Loading...
nl

Hoogmoed komt voor de val

Helma
Helma jul 20 '08
Paradijs,

Het zou je sieren als je je eens wat bescheidener op zou stellen hier. Je stelt jezelf nogal boven de mensen. Je praat tegen de mensen hier, die hier al tijden rondlopen en deze waardevolle mensen hebben al een heel lang pad afgelegd. Je praat over liefde, maar je zaait alleen agressie en verdeeldheid. Je kweekt afstand in plaats van nabijheid. Ik hoop dat je mijn woorden ter harte neemt, want het doet me pijn als ik zie hoe je mensen hier kwetst. Liefde schept ruimte, maar jij werkt beklemmend op mensen.

Binnen een paar dagen zie ik dat je hier de hele boel op de helling zet en ik adviseer je zelf een forum te openen waarop je je helemaal kunt botvieren op iedereen die voorbij komt. Maar doe dat alsjeblieft niet hier. Intuïtief voel ik dat je, vanuit je goede bedoelingen, weinig respectvol omgaat met je medemens. Liefde toedienen met een baseballbat heeft een averechts effect. Dus doe jezelf en ons een lol en kies het hazepad.

In liefde, licht en warmte (want die voel ik bij jou niet),

HiddenWings.
Delen:
**Angela**
**Angela** jul 20 '08
Tja, dat proberen wij al de hele tijd duidelijk te maken confused

Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Ben niet gevallen onbewuste.

Ik vlieg hoger dan ooit.
Groet, van Paradijs uit het Paradijs..
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Jullie zijn gevallen engelen, het wordt tijd om op te staan, stelletje slapenden...

Ik ben klaar wakker en ben dicht bij de regenboog, kan hem aantikken met mijn vingers....en verander de hele wereld in kleur.

Haha, wie het laatst lacht lacht het best..

Ik vlieg hoog, heel hoog, hoog boven jullie.
Verheven, jazeker, ik heb er voor betaalt....

Nu jullie nog.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '08
Paradijs,

Hiddenwings probeert jou hier iets in jezelf te laten zien, maar je neemt niet eens de moeite om te kijken en veroordeeld haar tot onbewuste. Helaas is het zo dat zij zich veel bewuster is van wat hier speelt dan dat jij denkt. Vlieg niet te hoog, want dan verlies je de realiteit uit het oog.
JulienMoorrees
p.s. voor verhevenheid hoef je niet te betalen. Inzicht is hetgeen je nodig hebt.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
De liefde overwint, de liefde overwint altijd.
Ik hou veel van mezelf, ben een megaengel..haha...een megaengel.

Je zult nog wel ondervinden en je diep diep gaan schamen.....

Je zult niet weten waar je moet kijken...het schaamrood zal je naar de kaken stijgen, vanwege je ongeloof en je bespotting..

Jullie zijn kinderen van de duisternis, het licht konden jullie niet zien.

Maar ze zal jullie verblinden zo verblinden...als ze dat al niet heeft gedaan.
Ze is beelschoon.
Een ster, een morgenster.
Een wereld ster.
admin
admin jul 20 '08
Ik ben het met jullie allen eens, ik heb al eerder aangegeven geen prettig gevoel te krijgen bij jouw berichten Paradijs.

Jammer dat jij je lichtje alleen maar op jezelf laat schijnen, zo is het niet bedoeld.
JulienMoorrees
Paradijs,

Jouw laatste bericht is enorm denigrerend naar ons toe. Jij zou je moeten schamen want je gedraagt je als een diva die het allemaal wel weet. Ik weet niet waarom je zo doet, maar hier wordt het niet gewaardeerd. Dus bij deze ook het verzoek om er mee te stoppen. Anders zijn we genoodzaakt andere maatregelen te moeten nemen.
Ayasha
Ayasha jul 20 '08
Paradijs elke engel zou leren dat hij of zij zichzelf niet boven een mens mag plaatsen. Daarin ga jij al grof in de fout....Ik denk dat ondanks je onderschrift, je zelf niet in de spiegel durft te kijken en dat botviert op ons. smile
Kamizja
Kamizja jul 20 '08
zelfs de foto klopt niet, want ik denk dat je eigenlijk een man bent, zo dan
admin
admin jul 20 '08
Ik geloof ook niet dat de foto hoort bij de persoon die schrijft...
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Lees gewoon het verhaal engelmens.

Shame on you, shame on You all...

Shame on you..

Haha, from Paradijs...
Thomas A
Thomas A jul 20 '08
Hoi

Volgens mij kun je beter je conclusies gaan trekken meisje. De manier waarmee jij je liefde doorgeeft gaat niet werken. Misschien heb je een glimpje licht gezien en lijkt het je dit door te moeten geven, maar het is nog verweven met zelfzucht en een groot ego. Dat jouw methode geen werkzame is, laat zich zien in de vele vragen en verontwaardiging die louter een gevolg zijn van niet bezield kunnen communiceren.

Je zult een engelmens zijn als je de weg hebt afgelegd om daar te komen en je werkelijk bij de - jouw eigen - bron bent aan belandt. Je bent nu nog veel te veel gehecht aan persoonlijke kracht en macht. Het ontbreekt jou totaal aan respect naar je medemens. Als zij niet naar jou luisteren laat je hen vallen als een baksteen. "Van dik hout zaagt men planken meisje", Dat is de ondertoon in je berichtjes op het forum. Bedenk je dat al je tegen anderen zegt ook jouw zelf betreft en in die zin heb je nog veel te doorleven.............

Ook ik voel wel heel erg veel hoogmoed
gast
gast jul 20 '08
En toch zit er in alle berichten van paradijs een kern van waarheid. Net zo goed als dat dat in alle andere berichten zo is. Het is een jasje dat nu beoordeeld wordt, laten we niet vergeten dat daar een mens in zit (of een engel zo je wilt).
**Angela**
**Angela** jul 20 '08
Dat is hem nou net.............

ze reageert of ze god is, en boven ons staat......... confused
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Dat is hem nou net.............

ze reageert of ze god is, en boven ons staat......... confused

krijg een deja-vu gevoel met een zekere Ik Ben smile
JulienMoorrees
Goed ik denk dat ondertussen wel duidelijk is hoe we erover denken. Daarom sluit ik nu het onderwerp en zullen we zien of paradijs tot wat meer inzicht is gekomen.

Iedereen mag hier zeggen wat die wil, zolang iedereen maar in zijn waarde wordt gelaten. Daarbij wil ik dus ook opmerken dat jullie ook niet hier allemaal even goed Paradijs in haar waarde hebben gelaten. Ik vind het heel begrijpelijk, maar vanaf nu graag niet meer op ingaan. Als ik het weer zie gebeuren, spreek ik haar er persoonlijk op aan, dus aan jullie het verzoek dit dus niet te doen.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420