Loading...
nl

Is de media te vertrouwen?

admin
admin okt 8 '08
Ik lees eigenlijk nooit de krant omdat ik hem niet heb.
Op mijn werk kun je echter af en toe op internet bijvoorbeeld de telegraaf lezen.
Grappig hoe ik iedere keer loop te foeteren dat ze lezers trekken met een hoop sensatie, maar wel de hele krant doorspit van voor naar achter laugh
Boeken lezen doe ik al erg lang niet meer, terwijl ik als klein meisje altijd in de boeken zat, verhalen dan, geen studieboeken smile
sarina
sarina okt 9 '08
Ik heb me maar weer eens een proefabonnementje aan laten smeren, op de Telegraaf inderdaad.... Maar ik vind het echt een krant van niets.... Ik ben een beeldendenker, en de Telegraaf heeft er een handje van om foto's te plaatsen met de kop van een ander artikel erboven.... Ik zoek me te pletter naar echt nieuws. De metro en de spits zijn gratis, en daar haal ik vaak meer nieuws uit. Maar favoriet bij mij blijft het AD, vooral de extra bijlagen over gezondheid en reizen. Lekker overzichtelijk ook nog...

En ja, dan ook nog de stapel boeken waar ik maar niet aan toe kom.... zucht....
Thomas A
Thomas A okt 9 '08
Volgens mij zit het echte nieuws in je hart..........
sarina
sarina okt 12 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Volgens mij zit het echte nieuws in je hart..........

Of is dat juist 'ouds'?
Thomas A
Thomas A okt 12 '08
Ja zeker is dat ook zo.............
Thomas A
Thomas A okt 14 '08
Nee dat weten mensen die verder DURVEN kijken al. Maar zou je zo STERK willen zijn je eigen naam weer aan te nemen meisje?

Schrijf jij jouw verhaal maar wat jou is gebeurd. Ik sta vierkant achter je, tot aan de rechtbank als het moet zijn!!!!!!

liefs en kracht, Raymond
proost
proost okt 15 '08
Eens passeerde ik een krantenbak in een supermarkt met de Telegraaf erin en toen ik die zag hoorde ik "tien." Ik sloeg de krant open op bladzijde toen en daar stond een artikel in over mezelf zonder dat die journalist contact met me had opgenomen en naar een zwetser over mij had geluisterd. Zulke journalisten zijn 'schoften.'
gast
gast mei 27 '09
Is dit te vertrouwen? Wel een goed filmpje;

http://www.youtube.com/watch?v=MIwsR8IIde4
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies