Doe ik er goed aan ik weet het niet. Nu kan de hele wereld het lezen.Wie en wat ik ben.Maar ik wil opnieuw starten met een schone lei.Herboren worden als de tijd er rijp voor is.
Ik ben dus xxx geboren te xxx op xx.Was als baby nachtaktief dus slapen overdag s'nachts wenend.
Ouders wouden dochter die Ingrid zou noemen en kregen dus een zoon?Ik was in mijn moeder aanwezig tijdens hun huwelijk dus vermoedelijk een ongelukje en trouwen van moeten?Als kleuter ben ik misbruikt door een zus van mijn moeder.Ik ben tot men 16 bedplasser geweest.
Moeder is paar maal opgepakt geweest voor diefstal van ??? op haar werk. Broers en zussen van moeder zijn heel verschillend maar allemaal mensen met grote mond en dubbel karakter.Zeker geen brave mensen.
Broer van men moeder is paar maal opgepakt en in gevang gezet voor reeks verkrachtingen. Toen is het voor mij begonnen. Van ingesloten karakter naar agresieveling.
Overal waar ik als jonge snaak kwam werd ik nagewezen van pas op dat is familie van die persoon en zal wel dezelfde zijn.Dus 13 jaar oud roken als turk zuipen als volleerde dronkaard en wie me bekeek of over me bezig was moest het fysiek bekopen.Ik werd dus vechtersbaas en de angst van mijn gemeente.
Opgepast want Erwin is er.Whaaauw wat was ik een stoere bink kind zijn en gevreesd.
Niemand begreep me en ja ik was niet mezelf want ik ben een gevoelig persoon maar had schild opgetrokken en begon me te gedragen zoals de mensen dachten dat ik was dus door en door slecht. En ja zo gedroeg ik me dan ook.
Dit alles heb ik jaren volgehouden ondertussen kapot aan het gaan binnen in. Want ik kon mezelf niet meer zijn.
Nooit heb ik familie ingelicht over het sexueel misbruik van men tante.Ik was stoer en zou alles zelf wel verwerken? Niet dus en zo steeds verder langzaam kapot gaan.Tot ik enkele jaren geleden diep in de put zat en einde aan men leven wou maken na zoveelste mislukte relatie.Toen kwam zij in mijn leven. Ik ging op een chatbox en vertelde er dat ik afscheid ging nemen van het leven. Een noodkreet die gelukig gehoord was door de juiste persoon.
Ze heeft me erdoor heen geholpen en de liefde groeide.Liefde zonder elkaar te zien niet wetend wie aan andere kant aan pc zat.Dan tja relatie begonnen. Ze wou 100% voor mij gaan maar ik had principes trek geen gezin uit elkaar en dus door mijn principes niet verder gegaan met die relatie ze was nu eenmaal gehuwd. Dus relatie gestart met meisje dat 10 jaar jonger was die ik via werk leerde kennen. 4 jaar stand gehouden maar gedoemd te mislukken en tja ware liefde ervoor laten staan.
Paar maand terug einde relatie ik weer eens diep in de put.En daar was ze weer. Zichzelf afschermend maar me toch steunend door moeilijke periode. Mijn liefde voor haar was er steeds ook toen ik in relatie zat met andere vrouw. Ze is nooit verdwenen en eigenlijk steeds gegroeid.
Maar ze beschermde zichzelf en wou niet meer gekwetst worden door mij. Zeer begrijpelijk.Maar toch de liefde is blijkbaar te sterk en ja nu zijn we samen maar zij nog steeds gehuwd en nu beginnen volgende probs voor haar. Keuzes maken wikken en wegen. Ik heb haar al gekwetst door ander te kiezen en dat maakt het natuurlijk niet makkelijk voor haar ben ik wel of niet te vertrouwen?Ze weet echter waarom ik haar niet heb gekozen.Mijn domme principes??
Nu heb ik deze op kant gezet daar ik weet dat zij de ware is. Maar nu ben ik dus afhankelijk van haar keuzes. Ik laat haar er vrij in maar ze moet me haar keuze wel persoonlijk komen zeggen.Of ik of haar gezin of iemand anders?Ik wil het persoonlijk zien dat ze het verteld met een blik van geluk in haar ogen. Zie ik dat geluk niet dan vecht ik verder haar te krijgen.
Voila dit is deeltje van mijn leven.
Heb je vragen stel ze gerust ik zal ze eerlijk beantwoorden.
Kan eigenlijk boek volschrijven ware het niet dat ik niet zo een goed schrijver ben en dikwijls woorden moet zoeken iets begrijpelijk te typen.
Ik hoop dat jullie dit epistel wat kan volgen.
Mvg
xxxx