Tsja de titel is mischien een beetje raar. Maar sinds een weerk weet ik dat mijn tante, weduwe, waarschijnlijk een geest in haar huis heeft en ik weet bijna zeker dat dit mijn oom is (haar man). Sinds een tijdje verschijnt mijn oom niet meer in mijn dromen, waardoor ik niet meer met hem kan communiceren. De tijd dat ik nog contact met hem had vertelde hij me dat hij hier op aarde nog een hoop dingen af te maken heeft en graag nog naar zijn gezin wil en dat hij zich ernstige zorgen maakt over zijn oudste dochter en zijn vrouw. Zijn oudste dochter is erg stil geworden na het abrupte overlijden. Nu verteld ze me laatst dat ze haar slaapkamer niet meer in durft, omdat ze telkens de deurklink naar beneden ziet gaan en deur open gaat, lichten die flikkeren of tijdens het huiswerk de radio plotseling keihard aanspringt met 'zijn nummer'( If tomorrow never comes)lekker toepasselijk. Afgelopen week is er een medium in hun huis langsgeweest die vertelde precies hetzelfde dat wat mijn oom ook ijn mijn dromen heeft verteld. Over dingen die hij hier nog moet afsluiten enz. voordat hij werkelijk kan gaan. op een of ander manier gaf me dit een heel opgwekt gevoel! Dus het is toch waar! Er zijn veel momenten waarin in erg aan mezelf heb getwijfeld of dit juist een droom is geweest om zijn 'dood'te kunnen verwerken of dat ik echt contact met hem heb gehad. Wat ik alleen jammer vind is dat ik nu niet echt meer datgeen heb... ik weet niet zo goed
hoe ik hier mee om moet gaan als ik contact met hem zou hebben. Ik word namelijk altijd erg emotioneel als ik het gevoel heb dat hij weer bij me is. Kan alleen maar huilen... en het stomme is.. soms heb ik het gevoel dat het niet werkelijk mijn eigen tranen zijn.
Heeft iemand tips hoe ik hiermee om kan gaan. Zou het fijn vinden...
Groetjes renate