Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

Lena
Lena aug 8 '08
vertel..... smile
Acheliah
Acheliah aug 8 '08
Ik want ik ben nog niet één keer getikt hahahaha
liesanne
liesanne aug 12 '08
Ik vroeg me inderdaad ook al af hoe de spelregels zijn....
Is het niet zo -bij gewoon tikkertje- dat wie getikt is, 'af' is?

Ja, er zijn er vast een paar die héél hard kunnen lopen. wink
**Angela**
**Angela** aug 12 '08
Hihihi, ik ben 'm ook nog niet geweest, maar dat komt niet doordat ik zo hard kan lopen........... confused

Ik maak me gewoon klein en onzichtbaar......... wink

Ach..........ik denk dat ze over mij niet veel goeds te vertellen hebben, heb nogal een klote start gehad hier.........met Pancho en Paradijs......... confused
Daarom tikken ze me niet natuurlijk............. blush
Lena
Lena aug 12 '08
Inneke wakker worden.......!!!!
er wordt nog steeds gespeeld smile
inneke
inneke aug 12 '08
Oh ja, ik was zo blij met de woorden van Thomas dat ik even in hogere sferen was laugh

Ik pas bij deze, ben moegerend. Van mij mogen jullie hem allemaal zijn!
admin
admin aug 12 '08
Oké Inneke, ik pak het stokje wel over, tenzij iemand het daar niet mee eens is...

5...4...3...2...1....niemand?

Ik tik.....Seppe.
Seppe, ik ken je nog niet zo heel goed, ik tik je aan omdat ik het zo ontzettend aardig van je vind dat je die lap tekst voor Lena hebt vertaald naar begrijpelijke taal. Daar gaat veel tijd in zitten en ik mag graag zien dat iemand dat spontaan voor een ander doet, vandaar smile

Dus Seppe jij bentum!
seppe
seppe aug 12 '08
Dank u Karin.
Ik ken mezelf ook niet zo goed want ik leer elke dag over mezelf bij smile.

Ik tik **Angela**.
Ik vind dat zij veel kracht heeft getoond om toch door te zetten toen er veel 'wind van voor' kwam. Natuurlijk zijn van beide kanten klappen gekomen maar daar leert men van he. Dat je door die kracht het beste in het leven mag vinden.

Dus **Angela** aan u de beurt.
**Angela**
**Angela** aug 12 '08
Oeps, ik begin zowaar te blozen.... blush

Tja, het is wel zo, ik sla soms ongecontroleerd om me heen, maar bedoel het goed....
Vroeger was ik allang echt afgehaakt, maar door Thomas winkben ik gebleven.....hij bracht me even met beide benen op de grond.... grin

Goh, nu moet ik even nadenken wie ik zal gaan tikken...... crazysmirk

Ik tik Lena10............. grin

Ik voel me een beetje verwant aan haar......
Ze krijgt af en toe ook de wind van voren en bijt dan van zich af.........
Maar op het end, komt alles op zijn pootjes terecht... wink

Go Lena, Go! grin
Lena
Lena aug 13 '08
angela openstaan voor datgene wat op je pad komt is jou kracht.
(en er dan tegen aan te gaan wink

ik hoef niet lang na te denken want ik heb al iemand op het oog

pffffffff ja hebbes Acheliah je bent aan de beurt,wat kan jij rennen zeg!

bewondering voor je openheid,en je leven in eigen hand te nemen,niet gemakkelijk, maar je ziet je bent niet alleen Acheliah smile
Acheliah
Acheliah aug 13 '08
Sorry Angela ik had niet gezien dat je niet getikt was. Ik dacht dat ik de enigste was. blushIk tik Maris1976 ik weet niet zoveel over haar dus sorry daarvoor. Ik tik haar zodat we haar beter kunnen leren kennen en nee maris1976 ik had je gezien je kunt je niet verstoppen hahahaha. Tikkie jij bent hem

Met vriendelijke groet Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 15 '08
Ok dinie, blijkbaar is maris1976 niet in staat om te tikken, dus volgens de regels mag je iemand anders tikken.
Lena
Lena aug 15 '08
Acheliah wakker worden.......!!
Lena
Lena aug 18 '08
????
Lena
Lena aug 21 '08
zou ze op vakantie zijn? smirk
Acheliah
Acheliah aug 22 '08
Sorry nee ben niet op vakantie ik tik Karin omdat ik haar heel lioef vindt liefst zou ik jullie allemaal tikken want jullie zijn allemaal lief maar dat mag niet

XXX Dieneke
Maris1976
Maris1976 aug 22 '08
Oepssssss ik heb de tik denk ik niet gevoeld op 15 augustus..sorrryyyyyyyyy, moet ook ff wennen hoe dat gaat hier he??

xxx Maris
Acheliah
Acheliah aug 22 '08
Geeft niet geef jij iemand anders maar een tik dan enne niet te hard eej hahaha
Maris1976
Maris1976 aug 22 '08
Ja ik tik Karin heel zachtjes, omdat ze me een goede tip had gegeven en ik daar nu al baat bij heb smile

Liefs Maris
admin
admin aug 23 '08
Ik dacht al dat ik een vlindertje op mijn schouder voelde smile
Heb ik een tip gegeven Maris? Fijn dat het helpt, ik kan me alleen niets herinneren, lol.
Bij een verhuizing raak je naast huisraad echt ook hersencellen kwijt! Maar die zullen wel onder de verwarming gerold zijn smile

Ik tik Marinet!
Vroeger won ik al vaak met spelletjes van jou en nou heb ik je weer te pakken! xxx
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420