Loading...
nl

Het aanpassen van posts

Lena
Lena jul 21 '08
het is wat Thomas zei:sommigen konden daar niet mee overweg wink
Lena
Lena jul 21 '08
smilesoms duurt het bij mij ook wat langer hoor voordat die binnenkomt
inneke
inneke jul 21 '08
Oh God, dit is pure waanzin! Wat heb ik toch veel gemist wink
Ik word fysiek helemaal duizelig bij het lezen van al deze paradijselijke woorden.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Waarom gaan jullie hier op in? waarom verlagen jullie je tot haar niveau? Zelfs jij Thomas?

Je bent een mod, er is meermaals de opmerking gegeven dat gehele berichten in Caps niet gewenst is en je past niets aan? Ondanks dat je NiMS het steeds ziet doen? Je gaat er gewoon rustig op in? Daar stel je me een beetje teleur Thomas.

En leden, ik heb dit aparte topic niet gemaakt om een machtstrijdje te voeren met paradijs maar om te discussieren over het aanpassen van berichten. Houd jullie dan ook on topic als het even kan. En als het niet kan ook. Voor dit soort onzin moet je in het forum "minder serieus" zijn. Daar kunnen jullie lachen en spelen.

Vanaf nu graag weer on topic, het is niet omdat er wat opschudding is dat jullie allemaal de regels mogen vergeten.
Lena
Lena jul 21 '08
Dat heb je zeker het is me nogal een onderwerp het Paradijs laugh
Lena
Lena jul 21 '08
Origineel bericht van: Kath
Waarom gaan jullie hier op in? waarom verlagen jullie je tot haar niveau? Zelfs jij Thomas?

Je bent een mod, er is meermaals de opmerking gegeven dat gehele berichten in Caps niet gewenst is en je past niets aan? Ondanks dat je NiMS het steeds ziet doen? Je gaat er gewoon rustig op in? Daar stel je me een beetje teleur Thomas.

En leden, ik heb dit aparte topic niet gemaakt om een machtstrijdje te voeren met paradijs maar om te discussieren over het aanpassen van berichten. Houd jullie dan ook on topic als het even kan. En als het niet kan ook. Voor dit soort onzin moet je in het forum "minder serieus" zijn. Daar kunnen jullie lachen en spelen.

Vanaf nu graag weer on topic, het is niet omdat er wat opschudding is dat jullie allemaal de regels mogen vergeten.

Ja ma smile
maar verlagen ben ik niet met je eens
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Daar gaat het topic nu even niet over. Het gaat er om wat men vind over het deels aanpassen van de post in geval van persoonlijke aanvallen of gewoon dingen die absoluut niet door de beugel kunnen. Gelieve daar dus ook over verder te gaan.

Lena ten eerste ben ik niet je ma maar doe ik enkel wat er van me verwacht wordt. Dat is modden. Ten tweede hoef je het ook niet met me eens te zijn. Ik zou het gewoon fijn vinden als het weer on topic ging. smile
Acheliah
Acheliah jul 21 '08
Het houdt de spanning er wel in en ik maar lezen hahaha
Kamizja
Kamizja jul 21 '08
ik snap wel dat moderators fel en nodeloos uithalen verwijderen, maar toch, we kunnen leren uit de reacties en het proces van de discussie, mits het niet te gortig wordt

op zich heb ik moeite met iemand die verkondigt volledig in het licht te staan en de andere verloren schapen uit de duisternis wil redden, ook als ze daar geen behoefte aan hebben ... maar ook die mag zijn wie die is, al ben ik het er niet mee eens

persoonlijk ben ik verder ook van mening dat we hier en nu nog in een wereld van dualiteit leven en er zowel duisternis als licht moet zijn om verder naar het licht te komen, je schaduwkant ontkennen maakt deze alleen maar groter - accepteren geeft mogelijkheid tot transformeren

voor mij mag hier eerlijk over gediscussieerd worden en met respect graag ook
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Van mij ook. Bedankt Kamizja voor het terug on topic brengen.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie meningen over dit onderwerp.
Lena
Lena jul 21 '08
Origineel bericht van: Kath

je vergeet even gemakshalve dat we hier nog kunnen reageren op paradijs en het lijkt me vrij logisch dat mensen er nog over willen praten onderling toch?
en dat jij het onzin noemt en over machtstrijdje voeren,dan vel jezelf ook een oordeel toch over anderen? en voer jij nu ook niet een machtstrijdje?
soms komt er ook nog iets van humor( of je dit leuk vindt of niet)om de hoek kijken en bestaat gelukkig nog wel hier
Lena
Lena jul 21 '08
en anders moet je het maar weer verplaatsen toch?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Ik ben helemaal eens dat je best mag reageren, maar ook de ontopic regel geld voor iedereen. Dus ook voor paradijs. En met paradijs in da house is aan verplaatsen weinig meer te beginnen, want dan zou iedere post een eigen topic krijgen.

Misschien om even bij stil te staan is dat ze niet voor niets iets benoemd tot giftige slang die niet wil stijgen. Mijn vermoeden tot misbruik in een bepaalde richting wordt steeds duidelijker. Ik hoop echt dat we daarin toch iets voor haar kunnen betekenen.
Lena
Lena jul 21 '08
ok nims smile
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Lena neen, hier gaat het over het aanpassen van posts, niet over paradijs. Ik hoef geen enkele machtstrijd te voeren. Feit is dat jij die overduidelijk wel met mij wil voeren, maar ik zou het apprecieren als je dat via PB doet en niet hier in het topic, nogmaals, daar gaat het hier niet om.

Waarom zou ik het nogmaals verplaatsen? Maak een eigen topic op minder serieus voor je theekransje. Ik ben zeer benieuwd naar hoe mensen denken over het aanpassen van posts en daar hoort dit soort ongein niet bij. Daar heb je hier gewoon niets aan. Het forum "minder serieus" is niet voor niets aangemaakt. Ik zou zeggen; gebruik het.

Ik ben niet degene die zit te gillen bij elke gelegenheid dat ik geen oordelen vorm. Doe ik wel. Ik veroordeel echter niemand. Tuurlijk mag er humor zijn. Maar waarom moet die humor perse iemand afbreken? Je doet op dit moment niets meer of minder dan paradijs. Simple as that. Dus je verlaagt je tot hetzelfde niveau. Je spot met iemand.

Maar goed. Jammer dat je het van NiMS wel zonder morren aan pakt en van mij niet. Achja. Ik zal er niet van wakker liggen. Als je je daar zoveel beter door voelt...Wie ben ik dan om je dat te ontnemen. smile
Lena
Lena jul 21 '08
verschil is er nu eenmaal Kath,blijkbaar gaat Nims er anders mee om dan jij smile
misschien ligt het aan jou?zou kunnen toch?
je vergeet jij sprak mij erop aan toch?
en hoe kom je erbij dat ik een machtstrijd met je wil voeren?
volgens mij had jij je oordeel al klaar over machtstrijdjes die wij hier met zijn alle voeren?
er mag humor zijn maar volgens jou breken we iemand af,weer een oordeel,zou het ook zo kunnen zijn dat we deze paradijs simpel weg niet serieus kunnen nemen?los van het feit dat ze inderdaad dringend hulp nodig heeft?
dat er onderling nog verder op doorgegaan wordt en dat het jou even niet bevalt?
theekransjes zijn inderdaad heel gezellig
via pb is in dit geval helemaal niet nodig denk ik open en eerlijk zou ik zo zeggen
of mag ik jou nergens meer op aan spreken
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
tuurlijk sprak ik je er op aan, ik ben moderator ik hoor je daar op aan te spreken. Dat is mijn taak hier op het forum. Het zal vast aan mij liggen. Nogmaals, ik lig er niet wakker van, Als je je er goed bij voelt. Het valt me enkel op dat ik enkel problemen met jou ondervind. winkMijn persoonlijke mening; je laat je gewoon niet graag wat vertellen door jongeren. Maar ik kan mis zitten en je zal beslist beweren dat ik mis zit, nog maals. iK lig er écht niet wakker van dus let go. NiMS lijkt er inderdaad overduidelijk ook niet wakker van te liggen dus. smile

Maar dit gaat even zeer off topic dus ik ga er hier niet meer op in. Als je nog wat kwijt wil waar je reactie op wil PB je me maar.
Lena
Lena jul 21 '08
mis zit je inderdaad smile
waarom zou ik niet leren van iemand die jonger is dan mij?
ik lig er ook niet wakker van hoor.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Ik begrijp best dat jullie het niet met elkaar eens zijn, en dit soort "gesprekjes" zouden best via een PB mogen worden besproken. Maar aangezien het nu toch hier open ligt kan ik er denk ik ook wel iets over zeggen. En ik vind dat jullie allebei in verschillende punten wel gelijk hebben. Het is inderdaad niet nodig om "grappige" of "lollige" reacties overal onder te plaatsen. Daarvoor is inderdaad het minder serieus forum voor bedoeld.

Lena heeft gelijk dat ik er anders mee omga, maar Kath is niet voor niets moderator geworden. Ik sta daarom ook volledig achter haar oordeel. Niet altijd achter haar bewoording, maar dat vind ik minder belangrijk. Kath is juist degene die goed nadenkt voordat ze echt maatregelen neemt en dat zou ik soms nog wat beter mogen doen.

Wat ik wel steeds jammer vind is dat wijzende vingertje naar de leiding, maar zelf op de "meld aan moderator"-knop drukken, gebeurd dan weer niet. Dat begrijp ik gewoon niet zo goed.
sarina
sarina jul 22 '08
Ik vind dat het juist openheid schept als alle posts blijven staan. Ook al zijn ze niet geschreven in de toonsoort die we gewend zijn. Iedereen op dit forum is volgens mij wijs genoeg om zelf te bedenken hoe ermee om te gaan.

Aan de andere kant zijn er spelregels, en één daarvan is volgens mij dat je elkaar in je waarde laat. Het kan niet zo zijn dat één persoon of hele groepen structureel beledigd worden, gewoon om het beledigen zelf.

De taak van een moderator is dus een lastige, en ik weet zeker dat de moderators op dit forum hun taak naar eer en geweten vervullen.

Ik weet alleen niet zoveel over moderators..... Ik begrijp dat jullie een soort 'bewakers' zijn.... Hebben jullie allemaal een eigen taak? Beheren jullie bepaalde onderwerpen? Letten jullie op alles wat geschreven wordt? Overleggen jullie onderling over 'de grenzen van het geschrevene'? Ben ik wel nieuwsgierig naar......
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420