Haha..Karin, jij ook nog steeds aan de verf . Dit weekend heb ik weer twee dagen helemaal alleen voor mezelf en ga het laatste stukjr in de tuin met tegels leggen en als ik nog puf heb de eettafel en schoorsteenmantel wit schilderen. Maar vooral genieten van het mooie weer en de vakantie en verder in het boek van Brandon Bays, The Journey.
Voor mij een muziek weekend. Ik ga met de kids van Hiddenwings - en zij zelf - flink geluid produceren (in dit dorpje ergens op de veluwe). Heerlijk, altijd leuk om mee bezig te zijn........
Mijn verslaving ligt bij bokt.nl en die is er nog maar net anderhalve dag uitgeweest dus ik hoop dit weekend niet Bovendien heb ik nog hopen werk voor de voorbereiding van wedstrijd van zondag (paardje rijden, paardje vlechten, paardje kalmeren, goed slapen)
Mijn verslaving ligt bij bokt.nl en die is er nog maar net anderhalve dag uitgeweest dus ik hoop dit weekend niet Bovendien heb ik nog hopen werk voor de voorbereiding van wedstrijd van zondag (paardje rijden, paardje vlechten, paardje kalmeren, goed slapen)
Veel succes met de voorbereidingen en zondag met de wedstrijd, spannend weer!
Inderdaad pacho, zeker gezien de probleempjes die we afgelopen dinsdag weer hadden...Ach, morgen ander bitje proberen en mn dame moet zich maar gewoon gedragen
Helaas komt mijn oudste dochter en haar vriend pas dinsdag thuis, dus dat wordt klungelen met zijn drieën! Wie komt er meespelen?
Maar, ook niet onbelangrijk, morgen uitslapen! En mijn vriendje gaat viëtnamese loempia's maken, zo lekker! En vandaag hadden we trouwens pindasoep! Fantastisch toch!
Belangrijk: Gedurende de verhuisperiode zal uw website online blijven, echter zullen
wijzigingen die U aanbrengt aan uw website NA Vrijdag 8 augustus 23:00, NIET worden
mee verhuist, aangezien de backup dan al gemaakt is. Wij verzoeken U daarom ook om
alle wijzigingen VOOR deze datum en tijd uit te voeren, zodat deze nog worden
meeverhuist, of te wachten met uw wijzingen tot na maandag 10 augustus 23:00.
Dus ik weet niet of eht nu echt klaar is. Kan zijn dat wat er nu geschreven wordt straks niet meer terug te vinden is. Of zie ik dat verkeerd.
Nou je ziet het op zich heel goed, maar aangezien ik zelf de verhuizing heb uitgevoerd, weet ik zeker dat het klaar is . Alles blijft dus gewoon netjes staan.
Oké, dat was ik even vergeten dat het jou eigen server is. Heb je nu nog een leuke ontmoeting gehad vrijdag? Want je zal het wel even druk gehad hebben met het verhuizen.
Ja de nasleep van de verhuizing heb ik vandmiddag pas kunnen oplossen. Er was een hoop niet in orde met de nieuwe server (nadat ik ze zelf eerst gesloopt had :$). Ik zal binnenkort een goed verslag doen van mijn bijzondere 8-8-8 ontmoeting maar eerst nog maar even geduld.