Loading...
nl

warme/hete plekken op het lichaam

dampy
dampy feb 23 '06
Hallo!
Ik heb al 20 jaar (met tussenpozen) geregeld last (eigenlijk is het niet echt last) van warme of hete plekken die ik dan plotseling voel op meestal) mijn benen, enkels en armen. Als ik dan voel, voelt mijn lichaam helemaal niet warm of heet aan maar voelt gewoon van temperatuur aan. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. Zijn er ook andere mensen die dit hebben??
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '06
Hoi Dampy,

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Zie je ook iets op die plekken? Rood bijvoorbeeld? Het zegt mij namelijk niet echt wat.
Ayasha
Ayasha apr 26 '06
Ik weet niet of je aura's ziet, maar mij is het opgevallen dat wanneer de aura rood is, de plek warmer voelt (dus gelijk jij het beschrijft) maar de mensen daar ook een pijnpunt hebben, dus een punt dat zorgt voor pijn, dat hoeft niet perse op dat punt zelf te zijn maar kan ook een punt zijn dat de pijn door straalt naar een ander punt :)
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Ik heb dat dus ook!
Maar ik weet niet of je hetzelfde bedoelt...

Ik voel warmte, meestal op mijn armen, alsof er een warme vloeistof overheen gaat.
Of ik voel met mijn gezicht warmte.
Ik ben dan gewoon normale temp., maar ik neem de warmte waar. Geen idee wat dat is!
Probeer er zelf ook achter te komen.
LPChip
LPChip aug 30 '06
Ik heb sinds een tijdje, dat als ik ga mediteren, ik dit voel op mijn armen en benen. Ik neem dit waar als de energie die ik opneem. Misschien dat jullie ditzelfde ook doen? De energie opnemen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Het zou ook de warmte kunnen zijn van entiteiten. Ik had laatst toen ik mijn arm op tilde, voelde ik een soort warme weerstand op bepaalde plekken. Alsof ik wel heel subtiel werd tegengehouden, of ergens doorheen ging. Verplaatsen de plekken zich met je mee? Of zitten ze op vast plekken?
LPChip
LPChip aug 30 '06
Als ik mediteer beweeg ik niet, dus dat kan ik je niet zeggen. Maar als ik me zo concentreer, dan ineens beginnen mijn armen en benen even te gloeien, en heb ik het gevoel dat er energie in trekt.
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
De plekken zitten dan op een vaste plek, maar ze kunnen ook verplaatsen...

Ik had het erg veel toen mijn zoontje nog heel erg klein was en dat ie op mijn arm lag.
(had ik vaak want dat vond ik net zo fijn)

Het zouden idd. entiteiten kunnen zijn, maar is er een manier waardoor ik ze kan gaan zien?
Liefs..
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
Ik weet niet of er een manier is. Ikzelf heb dat ook wel eens afgevraagd, aangezien ik wel entiteiten kan voelen / horen in gedachte, maar nog nooit heb gezien. Dus als iemand dat weet :). Ik houd me ook aanbevolen.
Serenity
Serenity aug 13 '11
Ik dacht dat warme plekken, een hand van een spirit is die je even aait of een arm om je een slaat of een knuf.
Althans zo verklaarde ik mijn warme plekken, k wist het anders ook niet zo goed.
Groene_heks
Groene_heks aug 14 '11
Ik herken dat wel, ik denk niet dat het met spirits te maken heeft, maar, zoals Tamara en LP chip zelf al aangeven, dat het met energie te maken heeft.
Groene_heks
Groene_heks aug 14 '11
lol...spirits ZIJN energie...
Maar dat bedoel ik dus niet.
Serenity
Serenity aug 14 '11
Oke ^^ dan ervaar ik iets anders soms!!! ^^

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki