Loading...
nl

reizen naar u.s.a.

seppe
seppe aug 2 '08
Ik zou naar de verenigde staten - U.S.A. willen reizen.
Het enige wat mij enigzins tegenhoud is dat je je vingerafdrukken moet geven. Ik vind dit niet kunnen.
Maar ja ik overdrijf wel meer met mijn standpunten.
Zou ik dit standpunt nu mijn reis moeten laten tegenhouden?
Hoe denken anderen daar over?
Delen:
gast
gast aug 2 '08
Zolang ze je niet willen chippen.....

Ps, je hebt ook nog kans dat je in de puffer moet. Dan wordt er lucht onder je kleren geblazen.
seppe
seppe aug 2 '08
ja er zit wat in.
seppe
seppe aug 2 '08
dat ken ik niet. Is dat voor te zien dat ge niks bij hebt?
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 2 '08
Origineel bericht van: seppe
Ik zou naar de verenigde staten - U.S.A. willen reizen.
Het enige wat mij enigzins tegenhoud is dat je je vingerafdrukken moet geven. Ik vind dit niet kunnen.
Maar ja ik overdrijf wel meer met mijn standpunten.
Zou ik dit standpunt nu mijn reis moeten laten tegenhouden?
Hoe denken anderen daar over?

Ja zeg Seppe, wil je nu graag naar de USA of niet? cool

Ik begrijp het wel sinds de laatste aanslagen, is amerika in een angst defensierol geschoten. Maar ik kan me voorstellen dat je er tegenaan hikt en ik ben er ook geen voorstander van, want op welke bureaus komt die vingerafdruk terecht?

Misschien toch Canada?

Sterkte met je keuze, laat je het even weten wat je doet?
Zolang je niet van plan bent een overval o.i.d. te plegen hoef je toch ook niet bang te zijn dat ze je vingerafdrukken hebben. Tja, anders zit er niets anders op dan een andere bestemming te zoeken. De Amerikanen zijn nu eenmaal lekker overdreven hè, in hun zelf gecreeerde chaos soepje.

Die puffer is om te kijken of je geen sporen van chemicalien, drugs of explosieven bij je hebt. (en dus alleen de sporen daarvan zijn al voldoende om je aan een kruisverhoor te onderwerpen, want je weet maar nooit waar je je allemaal mee bezig hou wink)
Lena
Lena aug 2 '08
ja gast geloof ook dat als je niets te verbergen hebt dat je niets kan overkomen,maar alles wat nu daar is,komt ook deze kant op. vond via een andere site deze: http://www.hetverzet.nl/index.html

ja en als je dit allemaal leest zou ik me er niet zo prettig bij voelen,maar andere kant waarom zou je je tegen laten houden?

we worden toch al bekeken aan alle kanten. crazy
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 2 '08
Zeker nog nooit een corrupte politie agent ´ontmoet´ , kan je toch wel iets mee overkomen hoor tongue

Een controlestaat kost hánden vol geld, kunnen we dat nu echt niet anders besteden?

Kan Seppe ook met een beter gevoel naar Amerika
sarina
sarina aug 3 '08
Lieve Seppe, zolang je nog geen Mohamed of Ibrahim heet hoef je je geen zorgen te maken hoor over je vingerafdrukken..... (of misschien toch wel????) Ik heb in elk geval geen zin om naar de USA af te reizen, mét of zónder vingerafdrukken... Het is zeker niet mijn vakantieland...

Maar misschien zit ik er helemaal naast, ben ik bevooroordeeld door de media, er zijn vast heel veel goede Amerikanen die het beste met iedereen voorhebben, en dus niet álles van je willen weten, maar gewoon héél veel.... voor het geval je misschien toch een geboren Irakees blijkt te zijn, met als bijnaam Seppe?
Lena
Lena aug 4 '08
Seppe heb je al een besluit kunnen nemen?
als het een droom van je is zou ik me niet laten tegenhouden door angst,maar heb er net als jij moeite mee dat alles nu zover gaan straks vragen ze nog om je pincode crazy
gast
gast aug 4 '08
Sarina. die vingerafdrukken worden bij iedereen afgenomen. Die puffer kom je in als je hoog op de verdachten lijst staat. Voor Amerikanen is het genoeg om je als Nederlander zijnde hoog opde lijst te zetten. Ik ken meerdere mensen die het over komen is en zelfs mensen die hun aansluiting gemist hebben door een foutje van hun kant (ook iets met hun vingerafdrukken). Ik hoef er ook niet zo nodig naar toe.
seppe
seppe aug 4 '08
Ik denk toch dat ik ga.
Ben belg hoor.
Onze familie woont trouwens al meer dan 400 jaar rond de grensstreek met Nederland.
Tot ergens in 1600 weten we het zeker. wink
Ergens; wat kunnen ze met vingerafdrukken nog meer dan ze nu al kunnen he? Ze weten wat ik hier typ, ze weten welke e-mails ik verstuur, Als ze willen kijken ze zelfs binnen in mijn slaapkamer, ...
Dus ...
- Een droom, ik heb gedroomd dat ik er heen zou gaan ja.
-> het is geen droom van mij maar heb er wel over gedroomd. (als je begrijpt wat ik bedoel wink).
En zou wel eens de Indianen willen ontmoeten. Als we gaan trekken we langs Canada, mooie natuur denk ik. Voor de rest intresseerd de VS me niet zo, maar we reizen met 2 he, ieder wat.
Lena
Lena aug 5 '08
he seppe
fijne vakantie gewenst smile
laat je nog weten hoe de ontmoeting was dan met de indianen?
**Angela**
**Angela** aug 5 '08
Origineel bericht van: Lena10
ja gast geloof ook dat als je niets te verbergen hebt dat je niets kan overkomen,..............

ROEP DAT NIET TE HARD!

Ik heb toen ik een half jaar geleden naar Veendam verhuisde en een uitkering aanvroeg, open kaart gespeeld.
Ik heb een LAT-relatie en mijn vriend werkt door heel Nederland, slaapt daardoor veel in hotels.
Het is toch normaal dat hij dan liever bij mij slaapt, als hij weer in Veendam is????????
Ze konden mij bij Sociale Zaken geen lijst geven met dingen die ik mocht en zeler niet moest doen..........

Vrijdagmorgen moest ik komen en kreeg te horen dat er iemand ANONIEM had gemeld dat ik zou SAMENWONEN.........

Op zich vond ik die controle niet erg, ik heb niks te verbergen, maar dat ik nu niet weet wie mij het licht in de ogen niet gunt..........dat ik triggers en flashbacks krijg over wat er in Tilburg is gebeurd, dat ik in mijn eigen tuin me niet meer veilig voel en niet weet wie ik nog kan vertrouwen, wat voor mij toch al een groot probleem is.....

Dus........al heb je niks te verbergen, al heb je niks in zin om iets te gaan doen.........er zijn altijd wel mensen die je kunnen misbruiken om hun afgunst lucht te geven of om hun eigen criminele aktiviteiten te verdoezelen.........(Heb ik in een film gezien.....nephand met de vingerafdrukken van de onschuldige)

IK ga in ieder geval NIET naar de V.S. om die reden!!!!!!!!
Lena
Lena aug 5 '08
maar het lijkt me niet fijn om met angst te blijven leven
seppe
seppe aug 5 '08
ik ga pas volgend jaar tijdens zomerverlof maar moet het deze maand al gaan regelen (zo vroeg mogelijk).
Het scheelt immers veel met vroegboekkorting en dergelijke.
Voor mij is nu beslissen hetzelfde als nu vingerafdrukken laten nemen. Ik moet de knoop nu al doorhakken he.
Lena
Lena aug 5 '08

nou dat wordt lang voor genieten dan smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy