hallo iedereen, ik zit met iets dat me nog behoorlijk dwars zit. graag jullie reacties hierop.
voor een poos geleden heeft mijn pleegmoeder een relatie gehad met iemand waarmee ik voor jaren geleden zelf iets mee gehad heb. Afgelopen 18 april is hij overleden in het ziekenhuis aan alcohol misbruik. Zijn geest of hoe je het ook wil noemen is daarna een paar keer bij mij gekomen met de boodschap dat mijn pleegmoeder hem los moest laten. Ik heb dat aan haar vertelt en ze zei dat ik op moest houden met al dat "gehocuspocus". Ik heb het nog een paar keer geprobeerd er over te hebben met haar. maar ze wilde er niets van weten. uiteindelijk heeft ze 25 april zelfmoord gepleegd door met drank en pillen van haar balkon van 5 hoog te springen. Hoorde later dat ze al overleden was voordat ze de grond raakte. Het ergste waar ik nu nog mee zit is dat toen ik nog bij haar in huis woonde zij mij heeft tegen gehouden omdat ik toen zelf wilde springen. Ik heb nooit de kans gekregen om haar tegen te houden. En nu ben ik dus in 1 week tijd 2 dierbaren kwijt. Ik zie nog voor me hoe we daar met zn allen beneden stonden en haar lichaam op een brancard werd geleged. Ze had alles in haar hele lichaam gebroken en haar hele lijf was slap. Ik hoorde later van een kennis van me die haar geidentificeerd heeft dat ze een woede en haat over haar gezicht had. Ik denk eigenlijk nooit meer aan ze, maar herinner me wel de leuke en goeie momenten. Ik heb het eigenlijk een beetje afgesloten maar dit is toch iets wat me nog dwarszit.
gr. carolyn