Loading...
nl

We spelen Forum-tikkertje ;)

Thomas A
Thomas A jul 25 '08
Ja sterke persoonlijkheid die zijn ver-leden ontstijgt. Zich opent voor nieuwe inzichten en achter zich laat wat niet meer hoeft. Ja dat raakt me in deze persoon. Ver-anderen is namelijk niet altijd even gemakkelijk.............
Thomas A
Thomas A jul 25 '08
Nog over de motivatie van Sylvia;

Mijn oudste zoon had het ooit over het evangelie van Matteus en ik ging eens zoeken op internet. Van Matteus kwam ik op de gnostische geschriften (Nag Hammadi geschriften) en dus ook bij Thomas uit. Toen ik op de site kwam van de verklarende woorden van het Thomas evangelie ging er een wereld voor mij open. Ik heb er weken op zitten lezen en de woorden drongen diep tot mij door. Van mijn (weggestopte) angsten bleef steeds minder over.........

Ook het evangelie van Maria Magdalena heeft mij enorm geraakt........

http://thomasevangelie.fol.nl/
gast
gast jul 25 '08
Maar waarom die verklaringen van een ander je eigen maken Thomas? Waarom niet alleen de vertaalde teksten tot je nemen en laten werken in jou.

Sorrie voor het off-topic gaan.
admin
admin jul 25 '08
Ha ha Sylvia is af laugh

Je mag niet off-topic gaan tijdens tikkertje, lol.
gast
gast jul 25 '08
confusedcry
Thomas A
Thomas A jul 25 '08
sick
admin
admin jul 25 '08
Ik ben getikt lol. Wist ik al jaren.Mijn probleem nu is wie ik moet tikken. Ik ken hier niemand dus word het lastig iemand te tikken en er dan een reden bij te zetten. Tja snel zo snel ben ik niet want vecht al 37 jaar tegen mezelf. Heb altijd schild gedragen dat men mij niet kon kwetsen. Nu heeft iemand dat schild weggenomen en ben ik verdomd kwetsbaar. Raad voor de volgende die ik kan tikken?? Altijd welkom.
admin
admin jul 25 '08
Grapje Sylvia!
gast
gast jul 25 '08
Haha, lol smile
Acheliah
Acheliah jul 25 '08
smile
Ayasha
Ayasha jul 25 '08
misschien handig om degene die je tikt eventueel een pb'tje oid te sturen als hij na twaalf uur niet reageert. winkvoor het praktische.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 25 '08
Origineel bericht van: Tornado
Ik ben getikt lol. Wist ik al jaren.Mijn probleem nu is wie ik moet tikken. Ik ken hier niemand dus word het lastig iemand te tikken en er dan een reden bij te zetten.
Tja snel zo snel ben ik niet want vecht al 37 jaar tegen mezelf. Heb altijd schild gedragen dat men mij niet kon kwetsen. Nu heeft iemand dat schild weggenomen en ben ik verdomd kwetsbaar.
Raad voor de volgende die ik kan tikken?? Altijd welkom.

Ik zou kijken bij de actieve onderwerpen zodat je weet wie er actief is. Pak dan een bericht uit dat je aanspreekt, en tik de auteur hiervan. Je motivatie is dan niet zo ingewikkeld want tenslotte sprak hetgeen je aan wat die schreef. Kom je er echt niet uit, dan kun je je ook af laten gaan, en zal thomas een ander slachtoffer moeten vinden smile.
admin
admin jul 26 '08
Hoi Thomas, Bij deze mag je ander aanduiden. Ik ben nog niet rijp om anderen hun verhaal tot mij te nemen en dan te beslissen voor wie ik ga om te tikken en mijn reden ervoor erbij te zetten. Ik moet eerst zelf mijn nieuwe leven op pootjes krijgen. Alvast bedankt voor de steunende woorden.
Thomas A
Thomas A jul 26 '08
Allemaal goed Erwin ;->

ffffffff kijken hoor! dan tik ik denk ik Paradijs om haar kracht en volhardendheid!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 28 '08
En na 24 uur is er niemand anders getikt. Volgens mij is Thomas hem nog steeds wink
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 28 '08
Allee, tik ens door tongue
sarina
sarina jul 28 '08
Origineel bericht van: Karin
Sarina je bent getikt, laugh
Ik heb jou aangetikt omdat ik het als klein ukkie al leuk vond als de juf meedeed met tikkertje en ik haar ook nog te pakken kreeg.

Dus tikkie!

Ha ha, deze juf was even off-line. Sorry hoor, ik was tikkertje aan het spelen op de camping... Maar ik zal jullie pakken als ik de beurt krijg, enne deze juf is fanatiek hoor!
Thomas A
Thomas A jul 29 '08
ok Sarina is 'm. Maar ehhhhhhhh.....je maakt het me wel heel gemakkelijk want als ik op je af kom stormen ga je niet eens opzij.

Motivatie is best wel gemakkelijk. Ik vind de bijdragen die Sarina zeer regelmatig gaf over o.a. nieuwetijds kinderen bijzonder waardevol en hoop haar hiemee ook aan te sporen naar meer van dergelijke bijdragen...........
sarina
sarina jul 29 '08
Dat is tactiek Thomas, ik sprong net op tijd opzij dacht ik, maar was te laat. Dat heb je met nieuwetijdsen, soms overschatten ze zichzelf, ha ha. Maar ik blijf erover schrijven hoor, dat beloof ik!

Ik tik Lena, omdat ik vind dat ze een geweldige moeder is, dat ze heel betrokken is bij alles op het forum en omdat ik haar uitspraken altijd zo precies to the point vindt. Dus Lena, je bent 'm....
Thomas A
Thomas A jul 30 '08
Lena is leuk en goeie keuze hoor!!! Maar volgens mij kan ze het behoorlijk op een lopen zetten! Of ben jij ook zo snel Sarina?

Oh ja, overschatten nieuwe tijdsen zichzelf? Is dat ook niet heerlijk van kinderen sowieso?

big smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske