Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 25 '08
Marinet, je bent getikt wink
marinet
marinet aug 25 '08
ik getikt? was een hele zachte ik voelde hem wel.Wilde je nog even in de waan laten dat je had gewonnen. Ik tik je liefdevol. Maar laat je met liefde in de waan dat jij nog steeds wint van me.xxxxx
JulienMoorrees
Uh, wie tik je en waarom? Ennuh, je mag niet terugtikken smile.
admin
admin aug 25 '08
Nee das vals spelen (de reden dat ik altijd won,lol)
marinet
marinet aug 25 '08
hoezo niet terug tikken?
JulienMoorrees
Tja dat zijn de regels smileop pagina 1 staan ze:

De regels zijn simpel. Als je hem bent, zoek je een willekeurig ander iemand uit (maakt niet uit wie) die hem dan is. Deze moet dan ook weer iemand anders zoeken etc. Het gaat dus door.

Het kan dus zijn dat je de verkeerde tikt, en dan ligt het spel dood. Kijk dus goed naar wie je tikt. Als het spel dood komt te liggen, ben je hem dus nog steeds en moet je dus iemand anders tikken. (En je mag niet direct terugtikken wink). Dit mag pas na 24 uur, zodat de ander nog wel de kans heeft om iemand anders te tikken. Als je iemand tikt is het leuk om iets te zeggen wat je van deze persoon vindt, en waarom je die getikt hebt. Je mag wel weer iemand tikken die al eerder is getikt, zolang je maar niet direct een terugtik doet.
marinet
marinet aug 25 '08
oke. Ik ben nog aan het leren blush
marinet
marinet aug 25 '08
Ik neem mijn tikje aan karin terug. Toch blijft ze mijn liefste nichtje. Heb ik al veel gezegd dus dat is nu wel duidelijk.

Dan tik ik Lena jouw tekst in "eerst moet je jezelf kwijt raken" is mooi en raakt me. Het raakt me omdat ik na vele jaren begrijp dat het klopt wat jij schrijft.
Lena
Lena aug 26 '08
ja marinet soms kom je hele mooie dingen tegen,zeker als je er mee aan de slag gaat,het leren en kijken wat alles met je doet,en dan het gevoel crazy

ik geef gast gewoon een flinke tik ,ik heb er geen woorden voor nodig gast spreekt voor zich wink

gast
gast aug 27 '08
Au, Lena, die was gemeen wink

Seppe, ik ga jou m....tikken.
Ookal ben je hier niet zo heel vaak als je iets schrijft heeft het altijd inhoud. En aan jou schrijven zie ik dat je al een heel eind op weg bent, af en toe heb ik het idee dat we even op de zelfde weg zitten.
seppe
seppe aug 27 '08
smileDank je Gast. Het zou kunnen dat we dezelfde weg gebruiken.
Maareu, ik vind van mezelf dat ik hier redelijk veel ben hoor (misschien iets te veel). Dit is dan ook een van de weinige kanalen waar ik over zulke zaken rechtuit kan spreken. Daarvoor zou ik jullie allemaal wel een tikje kunnen geven want jullie dragen allemaal wel een steentje bij.

Maar ik ga het toch bij één persoon houden;
Beschermengel.
Gewoon de positieve uitstraling smile.
Beschermengel
Beschermengel aug 27 '08

Oh dat is lief Seppe! dank je wel!

moeilijk hoor om iemand te kiezen..ik vindt jullie allemaal aardig,
maar oke ik tik Thomas ....Thomas lijkt mij een rustig en wijs man, heeft veel moeten meemaken in zijn leven..maar is er niet slechter op geworden..integendeel! Thomas voelt voor mij als een vaderlijke beschermende persoon ..die een ander veel kan laten inzien. en erg precies is in zijn uitlatingen (en zijn werk) .. hij denkt goed na voor hij iets op schrijft.
Lena
Lena aug 28 '08
Thomas slaapkop tonguewakker worden............!!!!
Beschermengel
Beschermengel aug 29 '08

nou.....Thomas heeft denk ik geen zin.. wink

Ik tik Hurby....mijn gevoel zegt dat hij heel veel weet ( paranormale zaken )
Lena
Lena aug 29 '08
mooie avatar smile
Beschermengel
Beschermengel aug 29 '08

Ja lief he ...een klein mensengeltje smile
Maris1976
Maris1976 aug 29 '08
Hurbyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Maris1976
Maris1976 aug 29 '08
Zou ie me horen?