Loading...
nl

wat kan ik doen tegen negativiteit van mijn 2 exen

Alicja
Alicja aug 6 '08
Ik heb een vriendin gehad waar ik een relatie van 7 jaar achter de rug heb gehad nu we uit elkaar zijn heeft ze bepaalde mensen waar ik van hou tegen mij op gezet heb veel verdriet gehad en nu ik een andere vriendin had heeft ze die ook met haar slimmigheid van me afgepakt nu ze samen wat hebben kwelen ze me heel erg en verlagen mij en schelden me uit en ook geestelijk mij kapot maken en mijn persoonlijke bezitten kapot maken zoals banden lek steken 7 keer en mijn kinderen leiden onder mijn verdriet en nu elke keer proberen ze me laag te houden door me persoonlijk kapot temaken. Op hyves hebben ze alleebij een account en zetten liefdes berichten erop zodat ik het kan lezen en het me kan kwetsen . NOu is mijn vraag kan iemand mij vertellen hoe kan ik mij tegen hun negative gedrag beschermen kan ik weet niet wat ze volgende keer van plan zijn zoals mijn banden lek steken mijn ex of mijn vriendin hebben denk of slecht over mij
Gepraat of iemand het laten doen ik weet het niet maar ik ik word er moe van en de mensen die om mij heen staa die mij steunen ook die staan machteloos.
Wie kan mijn raad en advies geven hoe kan voor komen dat er weer wat gebeurt.

Groetjes ERNA hoop dat iemand mij kan helpen.....
Tegen dat negatief gedrag..
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 6 '08
Vet verhaal hoor Erna!!

Er is in elk geval een ding dat je kan doen en dat is in alle voorkomende contacten met de genoemde mensen zelf positief zijn. Zoek ook zelf geen contact meer met de dames. Ga ook nergens op in als zij met jou contact zoeken.

Probeer liefdevol te reageren als je ze toch weer tegenkomt.......
Met kwaadheid van jouw kant voed je het weer opnieuw........

sucses
seppe
seppe aug 6 '08
Dat ze jou fysiek problemen geven is moeilijker.
Kun je niet naar de politie gaan en een klacht tegen onbekende indienen?
(voor het leksteken van je banden)
Als ze jou zelf proberen te raken doe alsof dit geen effect heeft.
Ga er ook heel luchtig over blijf er niet over piekeren, ze zijn het niet waard.
Laat jezelf niet door hen onderuithalen. Tenslotte jij weet toch voor jezelf wat waar is en wat niet.
Als die mensen iets anders willen geloven pech he, laat ze maar geloven.

Alicja; Op hyves hebben ze alleebij een account en zetten liefdes berichten erop zodat ik het kan lezen en het me kan kwetsen.

Het kan je kwetsen maar dat hoeft toch niet.
Laat je daar toch niet aan kennen.
Kun je niet naar een andere hyve gaan? (ken het eigenlijk niet een hyve).
In ieder geval, laat je niet door het slijk halen door mensen die jou blijkbaar toch niet kennen als ze toch geen zinnige dingen kunnen zeggen.


- stel jezelf 's avonds voor het slapen (vind ik gemakkelijk) voor dat je in een prachtige omgeving bent, overgoten door wit licht (of zonlicht).
bv.; een heuvellandschap vol met prachtige bloemen, een waterval die uitkomt in een meertje middenin een prachtig bos, ... .
Vergeet even al je zorgen. Laat de energie van die plaats je opfleuren.

lichtkracht
- als je je slecht voeld of bedreigd ga daar weg als je kan en stel jezelf voor stralend van wit licht. (het werkt voor mij)

Veel sterkte.
Alicja
Alicja aug 6 '08
Dank jullie voor jullie lieve adviesen zal ze gebruiken en kijken of het voor mij werkt en geen contact meer nemen valt me zwaar omdat ik ook al weet ik dat mijn vriendin het niet goed met mij meent wil zo graag lief gevonden worden en heb geen kwaad aan haar gedaan gisteren nog had ik haar gesproken op msn naar 2 weken niks van haar gehoort te hebben blijkt ze ziek te zijn geweest kijk mijn intresse voor haar en zij heeft totaal geen intresse in mij.
Soms weet ik ook niet waarom ik zo ben maar zal jullie advies zeker gebruiken denk dat het beter is om nog meet gevaarlijke dingen te voorkomen .

Dank jullie ...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki