Loading...
nl

Sorry trek het niet meer

Acheliah
Acheliah jul 22 '08
Ik voel me vandaag niet zo goed ben verdrietig maar vooral bang. Ik heb het gevoel alles kwijt te zijn wat me dierbaar was. Ik probeer me overeind te krabbelen. Ik dacht eindelijk mijn grote liefde gevonden te hebben na bijna 13 maanden maakt hij het uit. Ik probeer mijn dagelijkse dingen te doen. Kreeg net een telefoontje van mijn voogdes ik kan de kinderen weer zien als ik in gesprek ga met hun dus als ik kruip, buig en barst mag ik mijn kinderen zien. Ik zou een slechte invloed hebben gehad tijdens de bezoeken ik vraag welke dan ja dat kon ze niet zeggen ik vraag is er bewijs nee zei ze dus zei ik een leugen dus. Het is toch van de zotte dat ik bij elke scheet een schriftelijke aanwijzing krijg. Dus nu moet ik gaan praten anders mag ik mijn kinderen nooit meer zien. Ik trek dit niet meer sorry echt niet. Ik heb mijn best gedaan. Daarbij ben ik vreselijk bang mijn ex definitief kwijt te zijn. Iemand waar je vreselijk veel van houdt wil je namelijk niet kwijt.

Sorry Dieneke
Delen:
sarina
sarina jul 22 '08
Lieve Dieneke, hou vol. Richt je op je kinderen. Ga in gesprek, want volgens mij is dat nu nodig om ze weer te kunnen zien. Ga er 'open' in, probeer te begrijpen wat ze van je willen, ook al lijkt het oneerlijk. Buig, barst, doe alles voor je kids. Je kunt het, met of zonder ex.....
Acheliah
Acheliah jul 22 '08
Hij belde mij net hij is er ook kapot van. (Nick) Ik kan buigen wat Jeugdzorg betreft maar dan is alles verloren zegt die mevr die mij helpt en moet ik weer helemaal van voor af aan beginnen aan de ladder tegen mijn strijd tegen Jeugdzorg. De gezinsvoogd zei dat ik slechte dingen heb gedaan waar de kinderen bij waren ik zei heb je daar bewijs van nee zei ze ik zei dus weer een leugen jullie liegen alles aan elkaar om mij onderuit te halen maar dat gaat jullie niet lukken. Ik zeg dus als ik kruip voor jullie dan mag ik de kinderen weer zien ze zei ja zo wil ik het niet zeggen ik zei dus als ik niet kruip dan ook geen kinderen dus weer een dreigement. Ik wordt die dreigementen van hun meer dan zat. Ik zei als ik bij elke scheet een schriftelijke aanwijzing krijg dan weiger ik. Ja zei ze ad heeft wel ingestemd ik zei ja de dader (die 6 jaar lang misbruikt heeft) mag meer dan de echte moeder. Tja zei ze dan moet je maar komen praten en anders moest ik maar naar de rechter gaan. Ik zei dat zal ik zeker doen en jullie zullen alles bewijzen niet ik "JULLIE." En toen was het stil.
Grrr . . .wijf (sorry) Ik weet dat ik niet aan mijn ex (Nick) moet denken maar hij betekende veel voor mij en hij heeft het schijnbaar dus ook moeilijk dus ik hoop dat hij zijn beslissing terug draaid als hij zover is. Zal hem wat meer ruimte geven. Al zal het wel ff duren. Hij houdt van me dat weet ik zeker. Hij zei ik doe dit niet voor mij zelf maar voor jouw eigen best wil.

XXX Dieneke
sarina
sarina jul 22 '08
Het zit ingewikkeld in elkaar geloof ik. Volg je gevoel, dat is het enige wat ik op dit moment kan zeggen. Geef in elk geval niet op!
Acheliah
Acheliah jul 23 '08
Dank jullie. Zit in een verwerkings periode dus krijg het nog heel zwaar.

XXX Dieneke
Thomas A
Thomas A jul 23 '08
In stilte lees ik ales mee Dieneke. Ver-anderen en ver-werken lijkt zwaar en zodra je achterom kijkt is het van, "was dat het nou........?"

Maar ik leef met je mee en sorry hoef jij niet te zeggen hoor!
Lena
Lena jul 23 '08
Origineel bericht van: mama4ever
Dank jullie. Zit in een verwerkings periode dus krijg het nog heel zwaar.

XXX Dieneke


hoop dat je er snel doorheen komt smile
Acheliah
Acheliah jul 29 '08
IK heb een vraag ik heb een relatie gehad van bijna 13 maanden (op twee dagen na) Ik had het verleden achter me gelaten voor zover. En was met volle moed begonnen aan mijn eigen leven waarbij ik mijn viend tegen kwam op mijn pad. Na bijna 13 maanden heeft hij het uit gemaakt omdat hij zijn zoontje beter wil leren kennen (wat ik begrijp) Omdat hij overdag gaat werken en hij minder tijd voor mij heeft wil hij mij dat niet aandoen en heeft het uitgemaakt. (Ik ben er wel van overtuigd dat het weer goed komt als zijn zoontje in nederland is) Gisteren wilde ik hem uitleggen wat het met mij gedaan heeft maar we kregen een beetje woorden erover (omdat hij mij niet snapt) Ik was gisteren zo gefrustreerd dat ik iets kapot wilde slaan, mijn keuken raam of zoiets (Wilde er dwars door heel slaan) dus ben weggelopen samen met een vriendin. Ik heb haar verteld van mijn ex partner en ik merkte dat ik het er nog heel erg moeilijk mee had (alles kwam weer boven) heb ik het nu wel verwerkt of bedriegd mijn gevoel mij of is het gewoon omdat ik er aan terug dacht. Het ging steeds beter met mij en nog wel dus daar ligt ht niet aan. Of zou het komen omdat het uit is en ik het moet accepteren terwijl wij van elkaar houden. Ik weet het niet meer. Alleen dat ik van hem hou en hij van mij want hij belt me nog dagelijks op. Hij wil vrienden blijven en ik ook met hem alleen wil ik meer en hij wil het ff aanzien. Voor hem is het niet definitief over dus er is een kans (en die is vrij groot)

Gr Dieneke
Paradijs
Paradijs jul 29 '08
kind kies voor jezelf..

Laat je verleden los en kies voor jezelf..

Sommige gebruiken je voor eigenwinst, laat het niet toe, en hou meer van jezelf..

Als hij werkelijk van je houdt zal hij alles los laten en helemaal voor je gaan.

Liefde, ware Liefde is de sterkste die er is.

Succes hoor met alles, ik weet dat je het zwaar hebt.
Maar kies voor jezelf.
Acheliah
Acheliah jul 31 '08
Ik doe mijn best lieverd ik doe mijn best
Alicja
Alicja aug 7 '08
Hi dieneke

Ik las je verhaal ik snap jouw wel hoe moeilijk dat voor je is vooral als hij je elke dag beld en dat je dan hoop koesterd elke keer het word je niet makkelijk gemaakt zie ik.
Ik snap dat je dan zo'n 2 strijd tussen je gevoelens loslaten en als hij belt weer hoop koesterend. Ik ken dat en hoe moeilijk het ook is voor jouw het is elke keer sterk blijven.
Maar als hij die keuze heeft gemaakt wat moet je dan je kan je zelf niet elke keer weg cijferen .
Het is ook moeilijk loslaten en accepeteren , maar hoe meer je gewoon de dingen doet en leeft hoe makkelijk de dingen zullen worden ik heb ook een moeilijke periode en ik heb ervan geleert.
Ik zeg altijd mensen kan je niet veranderen maar je zelf wel de kans geven om anders met je zelf om te gaan zodat je verder kan.
En mensen hebben ook ruimte nodig hoe meer je ze vast houd hoe meer ze afstand houden.

groetjes liefs Erna
Acheliah
Acheliah aug 8 '08
Lieve Erna

Ik weet het en het gaat nu wel beter tussen ons ik heb zelf een paar keer gezegd dat ik van hem hou en dan kreeg ik als antwoord ik ook hartstikke veel van jouw. En ja ik weet bijna zeker dat hij het meent. Woensdag zei ik ik hou van jou hij zei ik ook heel erh veel van jou ik zei zeg het dan ook eens een keer. Donderdag zei hij (bijna) uit zichzelf ik hou van jou ik dacht dat ik dood ging. Hij houdt nog van mij dat weet ik zeker en ik weet ook dat hij tijd nodig heeft en dat het goed komt. (dat voel ik)

Liefs Acheliah

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki