Loading...
nl

Pacho´s inspirtatie wandje..

Lena
Lena jul 30 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Overdoen, of anders......nee, zoals het nu is, is goed! blush

Van alle dingen leert men, dus ook van de verdrietige of enge dingen. Gelukkige momenten en trauma's.....ze hebben allemaal een doel. wink

Maar ik ben zo moe van al die ellende, ik wil mijn energie niet meer verspillen door alles weer recht te moeten breien........elke hobbel kost me zo veel energie.....en dat heb ik niet meer zoveel als vroeger, nu ik 50 jaar ben...... confused

Ik weet dat ik nu de neiging heb TE SNEL te willen gaan........Maar ik heb al zo lang gesukkeld en gezocht naar de juiste manier, ik wil nu eens resultaten zien! smirk

Volgende week mijn eerste sessie van de Regressietherapie.......ik hoop dat ik dan in een stroomversnelling kom, met mijn verwerkingsproces en heling, met als doel:

Weer mezelf worden!!!! grin


Angela,heb je topic,s gelezen, en je hebt gelijk,het valt allemaal helemaal niet mee.
Maar geduld is dan ook zo moeilijk,vetrouwen hebben in ook.
Wanneer keert het tij?.
De verwarring van het denken,maar val jezelf niet zo zwaar.
Bljkbaar ben je nu zover om alles onder ogen te zien,maar kijk niet te veel naar het verleden.
Wat ik begrijp is dat je een lieve man ontmoet hebt,dus probeer er van te genieten,er is iemand die veel van je houdt,en aangezien dat toch een heerlijk gevoel geeft,zal het je tevens sterken om met jezelf aan de slag te gaan toch?
Vertrouwen klinkt zo banaal soms,maar laat je wat meer drijven en ga mee met de stroom,dan ga je ook niet te snel.
En Angela heb zelf ook mogen ervaren dat de dingen niet af te dwingen zijn,dus heb geduld,dan komen de resultaten en antwoorden vanzelf .
**Angela**
**Angela** jul 30 '08
Zéker weten, Lena!!!!!!!!!! grin
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 2 '08
Cadeautje van The Secret, deze wil ik graag met jullie delen, ze is zo mooi....


Wanneer we binnen in onszelf gelukkig zijn, vreugde en liefde kunnen toelaten, dan kijken we niet meer zo ver naar achter of naar voren, maar genieten we van de prachtige dingen waar we ons middenin begeven.

Ik wens veel geluk aan jou, jij, die dit nu leest.

Liefs,

Pacho
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki