Loading...
nl

Verhuizen

Beschermengel
Beschermengel aug 25 '08

Er is wel veel veranderd voor je Karin!..ben ik dan zolang weggeweest? nou ik ben erg blij voor je..nieuw huis..nieuwe baan..fijn hoor!! zo zie je maar, na regen komt zonneschijn..het is een oud gezegde maar is zoooo waar!
admin
admin aug 25 '08
Allemaal goede en mooie dingen engeltje, ik dans en ik lach tralala
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 25 '08
Klinkt goed allemaal zeg. Ik kan me voorstellen dat je de kids niet over het Heetmanplein wilt laten fietsen. Is een kruising waar volgens mij iedereen gedesorienteerd raakt en de chaos des te groter is tongueZo te horen is donderdag feestdag voor jullie, leuk zeg! Nog heel erg bedankt dat je door alle drukte heen geprobeert hebt een lattenbodem te regelen, een electrische nog wel. Je bent een grote schat. Liefs, pacho
admin
admin aug 25 '08
Met liefde gedaan Pacho, ik vond het heel leuk je stem te horen!
Toch net even anders als schrijven, nadat ik je had gesproken kreeg ik gelijk weer email van andere collega's. Wat zijn er toch lieve mensen op dees aardbol smile
Grunie
Grunie aug 25 '08
Hoi Karin,
Nog even een berichtje van mij! Heel veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis! Maar dat zal wel loslopen!
liesanne
liesanne aug 26 '08
Quote:
De openhaard moest worden afgebroken helaas, hij was niet veilig en het was te kostbaar hem te repareren cry

ha, ha , wij hebben deze aangeschaft, voor zo'n 5 euro grin
admin
admin aug 26 '08
Lol, maar das niet echt!

Ik wil echte vlammen zien..
Geef me vuur.. laugh

Dank je wel Grunie smile
Lena
Lena aug 26 '08
draakje karin wil vuur!
admin
admin aug 26 '08
*slik*.... eek
inneke
inneke aug 26 '08
Hihi, nepvuur- geweldig! Maar ik zou er ook niet helemaal tevreden mee zijn hoor.
Vind het wel jammer voor je Karin, van de open haard- maar dan kunnen de katten die ook wel niet als kattenbak gebruiken (schijnt dat ze dat graag doen). Is toch weer positief he... crazy
Maris1976
Maris1976 aug 26 '08
Ik heb je huisje gezien Karin en een paar weken geleden zag ik wat mensen daar ruimen en toen dacht ik bij mezelf...pffff ik moet er niet aan denken om te verhuizen, heel toevallig is dit zeg om jou dan hier tegen te komen. Hhaha

Ik fiets elke dag voorbij een aantal keer, ik ben dat zotje met een aanhangwagen achter de fiets, zo'n kidcar. Let op donderdag maar eens op tegen de klok van half 1 en half 4, dan kom ik langs je huisje opgetuft..hihi

xxx
liesanne
liesanne aug 26 '08
Origineel bericht van: Karin
Lol, maar das niet echt!

Ik wil echte vlammen zien..
Geef me vuur.. laugh

....en geef me vuur (geef me vuur)
nee, geen lucifer natuurlijk, maar passie elk uur.....

of.... buiten, zoiets misschien?

admin
admin aug 27 '08
Leuk ik zal zwaaien Maris!
Lena
Lena aug 30 '08
verhuisdoos alles goed?
Maris1976
Maris1976 aug 30 '08
Waaaaah ik heb niet gezwaaid, vergeten ....
admin
admin sep 1 '08
Ja Lena, prima! Mijn computer was een paar dagen dood...ik kreeg hem niet opgestart en omdat zoonlief zijn meisje over was had hij geen tijd om te kijken. Er zat echter alleen maar een draad los of een kabel of zo. De verhuisdoos is weer present!

Ha ha Maris, ik was niet thuis, proberen we het deze week nog een keer.
Lena
Lena sep 1 '08
ja die computers toch!een los snoertje zie je gemakkelijk over het hoofd. smileik zag net op internet het volgende bericht en moest eigenlijk aan je denken omdat 1 van je kinderen zo prachtig kan tekenen.

Kunstopleiding autistische jongeren van start
NIJMEGEN (ANP) - Zestien jongeren met een autistische stoornis beginnen maandag in Nijmegen aan hun kunstopleiding aan de nieuwe UNIT Academie. De eerste week staat in het teken van introductie en bezoeken aan onder meer een museum en een galerie.

De studenten zijn allen ongeveer 20 jaar oud. De kersverse academie gaat uit van de talenten en niet van de beperkingen, zegt medeoprichtster Gemma van Grinsven. Veel jongeren met autisme hebben beeldende talenten. Het reguliere onderwijs gaat vaak wel uit van de beperkingen van autisten, stellen de initiatiefnemers.

De opleiding duurt twee jaar. In het eerste jaar krijgen de studenten onderwijs in onder meer fotografie, multimedia en vormgeving. In het tweede jaar volgt een stage en verdere voorbereiding op de beroepspraktijk.

Het merendeel van de studenten vindt tijdens de opleiding onderdak bij een instelling in de buurt van Nijmegen. ,,Een nieuwe opleiding én meteen zelfstandig op kamers is vaak te veel van het goede voor deze jongeren‘‘, zegt Van Grinsven. De UNIT Academie beschikt over tien docenten, die ook aan andere kunstopleidingen lesgeven en die veelal zelf ook beeldend kunstenaar zijn. Ook werken er twee psychologen.
admin
admin sep 1 '08
Dat is interessant Lena!
Grappig dat Thom op het moment bezeten is van fotografie, en hij kan echt mooie foto's maken. Hij zal (mocht hij deze richting opgaan) nog even moeten wachten, hij is 9.
Wel heb ik een tijdje geleden een schildersezel en verf voor hem gehaald, nu moet hij nog leren durven. Zo'n groot leeg wit schilderij is nog erg intimiderend voor hem smile
Ik denk als hij eenmaal de kwast oppakt ik nog verast zal staan, hij tekent op het moment veel draken, ook heel mooi!
Lena
Lena sep 2 '08
smileal duurt het nog even,het is iets om in je achterhoofd te bewaren.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420