Loading...
nl

Om maar meteen met de deur in huis te vallen

Maris1976
Maris1976 aug 8 '08
Ik ben al heel lang op zoek naar iemand die mijn foto kan lezen, misschien als een soort bevestiging, ik ben ook benieuwd hoe anderen mij zien.
Ik heb 2 foto's, allebei van afgelopen jaar, niet zo vreselijk recent als in 1 dag oud, maar dat hoeft hopelijk niet.
Alvast bedankt:)
Liefs Maris

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1191

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1190
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '08
Hey Maris,

Je foto is nog niet gelezen, dus ik doe dat graag voor je.

Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Gevoelig en HSP. Dat weet ik nog van je voorstelrondje, maar zie het ook terug in je foto. Vooral veel moeite met veel signalen. Het is vooral verwarrend voor je omdat je niet goed weet te onderscheiden. En dat heeft vooral met focus en afgeleid te maken. Je bent namelijk nogal snel afgeleidt.

Probeer dus ook wat meer rust te maken voor jezelf. Meditatie is echt iets wat je kan helpen. En om het niet te moeilijk te maken voor je winkprobeer eens 5 minuten stil op een stoel te zitten en probeer niets te doen. Dat alleen al, zal je nog niet meevallen wink.

Ik heb het idee dat je niet zo goed voor jezelf zorgt soms, en dat je gezondheid voor jou niet het belangrijkste is. Hoeveel water drink je? Ik heb zo'n idee dat jou overgevoeligheid namelijk ook een stuk door je voedingspatroon komt. Probeer wat meer water te drinken.

Je bent wel erg gezellig en houdt van drukte. Voor iemand met hsp eigenlijk wel een vervelende combi, maar volgens mij vind je het wel prettig als het niet te rustig is. Misschien heb jij gewoon veel afleiding nodig?

Ik herken ook wel de indigo in je, dus als je wat meer over jezelf wilt weten, dan zou ik even op deze website rondeuzen wink.

Ik weet niet of je dit al doet, maar jij hebt medium-gaves in je en gaat zeker in de toekomst met overledenen communiceren. Hierbij zal je veel mensen gaan helpen.

Ik zie een heerlijke on-serieuse kant bij je, en hoop dat je deze zo lang mogelijk weet vast te houden. Het is namelijk deze kant in jezelf, die voor jou vele deuren kan openen. Misschien heb je wel een idee wat ik hiermee bedoel wink.

Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt en wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
Hoi Julien, bedankt datj e mijn foto heb gelezen, ik weet niet precies hoe ik moet quoten dus het antwoord ziet er nogal onoverzichtelijk uit.

Origineel bericht van: NiMS
Hey Maris,

Je foto is nog niet gelezen, dus ik doe dat graag voor je.

Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Gevoelig en HSP. Dat weet ik nog van je voorstelrondje, maar zie het ook terug in je foto. Vooral veel moeite met veel signalen. Het is vooral verwarrend voor je omdat je niet goed weet te onderscheiden. En dat heeft vooral met focus en afgeleid te maken. Je bent namelijk nogal snel afgeleidt.

*********Ik ben inderdaad enorm snel afgeleid, dat zie ik terug in mijn huishouden, alles wordt maar half gedaan alsof het lijkt dat ik geen klap uitvoer. En ik krijg teveel prikkels binnen die ik niet kan verwerken, ik heb geen " laat het van me af glijden-knop"

Probeer dus ook wat meer rust te maken voor jezelf. Meditatie is echt iets wat je kan helpen. En om het niet te moeilijk te maken voor je winkprobeer eens 5 minuten stil op een stoel te zitten en probeer niets te doen. Dat alleen al, zal je nog niet meevallen wink.

*******5 minuten sti zitten op een stoel kan ik als ik tv kijk, maar dan frutsel ik wel met mijn haren enzo..haha

Ik heb het idee dat je niet zo goed voor jezelf zorgt soms, en dat je gezondheid voor jou niet het belangrijkste is. Hoeveel water drink je? Ik heb zo'n idee dat jou overgevoeligheid namelijk ook een stuk door je voedingspatroon komt. Probeer wat meer water te drinken.

********Water drinken, da's een goeie, dat doe ik dus echt te weinig, verder probeer ik me aan een gezond eetritme te houden, 3 keer daags eten, op zijn tijd mijn fruit, maar ik kan ook gruwelijk snacken.

Je bent wel erg gezellig en houdt van drukte. Voor iemand met hsp eigenlijk wel een vervelende combi, maar volgens mij vind je het wel prettig als het niet te rustig is. Misschien heb jij gewoon veel afleiding nodig?

********Ik heb inderdaad veel afleiding nodig, ik wil alles opzuigen, maar word dan ook snel duizelig en in mezelf, omdat ik het niet kan verwerken, ik zou wel graag rust willen hebben, maar op 1 of andere manier komt het er niet van.

Ik herken ook wel de indigo in je, dus als je wat meer over jezelf wilt weten, dan zou ik even op deze website rondeuzen wink.

********Indigo, daar ga ik snel eens meer over lezen smile

Ik weet niet of je dit al doet, maar jij hebt medium-gaves in je en gaat zeker in de toekomst met overledenen communiceren. Hierbij zal je veel mensen gaan helpen.

*********Met overleden communiceren...oooh dit vind ik een beetje eng, ik heb nog geen half jaar terug een paar weken een overleden persoon in mijn hoofd gehad, in 1e instantie dacht ik dat ik tegen mezelf aan het praten was in gedachte, maar ik voelde ook een vibe in huis, heel gek, ik kreeg toen de tip om haar te vragen om naar het licht te gaan en gek genoeg was ze ineens weg?? Maar of ik het nu zelf was die iets in mijn hoofd had gehaald of dat er echt iemand was, dat weet ik dus niet.

Hier wil ik dus ook wel wat info over.

Ik zie een heerlijke on-serieuse kant bij je, en hoop dat je deze zo lang mogelijk weet vast te houden. Het is namelijk deze kant in jezelf, die voor jou vele deuren kan openen. Misschien heb je wel een idee wat ik hiermee bedoel wink.

***********Ja ik heb echt een onserieuse kant en dat is 1 van de dingen die ik echt waardeer in mezlef, dat mag nooit weggaan.

Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt en wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 12 '08
Hey, bedankt voor je reactie. Met 5 minuten stil zitten bedoel ik ook echt 5 minuten stil zitten. Dus geen tv aan, geen afleiding, niet aan je haar zitten, maar gewoon echt stil zitten.

Ik daag je uit om dat ook echt eens te doen. 5 minuten niets doen! Want je neemt geen rust in jezelf, waardoor er ook geen rust om jezelf is. Jouw omgeving ben jij, en dus als je druk van binnen bent, is het ook druk van buiten.

Ik hoor graag of het je is gelukt die 5 minuten zonder te frunniken wink.
Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
ooow jeeee, ik wil dat graag proberen, maar dat wordt dan ergens volgende week.....hahaha, ik heb het heel erg druk, morgen gaan we nar een festival, en ik moet nog zoveel doen...drukdrukdruk..hahah

Maarre 5 minuten stil zitten, geen tv aan? Uhm....niet frunikken? Dat wordt een hele uitdaging, ik laat je weten wat er gebeurde...:)

Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '08
Maar als je nu al geen tijd kan maken en het superdruk hebt, vind je het dan niet een beetje logisch dat het zo'n rommeltje in je hoofd is wink?
Maris1976
Maris1976 aug 13 '08
Daar heb je een punt, maar normaal kan ik wel ergens tijd vinden, maar ik moest nog zoveel doen en vandaag ga ik dus naar een festival tot zondag, daar kan ik er dus geen tijd voor vrijmaken...maar....ik heb gister de tv uitgezet en ik heb het denk ik een kleine 2 minuten volgehouden, daarna was het gewoon klaar, het ging niet meer. Maar ik denk dat ik rustig moet beginnen met opbouwen ofzo.
Ik voelde me heel onrustig worden, omdat ik er op moest letten dat ik lichamelijk ook rustig bleef...wat is dat moeilijk joh!!

Maar als ik terugkom ga ik hier mee verder, zelde als het yogaboek die ik vorig jaar heb gekregen, zelfde reden, ik kan gewoon geen rust maken in mezelf.

Liefs Maris
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 13 '08
Alles begint met willen smile. Wanneer je iets echt wilt, dan kun je het ook. Wil je rust in je hoofd, dan kun je ook rustig worden in je hoofd.
inneke
inneke aug 13 '08
Ik denk dat je niet moet proberen rustig te zijn, maar de onrust gade mag slaan. Het heeft geen zin je tegen jezelf te verzetten. Als je zo even alles stilzet, neem dan gewoon en zonder oordeel waar wat er allemaal in jezelf gebeurt. DAt is meditatie. Jezelf dwingen niet te denken is onbegonnen werk.
Maris1976
Maris1976 aug 17 '08
Oh maar dat is wel makkelijker gezegt dan gedaan, ik denk dat ik eerst eens moet gaan accepteren wie ik ben en hoe ik ben, dat is al een 1e stap.
Er is nog genoeg werk aan de winkel dus cool
Lena
Lena aug 17 '08
weet niet of je deze serie ooit gezien hebt,maar de tekst van dit nummer spreekt smile

http://www.youtube.com/watch?v=KD1Vozcq1uM&feature=related

af en toe jezelf weer bij een rapen werk aan de winkel is er altijd wink
Maris1976
Maris1976 aug 18 '08
Als de kinderen op bed liggen ga ik eens op mijn gemak luisteren.

Oja, ik heb de paarse steen gekocht met hangertje, vanavond ga ik hem eerst reinigen en dan ben ik benieuwd grin

xxx
Maris1976
Maris1976 aug 26 '08
Wil iemand nog meer proberen mijn foto te lezen?

Liefs Maris

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420