Loading...
nl

even voorstellen

marinet
marinet aug 13 '08
Ik ben Marinet heb me net aangemeld op jullie forum. Karin is mijn nichtje. Mijn allerliefste nichtje we vonden elkaar na 15 jaar een paar maanden geleden weer terug.
Ik ben een HSPer. Wist ik eigenlijk al heel mijn leven maar heb dat ver weg kunnen stoppen om te kunnen overleven in de wereld. de wereld waarin ik nog altijd niet mijn plek gevonden. Maar ja ik leefde er nu eenmaal. Ik heb na jaren van mezelf weggeven aan iedereen ontdekt dat ook ik er mag zijn. Natuurlijk was ik er ook altijd maar voelde me altijd al anders.
Ik heb veel dingen gedaan in de loop van jaren.Om me te ontwikkelen in de hoop me steeds beter te voelen.
Een jaar geleden ben ik gescheiden en dat is de beste keus die ik heb kunnen maken. Nu leer ik stukje bij beetje mezelf weer terug vinden
Ik kan zo nog heel vertellen dat zal vast nog wel komen. smile
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '08
Hallo Marinet. Van harte welkom op Merudi. Ik hoop dat je hier net zoveel plezier kunt vinden als dat Karin dat doet. Als je vragen hebt, dan horen wij die graag.
admin
admin aug 14 '08
Yo! Plezier? Dat is hard werken hoor hier.. laugh

Dag lief nichtje van me, wat fijn dat je er bent!
Dikke kus,
Kaat
marinet
marinet aug 14 '08
lief dank je xxx
Lena
Lena aug 14 '08
hallo marinet

je zal maar zo,n nichtje hebben als karin wink
wat een mooi gebeuren na 15 jaar,leuk zijn jullie nu ook samen hier.
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 14 '08
Wat is de wereld dan weer klein he? Leuk dat je er bent Marinet, je komt heel prettig over. Dat zullen vast de genen zijn. Welkom!
marinet
marinet aug 14 '08
Dank jullie wel lief van jullie. Voelt goed om karin weer gevonden te hebben. Vroeger waren we veel samen en nu weer gaan verder met delen. wink
Thomas A
Thomas A aug 15 '08
Welkom Marinet

Mooi wat je schrijft; "Nu leer ik stukje bij beetje mezelf weer terug vinden.......................". Niet vreemd dat dit voor bijna iedereen de weg is 'ken uzelve', dat jij die boodschap begrijpt. Het is de enige weg die we kunnen vinden en er werkelijk toe doet. Rechtvaardigheid, absolute eerlijkheid, eenvoud en zelfliefde zullen je daar goed bij helpen........

In het kennen van het zelf, licht het be-grijpen van al het andere dat er is..............

Ik wens jou een mooie reis op Merudi!
marinet
marinet aug 15 '08
Thomas dat schrijf je heel mooi. Het raakt me omdat "ken uzelve" voor mij de essentie is van mijn leven. Daar groeien we door en blijven we de weg volgen die eigenlijk altijd al duidelijk is voor een ieder. De buitenwereld laat ons soms op een afstand naar ons zelf kijken. Waardoor de weg terug heel eng kan zijn. Zo ervaar ik het althans.
admin
admin aug 15 '08
Quote:
je zal maar zo,n nichtje hebben als karin wink

En wat wil u daar mee zeggen???
Dit roept om wraak, lol.

Ja ik ben enorm blij dat ik je weer heb gevonden Marinet!
Waar een tijdje werkeloos zijn al niet goed voor is smile
Als ik me niet te pletter had verveeld en was gaan hyven had het wellicht veel langer geduurd.
Vreemd maar ook heel fijn dat die vijftien jaar in een seconde kunnen wegvallen. De eerste keer dat we elkaar weer zagen vlogen we elkaar in de armen en was het weer net alsof we weer klein waren en weer samen met mijn zusje en jouw broer over de camping en door de bossen zwierven.
Wat een lol hebben we gehad vroeger hé? Als oudste nicht voelde ik mij ook "verplicht"om je alles te leren wat eigenlijk niet mocht blushweet je nog?

Het grappige is alsof het net is alsof je weer een stukje jeugd terugkrijgt, in principe veranderd er niets letterlijk, maar gevoelsmatig wel.
Fijn dat ik je eindelijk hier op Merudi heb gekregen, ik denk dat je hier echt zal genieten.

Tot morgen en wees voorzichtig met mijn dochter smile
Voor vandaag nog een superdag met je jarige zoon!

Knuf,

Kaat
marinet
marinet aug 15 '08
ja vijftien jaar is zo voorbij en dan blijk je elkaar onwijs te hebbebn gemist. En ach JIJ ALS OUDSTE NICHT hebt mij mooie dingen geleerd hihi.

Mijn jongetje is erg jarig vandaag. En ik met jouw meisje voorzichtig zijn?? Tuurlijk altijd dat weet je. Ze is mijn dochter die ik niet heb. Dus tuurlijk ben ik voorzichtig met haar.
Lena
Lena aug 15 '08
gefeliciteerd met je zoon smile
marinet
marinet aug 16 '08
dank je wel . Hij was erg jarig vandaag en nu is iedereen weg en ga ik lekker slapen.
Hij werd al veertien vandaag. Ik zie hem nog geboren worden klein en pril en nu is hij al weer bijna langer dan ik.
Ik geniet van die lieverd hij is een engel ontwikkelt zich op een mooie bijzondere manier. Kinderen zijn een spiegel voor de ouders is mijn ervaring ik leer dagelijks van mijn kindjes. Mag ze begeleiden naar volwassenheid en dan zien dat ze een mooi eigen leven gaan leiden.

Heb daar nog een mooi gedicht over:

Je kinderen zijn je kinderen niet

Zij zijn de zonen en dochters van 's levens hunkering naar zichzelf.

Zij komen door je, maar zijn niet van je,
en hoewel zij bij je zijn, behoren ze je niet toe.

Je mag hun je liefde geven, maar niet je gedachten,
want zij hebben hun eigen gedachten.

Je mag hun lichaam huisvesten, maar niet hun ziel,
want hun ziel woont in het huis van morgen, dat je niet bezoeken kunt,
zelfs niet in je dromen.

Je mag trachten hun gelijke te worden, maar tracht niet hen aan je gelijk te maken.

Jullie zijn de bogen, waarmee je kinderen als levende pijlen worden weggeschoten.
Laat het gebogen worden door de hand van de boogschutter een vreugde voor je zijn.

kahil Gibran
Lena
Lena aug 16 '08
ja mooi marinet
loslaten ook niet eenvoudig wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies