Loading...
nl

Een thuis voor Orlando

inneke
inneke aug 7 '08
Ok, ik weet het: dit is geen kattenforum. Maar ik zet alle middelen in om een goede thuis te vinden voor het katertje dat wij gisterenavond vonden op straat. "Orlando" is waarschijnlijk uit de auto gezet...Hij is onngeveer 4 maanden oud, heel lief en aanhankelijk en een echt manneke. Wij kunnen hem echt niet houden omdat ons appartementje al bewoond wordt door twee poezels. Wie o wie heeft plaats, geld en tijd voor dit manneke? Vertel het verder aan mensen met verantwoordelijkheidsgevoel, die weten wat het betekent voor een dier te zorgen. Zodat het diertje niet van hot naar heir wordt gestuurd.

Belangrijk: poesje is op te halen in Lier (België).
Delen:
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 7 '08
Wat een drolletje, ik kan jullie helaas niet helpen door hem een thuis te bieden maar ik hoop dat er snel iemand komt. Lief dat jullie hem meteen opgevangen hebben.
inneke
inneke aug 7 '08
Tja, bij dieren komt het kind in mij naar boven. Ik kon hem niet-niet opvangen! Zou het mezelf nooit vergeven.
Ayasha
Ayasha aug 7 '08
inneke. Probeer het eens op www.bokt.nl Daar heb je een speciaal beestenboel forum. winkDaar ga je waarschijnlijk iets meer mensen bereiken die er wel de plek voor hebben. Het forum heeft het vandaag wel een beetje moeilijk. Heeft er gisteren de hele dag uit gelegen en het is voor de gebruikers nog niet duidelijk wat er aan de hand was smileDus misschien even wachten tot vanavond ofzo.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki