ja gast geloof ook dat als je niets te verbergen hebt dat je niets kan overkomen,..............
ROEP DAT NIET TE HARD!
Ik heb toen ik een half jaar geleden naar Veendam verhuisde en een uitkering aanvroeg, open kaart gespeeld.
Ik heb een LAT-relatie en mijn vriend werkt door heel Nederland, slaapt daardoor veel in hotels.
Het is toch normaal dat hij dan liever bij mij slaapt, als hij weer in Veendam is????????
Ze konden mij bij Sociale Zaken geen lijst geven met dingen die ik mocht en zeler niet moest doen..........
Vrijdagmorgen moest ik komen en kreeg te horen dat er iemand ANONIEM had gemeld dat ik zou SAMENWONEN.........
Op zich vond ik die controle niet erg, ik heb niks te verbergen, maar dat ik nu niet weet wie mij het licht in de ogen niet gunt..........dat ik triggers en flashbacks krijg over wat er in Tilburg is gebeurd, dat ik in mijn eigen tuin me niet meer veilig voel en niet weet wie ik nog kan vertrouwen, wat voor mij toch al een groot probleem is.....
Dus........al heb je niks te verbergen, al heb je niks in zin om iets te gaan doen.........er zijn altijd wel mensen die je kunnen misbruiken om hun afgunst lucht te geven of om hun eigen criminele aktiviteiten te verdoezelen.........(Heb ik in een film gezien.....nephand met de vingerafdrukken van de onschuldige)
IK ga in ieder geval NIET naar de V.S. om die reden!!!!!!!!