Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: Kath
Dat mag je maar het zou fijner zijn als je iets meer onderbouwd zodat ik helemaal begrijp wat je bedoelt.
begrijpen of niet begrijpen???
de regels van merudi zijn duidelijk toch?
vond wat er gebeurde naar sommigen nou niet bepaald overeenkomstig met de regels.
weet inmiddels dat de meldknop hiervoor is maar toch,er waren op dat moment genoeg mensen aanwezig.
zelf niet de behoefte gehad, omdat de persoon waar het over gaat in mijn ogen,iets wilde bereiken wat geen enkele zin had.
maar aangezien mensen hier persoonlijk zijn benaderd op een niet zo,n fraaie wijze vond ik het wel erg lang duren voordat er serieus naar gekeken werd,maar goed het ligt inmiddels al lang achter ons en blijkbaar is de toonzetting van deze persoon wonderbaarlijk opgeknapt.
Waarom kan je niet gewoon even vragen hoe snel we er al op zaten? Thomas, NiMS en ik hebben over en weer gepb't, dat kan je echt niet meer op een hand tellen. Ook met de perso(o)n(en) in kwestie. Toen daar niet de gewenste reactie op kwam zijn we het pas zichtbaar voor de leden gaan aanpakken. Is het zo moeilijk om te begrijpen dat we mensen zijn, dat we ons uiterste best doen maar dat we ten eerste nog een leven hebben en ten tweede we simpelweg niet van begin af aan in het openbaar keihard gaan aanpakken als het 99% tijd perfect gaat door achter de schermen even een kleine "hint" te geven dat het niet gewenst is en of ze het gedrag willen aanpassen?
Ik krijg van dit topic zo'n gevoel van makkelijk schreeuwen. Jullie zouden zelf eens zo'n situatie moeten aanpakken. Op een verantwoorde manier. Dan merken jullie vanzelf dat er een hoop meer bij komt kijken dan gewoon even op dat ene ban knopje te duwen zoals meermaals via TEM gezegd is. Dat kán je gewoon niet maken.
Dat je het niet snel genoeg vind gaan...Tja. Weet je, kritiek geven is makkelijk, afbreken nog eenvoudiger, maar opbouwende commentaar met ideeën om te verbeteren is iets wat ik nog geen enkel lid heb zien doen. Ipv enkel de frustraties uit te werken kom met ideeën, tips. Een nieuwe kijk kan alleen maar goed doen aan de manier van modereren. In een topic waar gevráágd werd naar eventuele verbeter punten komt uit dat het allemaal koek en ei is. En dan hier ineens een topic met commentaar, en dit is niet het eerste topic dat hier in uit mond. Het is je goed recht om het niet eens te zijn met de manier van beheren en modereren maar onderbouw het dan ook wáárom je het er niet mee eens bent. En dan bedoel ik niet "het gaat niet snel genoeg" maar "dit of dit had ik liever gezien of gedaan". Dáár hebben we wat aan. Hieraan hebben we niets.
Maar het is algemeen geweten dat mensen die iets moeten coördineren het nooit goed doen. Daar boven op geld dat dit slechts mijn mening is. Hoe de andere mods er over denken weet ik niet. Dat is aan hen om te zeggen.