Loading...
nl

Het aanpassen van posts

Lena
Lena jul 22 '08
Nims ik heb ook zeker geen moeite met het modereator zijn van Kath
op een meld knop drukken heb ik zelf nog geen enkele malen de behoefte gehad om dit ook te doen
en soms komt de humor wel om de hoek kijken zou niet weten wat hier nou zo erg aan is
de bewoordingen die iemand gebruikt of het antwoord wat iemand geeft daar hoef je het toch niet mee eens te zijn?
en naar mijn mening is openheid wel goed,je leert er veel van
inneke
inneke jul 22 '08
Nimsie, ik vind dat jij over de schreef gaat door nogmaals open en bloot een hypotese voor te leggen over een forumlid. Het is weer 'praten over' en dan nog over een heel delicate materie. Is een PB daar niet de plaats voor? Ik ben het eens met Kath dat je daar heel erg voorzichtig mee moet zijn.
Of is het bedoeld als een tegenbeet tegen alle 'aantijgingen' die Paradijs maakt over forumleden?
Thomas A
Thomas A jul 22 '08
Ik modereer eigenlijk nauwelijks en ben er ook een voorstander van dat kwesties open op het forum worden uitgesproken, c.q. besproken en van mij mag dat best heel ver gaan. Het wordt echter wel heel anders wanneer deelnemers pbtjes gaan sturen over het gedrag van andere deelnemers, zoals rondom het verhouden van Paradijs.

Toen mij destijds gevraagd werd of ik moderator wilde worden heb ik ook aangegeven dat mijn tolerantie frequentie best hoog lag wat pittigheid van taalgebruik betreft. Totale respectloosheid kan ik verder overigens ook weinig mee. Maar zo ook in de laatste kwestie met Paradijs is er wel onderling overleg geweest ja. Er zijn geen specifieke onderlinge taken. Alles lezen per persoon lijkt mij ook lastig, zeker wat mij betreft want ik zit soms dagen niet achter de pc.
Lena
Lena jul 22 '08
weet niet hoe iedereen pb gebruikt,maar het bestaat nu eenmaal hier als ik een pb bericht krijg of zelf verstuur is dat een vorm van communicatie die je hier in het forum niet kwijt kan,maar het houdt mensen wel degelijk bezig zou niet weten wat hier mis mee is.
sarina
sarina jul 22 '08
Dank je voor je uitleg. Het schept ook weer duidelijkheid als je weet hoe er gemodereerd wordt.

Wat PB-tjes betreft, ik stuur ook wel eens PB-tjes naar personen, dat is onderdeel van de communicatie op dit forum. Niet alles hoeft publiekelijk, ik denk dat het goed is dat beide mogelijkheden er zijn. Dat PB-tjes ook gebruikt worden om iets te zeggen over anderen is denk ik niet te voorkomen...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '08
Er is wel degelijk overleg geweest tussen de persoon in kwestie en de moderators. Danwel achter de schermen, danwel en-publiek.

Uiteindelijk zijn wij moderators niets anders dan een soorft sfeer-beheerders die vooral menselijk en ook geiriteerd kunnen zijn over bepaalde dingen.

Niet lang geleden is er hier http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/29913/Moderators_wat_moet_je_ermee.html#Post29913 een discussie geweest over moderators, wat je ermee moest en wat jullie verwachten. Daaruit is duidelijk naar voren gekomen dat iedereen eigenlijk wel tevreden was over hoe het nu is, en dat de huidige moderators de sfeer prima beheren.

Wij als moderators hebben geen taken verdeeld onderling en nemen de situatie zoals die is. Wel is het zo dat ik een eindoordeel kan geven, of knopen doorhakken als we er niet uitkomen. In principe opereren we autonoom en vertrouw ik op het oordeel van de moderators. Ik hoef ook niet in discussie met ze over een genomen beslissing. Dat is gewoon een kwestie van vertrouwen.

Uiteindelijk gaat het volgens mij vooral om de toonzetting en de sfeer die iemand neerzet. Vergeet niet dat je eigenlijk hier op visite bent in een huis dat je deelt met 535 gasten. Sommige mensen doen echter alsof ze thuis zijn.
Lena
Lena jul 22 '08
Origineel bericht van: NiMS
Vergeet niet dat je eigenlijk hier op visite bent in een huis dat je deelt met 535 gasten. Sommige mensen doen echter alsof ze thuis zijn.

hoe zou dat komen denk je?
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 22 '08
Origineel bericht van: seppe
Ik weet niet meer waar ik moet reageren maar ja paradijs is toch overal he. smile

coolen waar ook nog in meerder opzichten winkgrin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '08
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: NiMS
Vergeet niet dat je eigenlijk hier op visite bent in een huis dat je deelt met 535 gasten. Sommige mensen doen echter alsof ze thuis zijn.

hoe zou dat komen denk je?
Ik weet het niet lena, vertel het maar.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy