Hey Maris,
Je foto is nog niet gelezen, dus ik doe dat graag voor je.
Ik hoor graag wat er wel of niet klopt.
Gevoelig en HSP. Dat weet ik nog van je voorstelrondje, maar zie het ook terug in je foto. Vooral veel moeite met veel signalen. Het is vooral verwarrend voor je omdat je niet goed weet te onderscheiden. En dat heeft vooral met focus en afgeleid te maken. Je bent namelijk nogal snel afgeleidt.
*********Ik ben inderdaad enorm snel afgeleid, dat zie ik terug in mijn huishouden, alles wordt maar half gedaan alsof het lijkt dat ik geen klap uitvoer. En ik krijg teveel prikkels binnen die ik niet kan verwerken, ik heb geen " laat het van me af glijden-knop"
Probeer dus ook wat meer rust te maken voor jezelf. Meditatie is echt iets wat je kan helpen. En om het niet te moeilijk te maken voor je
probeer eens 5 minuten stil op een stoel te zitten en probeer niets te doen. Dat alleen al, zal je nog niet meevallen
.
*******5 minuten sti zitten op een stoel kan ik als ik tv kijk, maar dan frutsel ik wel met mijn haren enzo..haha
Ik heb het idee dat je niet zo goed voor jezelf zorgt soms, en dat je gezondheid voor jou niet het belangrijkste is. Hoeveel water drink je? Ik heb zo'n idee dat jou overgevoeligheid namelijk ook een stuk door je voedingspatroon komt. Probeer wat meer water te drinken.
********Water drinken, da's een goeie, dat doe ik dus echt te weinig, verder probeer ik me aan een gezond eetritme te houden, 3 keer daags eten, op zijn tijd mijn fruit, maar ik kan ook gruwelijk snacken.
Je bent wel erg gezellig en houdt van drukte. Voor iemand met hsp eigenlijk wel een vervelende combi, maar volgens mij vind je het wel prettig als het niet te rustig is. Misschien heb jij gewoon veel afleiding nodig?
********Ik heb inderdaad veel afleiding nodig, ik wil alles opzuigen, maar word dan ook snel duizelig en in mezelf, omdat ik het niet kan verwerken, ik zou wel graag rust willen hebben, maar op 1 of andere manier komt het er niet van.
Ik herken ook wel de indigo in je, dus als je wat meer over jezelf wilt weten, dan zou ik even op deze website rondeuzen
.
********Indigo, daar ga ik snel eens meer over lezen
Ik weet niet of je dit al doet, maar jij hebt medium-gaves in je en gaat zeker in de toekomst met overledenen communiceren. Hierbij zal je veel mensen gaan helpen.
*********Met overleden communiceren...oooh dit vind ik een beetje eng, ik heb nog geen half jaar terug een paar weken een overleden persoon in mijn hoofd gehad, in 1e instantie dacht ik dat ik tegen mezelf aan het praten was in gedachte, maar ik voelde ook een vibe in huis, heel gek, ik kreeg toen de tip om haar te vragen om naar het licht te gaan en gek genoeg was ze ineens weg?? Maar of ik het nu zelf was die iets in mijn hoofd had gehaald of dat er echt iemand was, dat weet ik dus niet.
Hier wil ik dus ook wel wat info over.
Ik zie een heerlijke on-serieuse kant bij je, en hoop dat je deze zo lang mogelijk weet vast te houden. Het is namelijk deze kant in jezelf, die voor jou vele deuren kan openen. Misschien heb je wel een idee wat ik hiermee bedoel
.
***********Ja ik heb echt een onserieuse kant en dat is 1 van de dingen die ik echt waardeer in mezlef, dat mag nooit weggaan.
Goed, dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt en wat je ervan vindt.
Groetjes Julien.