Loading...
nl

Stukje uit mijn leven.

admin
admin jul 26 '08
Doe ik er goed aan ik weet het niet. Nu kan de hele wereld het lezen.Wie en wat ik ben.Maar ik wil opnieuw starten met een schone lei.Herboren worden als de tijd er rijp voor is.


Ik ben dus xxx geboren te xxx op xx.Was als baby nachtaktief dus slapen overdag s'nachts wenend.
Ouders wouden dochter die Ingrid zou noemen en kregen dus een zoon?Ik was in mijn moeder aanwezig tijdens hun huwelijk dus vermoedelijk een ongelukje en trouwen van moeten?Als kleuter ben ik misbruikt door een zus van mijn moeder.Ik ben tot men 16 bedplasser geweest.
Moeder is paar maal opgepakt geweest voor diefstal van ??? op haar werk. Broers en zussen van moeder zijn heel verschillend maar allemaal mensen met grote mond en dubbel karakter.Zeker geen brave mensen.
Broer van men moeder is paar maal opgepakt en in gevang gezet voor reeks verkrachtingen. Toen is het voor mij begonnen. Van ingesloten karakter naar agresieveling.
Overal waar ik als jonge snaak kwam werd ik nagewezen van pas op dat is familie van die persoon en zal wel dezelfde zijn.Dus 13 jaar oud roken als turk zuipen als volleerde dronkaard en wie me bekeek of over me bezig was moest het fysiek bekopen.Ik werd dus vechtersbaas en de angst van mijn gemeente.
Opgepast want Erwin is er.Whaaauw wat was ik een stoere bink kind zijn en gevreesd.
Niemand begreep me en ja ik was niet mezelf want ik ben een gevoelig persoon maar had schild opgetrokken en begon me te gedragen zoals de mensen dachten dat ik was dus door en door slecht. En ja zo gedroeg ik me dan ook.
Dit alles heb ik jaren volgehouden ondertussen kapot aan het gaan binnen in. Want ik kon mezelf niet meer zijn.
Nooit heb ik familie ingelicht over het sexueel misbruik van men tante.Ik was stoer en zou alles zelf wel verwerken? Niet dus en zo steeds verder langzaam kapot gaan.Tot ik enkele jaren geleden diep in de put zat en einde aan men leven wou maken na zoveelste mislukte relatie.Toen kwam zij in mijn leven. Ik ging op een chatbox en vertelde er dat ik afscheid ging nemen van het leven. Een noodkreet die gelukig gehoord was door de juiste persoon.
Ze heeft me erdoor heen geholpen en de liefde groeide.Liefde zonder elkaar te zien niet wetend wie aan andere kant aan pc zat.Dan tja relatie begonnen. Ze wou 100% voor mij gaan maar ik had principes trek geen gezin uit elkaar en dus door mijn principes niet verder gegaan met die relatie ze was nu eenmaal gehuwd. Dus relatie gestart met meisje dat 10 jaar jonger was die ik via werk leerde kennen. 4 jaar stand gehouden maar gedoemd te mislukken en tja ware liefde ervoor laten staan.
Paar maand terug einde relatie ik weer eens diep in de put.En daar was ze weer. Zichzelf afschermend maar me toch steunend door moeilijke periode. Mijn liefde voor haar was er steeds ook toen ik in relatie zat met andere vrouw. Ze is nooit verdwenen en eigenlijk steeds gegroeid.
Maar ze beschermde zichzelf en wou niet meer gekwetst worden door mij. Zeer begrijpelijk.Maar toch de liefde is blijkbaar te sterk en ja nu zijn we samen maar zij nog steeds gehuwd en nu beginnen volgende probs voor haar. Keuzes maken wikken en wegen. Ik heb haar al gekwetst door ander te kiezen en dat maakt het natuurlijk niet makkelijk voor haar ben ik wel of niet te vertrouwen?Ze weet echter waarom ik haar niet heb gekozen.Mijn domme principes??
Nu heb ik deze op kant gezet daar ik weet dat zij de ware is. Maar nu ben ik dus afhankelijk van haar keuzes. Ik laat haar er vrij in maar ze moet me haar keuze wel persoonlijk komen zeggen.Of ik of haar gezin of iemand anders?Ik wil het persoonlijk zien dat ze het verteld met een blik van geluk in haar ogen. Zie ik dat geluk niet dan vecht ik verder haar te krijgen.
Voila dit is deeltje van mijn leven.
Heb je vragen stel ze gerust ik zal ze eerlijk beantwoorden.
Kan eigenlijk boek volschrijven ware het niet dat ik niet zo een goed schrijver ben en dikwijls woorden moet zoeken iets begrijpelijk te typen.
Ik hoop dat jullie dit epistel wat kan volgen.
Mvg
xxxx
Delen:
Paradijs
Paradijs jul 26 '08
Laat de vogel vrij, en als ze terug komt is ze van jou..
Thomas A
Thomas A jul 26 '08
Sterk hoor Erwin en zoals ik al eerder aan jou schreef in de opeheid ligt de oplossing (verlossing)

Sterk van je
Acheliah
Acheliah jul 26 '08
Heel dapper van je om het zo te vertellen. Ik snap dondersgoed wat je door maakt. Je zult een hoop te verwerken hebben en ik snap je heel goed dat je van haar houdt. (Ik hou ook van iemand die onbereikbaar is en nee hij heeft geen gezin wel zoontje) Ik voel dat hij terug komt maar wanneer en dan die twijfel maar oke daar gaat dit niet over. Ik weet dat je het los kunt laten door er anders tegen aan te kijken en dat zal je zeker gaan lukken. Vertrouw op je gevoel want als ze echt van je houdt en dat doet ze dan komt ze echt wel alleen heb geduld voor haar is dit best een moeilijke keuze. Maar Lieverd heb geduld het komt goed en kun je eindelijk gelukkig zijn en alles achter je laten. En dat jij je verschuilde achter de stoere Erwin is te begrijpen maarja mannen die stoer zijn met een grote mond zijn dat meestal niet. Ik wens je heel veel sterkte om dit aan te gaan met jezelf en natuurlijk met haar.

Heel veel liefs Dieneke
Lena
Lena jul 26 '08
het is een heel verhaal Tornado,
door dit te delen wordt het duidelijk waar het omdraait.
lijkt me zwaar een liefde die er wel is en af toe dichterbij komt maar net niet.
zo te zien heb je je keus al lang gemaakt om te wachten
alleen wat ik me afvraag jij bent toch ook belangrijk??
leef je niet met een illusie,van ooit.........?
admin
admin jul 26 '08
Respect..
admin
admin jul 26 '08
[quote=Paradijs]Laat de vogel vrij, en als ze terug komt is ze van jou.. [/quote] Of dit heeft een reden of je hebt verkeerd gelezen? Paar jaar terug heb ik haar losgelaten dacht wel dat ik dat duidelijk erin vermeld had?
admin
admin jul 26 '08
[quote=Lena10]het is een heel verhaal Tornado, door dit te delen wordt het duidelijk waar het omdraait. lijkt me zwaar een liefde die er wel is en af toe dichterbij komt maar net niet. zo te zien heb je je keus al lang gemaakt om te wachten alleen wat ik me afvraag jij bent toch ook belangrijk?? leef je niet met een illusie,van ooit.........? [/quote] Het is ook zwaar en zelfs zo zwaar dat ik domme fouten maak.Maar ben ook maar een mens. Leef ik in een illusie? Weet ik niet maar ben zeker van niet. Tijd zal uitwijzen wat haar keuze word.Ben ik belangrijk ja hoor maar dit is nu eenmaal een gok in het leven.Als zij de ware voor me is kan ik ze niet laten gaan. Is ze het niet dan komen we daar samen wel achter.
Lena
Lena jul 26 '08
[quote=Tornado.Als zij de ware voor me is kan ik ze niet laten gaan. Is ze het niet dan komen we daar samen wel achter. [/quote]

smile
admin
admin jul 27 '08
Mischien kunnen jullie helpen? Er is een reden waarom ze niet kan beslissen.Maar ze weet zelf niet wat die reden is die haar tegenhoud beslissing te nemen. Ik vermoed dat het met haar onderbewustzijn te maken heeft. Dus dat die reden ergens tussen zit wat zij gesloten wil houden door slechte ervaringen uit het verleden. Nu denk ik dat het mss best is dat daar dan ook te laten zodat ze slecht verleden niet hoeft open te leggen. Wat dan wel in houd dat er ook nooit beslissing zal vallen als reden daarbij zit. Wat denken jullie ervan? Mvg Erwin
Acheliah
Acheliah jul 27 '08
tjeetje miss is het de stap voor het onbekende die ze wil nemen maar niet durft. Als ze haar gezin verlaat en het blijkt niet goed te gaan tussen jullie is ze wel alles kwijt. Zou dat het kunnen zijn. Het is niet niks iets achter je laten en dan vervolgens als het niet gaat met lege handen komen te zitten. Maar nogmals als ze echt van je houdt en dat doet ze volgens mij wel degelijk dan maakt ze dioe stap echt wel. Want dit houdt ze niet vol. Dit zou niemand vol houden leven met iemand waar geen liefde meer is. Ik denk dat ze bang is om je weer te verliezen.
admin
admin jul 27 '08
Hoi N@nn Dat was ook niet de basis van deze relatie.Deze is wat later gekomen hoor niet op dat moment want op datzelfde moment was ik verre van het aangaan van een relatie met om het even wie. Nu ja het enige wat ik kan doen is afwachten.En daar moet ik me bij neerleggen.
Acheliah
Acheliah jul 28 '08
Wens je daar in veel sterkte. Toch heb ik steeds het gevoel dat het goed gaat komen tussen jullie.

XXX Dieneke
**Angela**
**Angela** jul 29 '08
Mijn complimenten, alleen al door dit alles op te schrijven, dus met ons te delen, .....kan je het een plek geven en verder leven! grin

Geef je vriendin de vrijheid, probeer niet te ongeduldig te zijn, zodat zij ook echt haar beslissing goed kan overdenken, voor ze JA zegt tegen jullie relatie. wink

Maar ik persoonlijk, denk dat alles wel goed komt hoor...... blush

Succes........en een dikke knuffel van mij! smile
Paradijs
Paradijs jul 29 '08
Liefde.

Liefde is het belangrijkste wat er is.
Iedereen is er naar op zoek...bewust of onbewust.

Allemaal verlangen we naar de ene liefde, die onvoorwaardelijk is.
De juiste partner, die ons perfect aanvult en ons gelukkig maakt.

Hoe vind je die...

Door eerst van jezelf te houden, en je eigen ik volledig te omhelzen...dan komt je ware partner op je pad en zal net zoveel van jou houden als jij van jezelf houdt.

Liefde het woord waaruit alles is ontstaan, onze kern, je moet hem ontdekken, hij ligt in jezelf...omarm jezelf, en daarmee de Liefde.

Liefde trekt Liefde aan....accepteer wie je bent, en vind je ware liefde.
Zij die creeêrt en wonderen schept....Liefde de grootste die er is.

Liefde zij die leven geeft, aan dat wat dood is.
Liefde zij die de wereld kleur geven, door te aanvaarden wie zij is.
Thomas A
Thomas A jul 30 '08
liefde als bouwsteen,

Zoals een kind dat kan,

zonder vragen...........

Dat gewoon kan geven

en daar genoeg aan heeft...........

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki