Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

Beschermengel
Beschermengel aug 30 '08

nouuuu.. cryniemand reageerd cry

Ik tik Lena winkLena let tenminste op! ........ nee hoor ik tik je omdat ik je gewoon erg aardig vindt!
Lena
Lena aug 30 '08
laughnou dat is me ook wat :$,idem beschermengel wijsheid en warmte is wat ik voel.
dan tik ik seppe,hoewel het voor mij niet altijd eenvoudig is om alles te behappen,neemt hij altijd de tijd en geduld om het helder neer te zetten als ik er weer eens geen snars van begrijp wink
Lena
Lena aug 30 '08
Seppe denk er om je bent getikt hoor!
seppe
seppe aug 30 '08
ik weet al langer dat ik getikt ben wink
Ik hoop dat mijn uitleg altijd zo duidelijk mogelijk is.
Dat dit niet altijd voor iedereen zal zijn begrijp ik , maarja .

Ik tik Kath.
Naargelang ik kan afleiden van je teksten heb je redelijk wat innerlijke kracht.
En je laat je ook niet snel iets wijs maken.

Hoop dat je het niet erg vind dat je getikt bent winksmile
Ayasha
Ayasha aug 31 '08
Bedankt seppe smileDie innerlijke kracht wil nog wel meevallen maar ik laat me inderdaad niet snel wat wijsmaken. Tikkeltje eigenzinnig laugh

Wie zal ik tikken... even nadenken! Ik tik Eeps! We delen een zelfde gave en om een of andere reden voel ik me een beetje een "gelijke" van haar. Ik hoop dat ik nog zal vinden waarom ik me zo snel "verbonden" voelde met haar. smileTot dan toe wens ik haar heel veel kracht en wijsheid met haar gave en hoop ik dat we elkaar misschien kunnen leren om om te gaan met de twijfels die gepaard gaan met deze gave. Ook wil ik haar op deze manier een beetje meer in het groepje trekken!
Dus bij deze Eeps!
Maris1976
Maris1976 sep 4 '08
Ligt het spel stil??
admin
admin sep 4 '08
EEPS JE BENT GETIKT!
Ayasha
Ayasha sep 4 '08
Ik stuur haar even een berichtje. smile
Ayasha
Ayasha sep 9 '08
Kwestie van deze even weerop gang te krijgen. Tik ik Pacho, voor haar eeuwige eerlijkheid en openheid, het siert je smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen sep 9 '08
Wat lief Kath, dank je wel, het is iets dat ik in jou en nog meer mensen hier óók heel erg waardeer. Fijn dat ik je lees hier, doet me goed grin

Ik tik Hidden Wings, omdat ze haar lief momenteel moet missen en omdat er altijd veel gevoel, betrokkenheid en authenticiteit uit haar posts spreekt.
Charlie
Charlie sep 16 '08
Guess who is back? Niet voor iedereen bekent, maar ik was hier voorheen ook wel erg vaak. Bij deze tik ik Thomas, omdat ik mede namens hem dichter bij mezelf ben gekomen. Hihi.
Ayasha
Ayasha sep 16 '08
Eh Charlie, je moet even wachten tot je getikt word voor je ag tikken smile
Charlie
Charlie sep 16 '08
Oke, dan weet i.e.g. iedereen dat ik getikt kan worden.
Ik ben dus weer terug.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 16 '08
Miss moet hidden wings even een berichtje krijgen? Of je moet iemand anders tikken, bezoeker smile.
marinet
marinet okt 20 '08
Nog maar eens tikkertje spelen omdat de herfst zo mooi kleurt en de zon zo heerlijk schijnt.
Ik tik jou bezoeker omdat je mij de afgelopen dagen hebt begrepen in wat ik door maak. Maar vooral omdat ik voel dat je een mooi,invoelend en lief mens bent.

Overigens dat vind ik van velen van jullie hoor het is ook een beetje voor alle lieve woorden die ik terug krijg van iedereen.

Maar nu tik ik bezoeker.

TIKKIE
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 20 '08
Marinet! Wat ontzettend lief! En een plaatje precies naar mijn smaak!! Ik houd enorm van de herfst en de herfstkleuren, dank je wel...ook voor de prachtige ´wandeling´ die we samen hebben gedaan en je vrolijke noot! grin

Ik tik bij deze Nims omdat hij erg veel doet en we gisteren een verschil van mening hadden op een wel heel ongelukkig moment, maar wat hij desondanks fantastisch heeft opgepakt. Waar ik dus ook weer van geleerd heb, al zijn we het wellicht niet helemáál met elkaar eens, je hebt me zeker iets laten (in) zien, waar ik je dankbaar voor ben..

Tikkie jij bent em Nims!

grin
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '08
Goed geslapen bezoeker wink.

Ik zal hierbij het stokje weer doorgeven aan Karin. Iemand die ondertussen aardig bij het meubilair hoort, en met 2533 posts, aardig naar de eerste plaats aan het solliciteren is wink. Wie had dat ooit gedacht laugh.

Dus Karin, tikkie, jij bent hem!
admin
admin okt 21 '08
Ja, wie had dat gedacht hé Nims wink
Wij zijn zeer aan elkaar gewaagd en soms heeft het wel eens een beetje tussen ons geknetterd, maar je bent een ridder die strijdt met open vizier en dat zie ik graag!
Je hebt hier iets heel moois opgezet en ik denk dat ik voor iedereen mag spreken als ik zeg dat ik dat heel bijzonder vind.
Knap staaltje werk!
Een forum runnen valt niet mee naast al die andere dingen waar jij nog mee bezig bent.
Ik vind je een kei!

Ja ik schrijf denk ik net zoveel als ik praat..Hoewel.. laugh
Volgens sommigen
Volgens sommigen okt 21 '08
Hee..d´er moet nog iemand getikt worden! tongue
marinet
marinet okt 21 '08
dat heb je nou met zieke ferfelende....... mannen in huis cool
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk