Ik heb een vriendin gehad waar ik een relatie van 7 jaar achter de rug heb gehad nu we uit elkaar zijn heeft ze bepaalde mensen waar ik van hou tegen mij op gezet heb veel verdriet gehad en nu ik een andere vriendin had heeft ze die ook met haar slimmigheid van me afgepakt nu ze samen wat hebben kwelen ze me heel erg en verlagen mij en schelden me uit en ook geestelijk mij kapot maken en mijn persoonlijke bezitten kapot maken zoals banden lek steken 7 keer en mijn kinderen leiden onder mijn verdriet en nu elke keer proberen ze me laag te houden door me persoonlijk kapot temaken. Op hyves hebben ze alleebij een account en zetten liefdes berichten erop zodat ik het kan lezen en het me kan kwetsen . NOu is mijn vraag kan iemand mij vertellen hoe kan ik mij tegen hun negative gedrag beschermen kan ik weet niet wat ze volgende keer van plan zijn zoals mijn banden lek steken mijn ex of mijn vriendin hebben denk of slecht over mij
Gepraat of iemand het laten doen ik weet het niet maar ik ik word er moe van en de mensen die om mij heen staa die mij steunen ook die staan machteloos.
Wie kan mijn raad en advies geven hoe kan voor komen dat er weer wat gebeurt.
Groetjes ERNA hoop dat iemand mij kan helpen.....
Tegen dat negatief gedrag..