Loading...
nl

Want: wat is liefde uiten, wat is houden van?

Acheliah
Acheliah jul 26 '08
Want: wat is liefde uiten, wat is houden van?

Ik denk dat dat voor iedereen verschild. Liefde uit je door strelen, knuffelen, zoenen, intens zijn met elkaar en alles delen lief en leed en houden van is elkaar niet meer kwijt willen ondanks alle gebreken van elkaar houden.
Delen:
gast
gast jul 26 '08
Liefde is voor mij alles nemen zoals het is, onvoorwaardelijk, liefde uit je door te zijn wie je bent en zonder voorbedachte rade het leven te leven.
Helma
Helma jul 26 '08
Aldus mama4ever: '....strelen, knuffelen, zoenen, intens zijn met elkaar en......'

Ik heb hier mijn gedachten over laten gaan, en vindt het toch meer thuishoren bij 'seksualiteit en spiritualiteit', al sluit het één het ander niet uit. Maar ja, da's mijn mening...
admin
admin jul 26 '08
Ik zie liefde zoals mijn onderschrift het eigenlijk al zegt.
Het laat me lachen en huilen,
Zingen en dansen,
Schreeuwen en vechten,
genieten en vertederen,

Heerlijk smile

Ik houd van de liefde.
admin
admin jul 26 '08
En bovenal loslaten, zodra je het vast wil houden raak je het kwijt.
Acheliah
Acheliah jul 27 '08
Dus ik moet loslaten voor ik het kwijt raak. Dat is een moeilijk iets. Zal het uitleggen mijn vriend heeft het uitgemaakt omdat hij een hele lange tijd met zijn zoontje door wil brengen (wat ik 100% kan begrijpen want ze kennen elkaar niet) alleen wat ik niet begrijp waarom kan dat niet samen. Ik weet dat hij van me houdt maar dat hij straks geen tijd voor mij heeft is de reden dat hij het heeft uitgemaakt. Hij wil niet 1 a 2 keer per week langskomen evt met mij naar bed gaan en dan weer terug naar huis omdat hij de volgende dag moet werken. (hij wil me niet behandelen als slet) Ik moet nu veel huilen omdat ik weet dat hij van me houdt. Ik kan het niet loslaten dus zoals jij zegt dreig ik dat geen waar ik zielsveel van hou kwijt te raken omdat ik het niet kan loslaten. Mensen ik loop dagelijks te huilen, ik heb koppijn, eten gaat al niet lekker, wil juist afvallen maar ik wordt alleen maar dikker. Ik weet het gewoon niet meer wat ik wel weet is dat hij van me houdt en dat ik weet dat hij terug komt naar mij. Dat voel ik

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki