Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

Lena
Lena jul 30 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Maar volgens mij kan ze het behoorlijk op een lopen zetten!

heb veel gelopen de laatste 2dagen smile
Lena
Lena jul 30 '08
Sarina dank je voor je lieve woorden smile

Maar goed hier komt die dan.
Liesanne je bent de klos tongue

Je zit er waarschijlijk niet op te wachten,
maar hier komen wat van mijn gedachten.

Jou kijken naar,je bijdragen hier, je vragen en je antwoorden,ze geven mij veel plezier.

Kortom Liesanne ik lees je graag!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Liesanne is hem.... Wie zal zij zo gaan tikken?
liesanne
liesanne jul 31 '08
Leuk om te horen, Lena!

Nu wordt het lastig, ik zie ik een groep fijne mensen op het plein en wie moet ik nou uitkiezen om te tikken...... (ik hou niet zo van tik-en kies-spelletjes), dus hierbij verklaar ik dat jullie allemaal getikt zijn!

Nou, als ik er dan toch maar één mag tikken, dan tik ik........

een (volgens mij) zeer getalenteerde, intelligente, maar vooral ook wijze en 'echte', Belgische dame....

Inneke, 'de taal' die jij spreekt, spreekt me aan... Kwetsbaarheid en kracht gaan samen op en jij weet vaak (vind ik) hele 'juiste', maar ook mooie woorden te vinden....

smile

inneke
inneke jul 31 '08
Oh nee, ik hoopte zo dat ik zou ontsnappen! (ik hou niet van pleinspelen, grrr). Maar je lovende woorden verzachten de pijn van het getikt zijn Liesanne, bedankt wink

Alleen: wie tik ik nu????? Ik heb nog even he...
inneke
inneke jul 31 '08
Haaaaaa gevangen: Dragon.

Waarom? Omdat je je zo spontaan, eerlijk, menselijk toont en daarmee op een heel fijne manier uitnodigt tot openheid en echtheid. Je deinst er niet voor terug 'stout' en 'politiek incorrect' (lees spiritueel ipv politiek) te zijn en dat vind ik heerlijk!
dragon
dragon jul 31 '08
Inneke blush

ik ga nog ff nadenken, want eigenlijk zijn jullie allemaal getikt tongue
dragon
dragon jul 31 '08
ik tik Debiorah, omdat ik je posts op dit forum lief, wijs en gevoelig vind
Debiorah
Debiorah jul 31 '08
Oei! Draakje pas op met die scherpe nageltjes! wink

En ik tik.......PRIK....Nims!

Ik respecteer alle moeite die je doet om onze groep getikten samen te brengen en te verbinden. Verder waardeer ik je nuchterheid, gevoeligheid en consequentheid, gewoon fijn dat je zo lekker jezelf bent! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '08
Och jee ben ik weer getikt haha. Maar ik zie iemand heel dichtbij die ik nog lekker snel kan raken.

Ik tik Pacho. Iemand die nog niet zo lang het spel meespeelt, maar al een inzichtvolle en gezellige speler blijkt te zijn. Hoewel ze soms iets te snel in het spel opgaat winkprobeert ze wel altijd volgens de regels mee te spelen. Dus pacho, je bent haar.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 31 '08
You catched me Nims.. hahaha, ik speel gewoon te graag tongue

Ik tik Kath, ze is wat weinigjes online momenteel maar ik hoop dat ik haar met dit tik spelletje kan strikken een beetje meer reacties te plaatsen.

Kath, in jouw oprechtheid en openheid ben je als een liefdevolle heldere ster hier op het forum. Ik geniet van jou berichten omdat ik voel hoe je de dingen bedoeld.

Dus tikkie Kath jij bent em!
Ayasha
Ayasha jul 31 '08
Ik word verlegen onder al dat lof pacho *bloos* Dankje...

Goh...Wie ga ik tikken...Er zijn een hoop nieuwe leden bij gekomen... Ik had maar wat graag jou aangetikt pacho wink

Ik ga inneke tikken. Voor haar oprechtheid, haar eeuwige wil om open te staan voor andermans visie en haar leergierigheid. Haar onbegrenst respect voor alles wat leeft en post op het forum en haar ontzettend grote portie geduld!
inneke
inneke jul 31 '08
Huh, twee keer op 1 dag! En dat met zo'n weer...

't is wel een beetje te veel lof hoor Kath. Geduld en onbegrensd respect? I wish laugh

Aaah, ik kies voor Hiddenwings. Ze post niet zo vaak, maar haar posts zijn altijd puur, integer. Er spreekt veel warmte uit. Ze is voor mij stil aanwezig hier. En ik vind het een grote kracht om niet op alles te springen om te reageren.
Lena
Lena aug 2 '08
Hidden-Wings wakker worden.......... smile
Helma
Helma aug 3 '08
Oeps, mensen, excuses! Tja, naast de pc heb ik ook nog een leven wat soms in een stroomversnelling zit!
Inneke, dank voor je lieve woorden. Ja, ik ben soms meer een lezer hier, maar laat er wel vaak mijn gedachten over gaan bij alles wat er gebeurt.

Ik tik Gast! Ik ben van mening dat zij regelmatig een opbouwende bijdrage levert, en soms heerlijk down-to-earth alles kan relativeren. Dat vind ik een enorme kracht. Tegelijkertijd nodig ik Gast uit om nog eens wat meer kwetsbaarheid te tonen, zodat we je nog beter leren kennen! Ook jij hebt een heel pad afgelegd, en ik zou er graag over lezen.

Dus Gast, jij bent em!
gast
gast aug 3 '08
Ah, ik kan je niet meer ontlopen!

Haha, ja down-to-earth maar dat ben ik niet in ieders ogen. Mijn man vind mij nl erg zweverig. Dat kan ik bij tijd en wijlen ook wel zijn hoor, vooral als ik het heb over hoe de wereld is zonder alle vastgeroeste denkbeelden en culturen. Volgens hem is dat een utopie, voor mij is het een mogelijkheid die weldegelijk zou kunnen. Alleen dan niet als utopie maar als werkelijkheid vanuit de mensheid zelf. Maar goed daar gaat het nu niet om. Je wilt weten hoe het pad er tot nu toe uitzag van mij. Weet je, dat is iets wat niet meer belangrijk is voor mij en ik kijk er ook heel anders naar dan een aantal jaar geleden. Het gaat er ook niet om wat je meemaakt, het concept, maar wat het met je doet (je gevoel). Ik heb geleerd dat je je reactie van uit emotie (vanuit je denken) kunt omzetten naar reageren vanuit je gevoel. Maar reageren vanuit je gevoel betekend dat je niet weet van te voren hoe je zou reageren op een situatie omdat iedere situatie, hoeveel die ook op een vorige lijkt, altijd nieuw is.
Ik ben toeschouwer geworden van mijn aandeel in dit leven. Daarom vind ik het moeilijk om mijn verleden (mijn pad) hier te delen want inwezen is er niets meer om bij stil te staan. Alles is zoals het u is. Voor mij maakt het ook niet uit welke geschiedenis iemand heeft het gaat erom hoe iemand op dit moment is. Maar goed, we waren met tikkertje bezig. Dit onderwerp komt vast nog wel een keer ter spraken elders.

Ik ren nu heel hard achter Karin aan, jeetje wat kan die hard lopen........maar tikkie Karin je bent hem.

Karin ik vind je een schat en een heel goede moeder. Je luisterd naar je kinderen en nog belangrijker; naar jezelf. Ondanks alle tegenwerking die je nog wel eens tegen komt houd je toch de moed erin. En je weet; diamanten worden alleen maar zo mooi en hard door alle druk die het te verwerken krijgt.
Eens zal die grote ruwe diamant in jou gaan stralen en schitteren in alle kleuren van de regenboog.
gast
gast aug 5 '08
KARIN
admin
admin aug 5 '08
JAAAHHHAAAAAA!!!

Gniffel smile

Ik kan zeker hardlopen ha ha, veel athletiek-wedstrijden gelopen vroeger en ook prijsjes gewonnen, en ook nog een missverkiezing gewonnen heul lang geleden voor de mooiste benen.... laugh

Dank voor je lieve woorden! Die tegenwerking is op een bepaalde manier toch altijd weer een zegen, gek maar zo zie ik het echt al kan ik er wel enorm over mopperen soms, gelukkig duurt dat altijd maar heel even.

Oké, hmmm wie zal ik nu eens ondersteboven lopen..

Raymond! (Thomas) je bent al getikt maar toch wil ik het nog een keertje overdoen.
Een aai over de bol voor alle enorm wijze woorden, je enorme kracht en inlevingsvermogen, de liefde waarmee je iedereen met open armen mee ontvangt, en gewoon omdat je ook lekker gek kan zijn.. wink

Thomas A
Thomas A aug 5 '08
Lekker gek?
Lekker gek???????????

Alsof lekker gek is!!!!!!!!?

Maar je raakt me met je tik Karin. En ondanks dat ook ik echt keihard kan lopen (heel lang tennis gespeeld), tik je me wel aan; het raakt me wat je schrijft.

Ik tik Inneke.

Inneke jij bent in mijn ogen iemand die het tot op het diepst van jouw bestaan (wezen) aangaat met dit leven en wat daarin voor jou aan-wezig is. Ik vind jouw kwetsbare opstelling echt prachtig en het geeft je iets wonderlijk, iets briljants en onbevangends............

Dat spreekt me enorm van je aan Inneke..............

Dus Inneke...........>>>>>>>>>>> it's YOU
Acheliah
Acheliah aug 8 '08
Er is er maar één die harder loopt als jullie allemaal bij elkaar
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies