Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: mama4ever
Moet ik nog verder gaan of steek je nu al je kop in het zand NiMS
En nogmaals NiMS en ik zal het nog één keer uitleggen IK BEN NIET TEGEN JEUGZORG Ik ben tegen de leugens die ze ophangen de fabeltjes om kinderen uit huis te plaatsen. De echte gevallen laten ze lopen en diegene die het niet verdienen worden weggerukt bij hun ouders. Waarom dat zijn nou die ondergrondse tracjecten waar jij je kop voor in het zand steekt. Net zoals zovele miljoenen andere
De reden dat ik je erop aansprak dinie was dat je in een topic dat helemaal niet ging over jeugdzorg, ineens jeugdzorg erbij begint te halen. Dit heeft niets te maken met mijn kop in het zand steken (wat overigens nergens op slaat), maar te maken met het feit dat jij tegenwoordig wel erg vaak iedere reactie aangrijpt om iets negatiefs over jeugdzorg neer te zetten.
Wat ik je nog wilde zeggen hierover is dat je hier erg druk bezig bent met The Law Of Attraction. En in dit geval trek je dus echt de negatieve kant van jeugdzorg aan, omdat jij je er zo enorm op focussed. Je hebt zelfs een anti-jeugdzorg website gemaakt, dus denk je niet dat het een beetje logisch wordt dat jeugzorg een beetje Anti-Dinie is?
Echt je zult zien dat wanneer je ze anders gaat benaderen, er wel ineens dingen gebeuren die je zullen verbazen. Op dit moment zit je er namelijk zo in vast, en ga je er zo enorm in mee dat je er niet uit gaat komen.
Dus Dinie: Wanneer ontwaak jij.....? (Steek je kop niet langer in het zand.)
Dat doe ik ook niet en dat zal ik ook nooit doen. Maar ik zal er over ophouden maar ik vraag me af hoeveel kinderen er nog vermoord gaan worden voordat men gaat inzien dat Jeugdzorg niet altijd goed bezig is. En niet altijd ingrijpt waar nodig is.