Loading...
nl

Vrijheid van meningsuiting op Merudi

Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Lena, jep, na dat je me inmiddels al talrijke keren op deze manier bent aangegaan. Mag ik me nog verdedigen als mod zijnde of heb ik dat recht opgegeven toen ik het moderatorschap op me nam? Dat is me nl niet gemeld dus ik vermoed ook niet dat dat zo is. wink

Als je er problemen mee hebt, kan je me altijd pb'en en zeggen waarom, misschien verander ik van gedachte en geef ik mijn fout toe. Dan heeft angela haar topic terug, ben jij happy en ik weer wijzer, misschien verander ik ook niet van gedachten maar kan ik de uitleg post wel uitbreiden, jij wat minder happy waarschijnlijk maar meer begrip bij angela en jou. Lijkt je dat geen fijnere oplossing dan in dit topic wat komen modder gooien? Denk je echt dat je daarmee ergens gaat geraken? Angela haar topic word er niet minder gesloten van, onze onderlinge relatie word er niet beter van en de sfeer al evemin. Misschien iets om over na te denken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 22 '08
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: Kath
Lena dat geloof ik dus inmiddels al lang niet meer, van mij part doe je het hier in het topic. Maar ik ben het meer dan zat dat jij constant, bij elke opening die je krijgt, kritiek levert op me. winkIk wil nu eindelijk wel eens weten wat ik jou zo misdaan heb dat je me op elke mogelijke manier wilt aanvallen.

Gek he dat ik het zat word?
Elke actie die ik uit voer bekijk je met arendsogen om toch maar iets te vinden waarover je kan klagen. En in de plaats van me dan iets te vrágen waarom ik iets doe, heb je liefst zo snel mogelijk je oordeel klaar. Is dát jouw visie van die nieuwe wereld waar iedereen hier zo over bezig is? Verander de wereld, begin bij jezelf.

tja kath als dat het is wat jij gelooft????? waarom toch vragen aan jou wat er gebeurd, ik kan zelf toch lezen of niet??, jij hebt een oordeel over mij hier toch??Verander de wereld, begin bij jezelf lijkt je dat hier van toepassing?

Jemig, je ontkent het niet eens Lena shocked.

Waarom moet je je toch steeds zo tegen Kath keren en haar openbaar aan de schandpaal nagelen?
Lena
Lena aug 22 '08
ach nims wat een gedachten
JulienMoorrees
Origineel bericht van: inneke
Mijn reactie (bemoeienis) is gebaseerd op verbazing. Gewoon omdat ik me afvraag of een topic (of een persoon) zo snel gecensureerd moet worden. Ik doe dit niet via pb omdat het 'op slot' doen ook openbaar voor iedereen te zien is. Ik reageer niet persoonlijk op Kath of Angela want daar gaat het mij niet om, wel om ieders (dus ook mijn) vrijheid om zich te uiten.

Dat is ook je goed recht. Maar daarmee hebben we nog steeds de regel dat je niet denigrerend mag zijn. Dat ben jij niet hoor, maar lees het bewuste topic dat gesloten is, maar eens door. Dat is ronduit denigrerend naar de forumleden toe die met de beste wil angela hebben geprobeerd te helpen. Daarmee heeft Kath 100% juist gehandeld.

Als zij hem niet had gesloten had ik of thomas het wel gedaan.
JulienMoorrees

Dit zijn geen gedachten meer, maar gewoon openbare feiten die hier staan. Kath spreekt je erop aan, en je steekt gewoon je kop in het zand je en negeert gewoon haar bericht. Het lijkt er nu dus toch wel sterk op dat jij iets tegen kath hebt.
Lena
Lena aug 22 '08
verbazing bij mij, en ik reageer op en zeker niet via pb,s.
ja inneke verbazing dat is wat ik voel
Lena
Lena aug 22 '08
Origineel bericht van: NiMS

Dit zijn geen gedachten meer, maar gewoon openbare feiten die hier staan. Kath spreekt je erop aan, en je steekt gewoon je kop in het zand je en negeert gewoon haar bericht. Het lijkt er nu dus toch wel sterk op dat jij iets tegen kath hebt.

wie heeft het nu tegen wie nims? moet jij als spreekbuis voor kath fungeren? heb kat geantwoord en wat jij er van vindt interesseert me nu even niet maar het zegt wel iets over jou,nml je oordeelt ook makkelijk
JulienMoorrees
En je reageert?Je zegt helemaal niets? Het enige dat je doet is anderen verwijten maken.

Kom op Lena, je hebt nu je kans om je reactie te geven. Waarom doe je dit dan niet eens?
JulienMoorrees
Origineel bericht van: NiMS

wie heeft het nu tegen wie nims? moet jij als spreekbuis voor kath fungeren? heb kat geantwoord en wat jij er van vindt interesseert me nu even niet maar het zegt wel iets over jou,nml je oordeelt ook makkelijk

Ho Dame zo makkelijk kom je er niet vanaf. Je spreekt mij aan bij mijn naam, dus dan moet je dat niet doen. Ik heb het tegen jou want jij sprak tegen mij. Ik oordeel naar wat ik zie dat je doet. En ik spreek niet voor Kath maar voor mezelf.
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Kath kan prima voor zichzelf spreken. Een beetje te goed blijkbaar gezien je nog steeds niet gereageerd hebt op mijn laatste bericht. smileMaar goed, niet mijn probleem. Ik weet dat ik niet het simpelste karakter heb om mee om te gaan, maar het is niet mijn schuld dat jij in geen geval wil open staan om tenminste te praten. wink
Lena
Lena aug 22 '08
kath alle beweringen over mij of alle oordelen over mij is hoe jij naar mij kijkt waarom zou ik deze willen weerleggen in een welles of nietes, ik weet wat ik zeg en waarom dus wat nu reageren op? jij bent een mod en ik een forum lid waarom mag ik niet reageren het lijkt wel of jullie allergisch zijn
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Lena10 Ik oordeel niet ik stel vast. Ik heb het gevoel dat er een aantal dingen zijn die ik doe waar jij moeite mee hebt. Maar zolang jij me niet verteld wat dat is, kan ik daar ook niets aan doen. wink
Lena
Lena aug 22 '08
volgens mij hoef ik jou niets te vertellen kath
Ayasha
Ayasha aug 22 '08
Jouw keuze Lena, maar steek het dan niet allemaal op mij. winkDan word het hoogtijd dat je bij jezelf stil staat.
JulienMoorrees
Lena,

Je wilt zo graag in de openbaarheid met feiten slingeren en verwijt ons dat we niet duidelijk zijn? Waarom speel je hier dan zo vaag. Er staat toch duidelijk dat Kath geen idee heeft waar je het over hebt, en ik heb ook geen flauw idee waar je het over hebt.

ik weet wat ik zeg en waarom dus wat nu reageren op? jij bent een mod en ik een forum lid waarom mag ik niet reageren het lijkt wel of jullie allergisch zijn

Wij weten namelijk niet waarom jij iets zegt en dus reageren we erop. En je moet ophouden te zeggen dat je niet mag reageren en dat we zogenaamd allergisch zouden zijn, want dat is niet zo. Je reageert namelijk helemaal niet maar komt met vage one-liners. Wij zijn niet allergisch Lena, maar het lijkt er toch op dat jij allergisch bent voor duidelijkheid geven.
Lena
Lena aug 22 '08

wie is er nou eigenlijk begonnen en wie stelde er nou een vraag
JulienMoorrees
Jij Lena,

Jij bent begonnen. Zie:

Vrijheid van meningsuiting op Merudi hoe zit het met die van angela,s???????????????????????????????

Je praat in raadsels Lena, dus of wordt gewoon duidelijk, of houdt er gewoon mee op. Niemand heeft iets aan onruststokers......
Lena
Lena aug 22 '08
laat maar nims als jij het zo ziet prima hoor wink
JulienMoorrees
Waarom klaag je over openheid als je zelf niet eens open wilt zijn? Ik vind het erg de pot verwijt de ketel als je het mij vraagt.

Maar goed, als jij het zo wilt zien lena, prima hoor. De volgende keer als je spreekt over openheid en wat voor waarde je er aan hecht, neem ik het wel met een korreltje zout in ieder geval.....
Lena
Lena aug 22 '08
doe dat dan maar nims als dat goed is voor jou smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie