Er is wel degelijk overleg geweest tussen de persoon in kwestie en de moderators. Danwel achter de schermen, danwel en-publiek.
Uiteindelijk zijn wij moderators niets anders dan een soorft sfeer-beheerders die vooral menselijk en ook geiriteerd kunnen zijn over bepaalde dingen.
Niet lang geleden is er hier
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/29913/Moderators_wat_moet_je_ermee.html#Post29913 een discussie geweest over moderators, wat je ermee moest en wat jullie verwachten. Daaruit is duidelijk naar voren gekomen dat iedereen eigenlijk wel tevreden was over hoe het nu is, en dat de huidige moderators de sfeer prima beheren.
Wij als moderators hebben geen taken verdeeld onderling en nemen de situatie zoals die is. Wel is het zo dat ik een eindoordeel kan geven, of knopen doorhakken als we er niet uitkomen. In principe opereren we autonoom en vertrouw ik op het oordeel van de moderators. Ik hoef ook niet in discussie met ze over een genomen beslissing. Dat is gewoon een kwestie van vertrouwen.
Uiteindelijk gaat het volgens mij vooral om de toonzetting en de sfeer die iemand neerzet. Vergeet niet dat je eigenlijk hier op visite bent in een huis dat je deelt met 535 gasten. Sommige mensen doen echter alsof ze thuis zijn.