het is maar wat je verkiest, waar jij je het veiligste bij voelt en vooral wat voor jou het makkelijkste is om te creëren.
fdsajkl
fdsajkl aug 30 '08
Een negatieve entiteit is toch wel wat anders dan gewoon negatieve energie zoals wateraders of aardstraling hoor. Niet te vergelijken.

En NiMS, er komen wel weer anderen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '08
Klopt Hurby als je je inderdaad niet afsluit zoals kath hierboven zegt, is er een grote kans dat er weer anderen komen. Ik maak daarom ook altijd een piramide van licht bij degene die ik heb geholpen nadat een negatieve entiteit is weggejaagd.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420