Loading...
nl

vraag

silke
silke aug 10 '08
hoi, hier ben ik nog eens na een tijdje
jullie hebben het toch behoorlijk druk wink
maar kzou graag toch eens willen weten of jullie nu enig verschil zien met mijn vorige foto.

ik denk dat je duidelijk zult aanmerken dat ik met veel vragen zit, of het nu wel goed zit met me.. en nog andere dingen, soms gevoelens die ik niet goed kan plaatsen. jullie hebben mij de vorige keer erg goed geholpen.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1193

alvast bedank groetjes silke

Delen:
silke
silke aug 10 '08
hier heb ik nog een 2e foto dat is misschien wat handiger

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1192

grts
admin
admin aug 11 '08
Geintrigeerd door mysterieen...

Dat is wat bovenkomt bij mij, zelfverzekerd en toch ook weer onzeker...
Jij weet wat je aan jezelf hebt maar stelt de buitenwereld boven jouw eigen denken.
Blijf bij jezelf, wat jij van jezelf vind is honderd malen belangrijker dan wat de buiten wereld van jou denkt.
Ik denk dat je enorm gevoelig bent voor de stemmingen van anderen.
Dat is niet erg, zolang je maar doorhebt of wat jij voelt van de ander is of van jezelf.

Liefs,

Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '08
Hey Silke,

Ik zie wel degelijk een verschil met de vorige foto. Op deze foto zie ik een stuk meer zelfvertrouwen en zekerheid. Je bent nog wel op zoek naar je eigen ik, maar daar raak je steeds beter in smile.

Je zou wel iets makkelijker voor jezelf mogen zijn. Je maakt het soms wel erg ingewikkeld voor jezelf.

Je bent wel een lieverdje met het hart op de goede plek. Je vind het alleen niet leuk als mensen je schattig vinden wink. Wat dat betreft kom je liever als een bitch over. Zal wel een beetje zelfbescherming zijn, denk ik.

Groetjes Julien.
silke
silke aug 12 '08
hoi, bedankt voor het lezen wink

Ik ben inderdaad heel erg geintregeerd door mysterieen. De mysterieen van verleden en heden, van wat er is geweest tot wat er nog komen moet, wat zich op de aarde afspeeld en daarbuiten... maar verder ga ik hier niet over uitwijden. smile

jullie vertelden ook al over mijn gevoeligheid de vorige keer en nu weer. Het is inderdaad zo dat ik enorm veel kan voelen, soms te veel, misschien is dat een voordeel, maar het werkt soms irritaties naar boven bij mij zoals er de vorige keer ook al werd gezegt, misschien dat je daarmee bedoelt dat ik soms een beetje als een bitch kan overkomen terwijl ik dat helemaal niet ben. soms kan ik uit het niets erg verdrietig of kwaad zijn, of om een reden die eigenlijk niets voorsteld, zo ben ik eens grof geweest tegen mijn vriend terwijl ik helemaal niet wist vanwaar het kwam en helemaal zo niet tegen hem bedoelt was, en dan voel ik me achteraf zo stom en probeer ik uit te leggen waar het vandaag komt, maar dat kan ik erg moeilijk frown. mijn vriend zegt dan dat het niet erg is maar toch... dat wil ik gewoon niet meer. en ook dat ik vaak kwaad ben op mezelf. Ik heb meer het gevoel dat ik in dit zogezegde "perfecte?" wereldje niet thuishoor en ook niet wil zijn eerlijk gezegt.

dit vond ik wel grappig :d, er zijn mensen die me inderdaad schattig vinden, voor het laatst heeft dat nog iemand tege me gezegt. In het begin was ik wel wat gevleid, maar nu heb ik wel zo iets van: ik ben geen klein kind meer hoor winkhihi dat is waar nims. en wat zelfvertrouwen betreftt, dat is wel min of meer zo, maar ik neem ook meer de tijd om over alles na te denken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '08
Hey bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je er zelf iets mee kunt. Ben wel benieuwd naar wat je de afgelopen tijd hebt doorgemaakt dat je enigzins veranderd bent en weer hier bent komen posten (weet niet of je regelmatig meeleest wink).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki