Loading...
nl

Lord of the rings, dus in the wind..

sarina
sarina jul 22 '08
Origineel bericht van: Lena10
De Law Of Attraction smile

En dat is van 'the secret' ook een echte aanrader, zowel boek als film....
admin
admin jul 22 '08
Ja hé Helma, geluk zit zeker in de kleine dingen!
Dat boek lag gewoon op jou te wachten smileLijkt me een duidelijk geval van de LOA.
Lena
Lena jul 26 '08
http://nl.youtube.com/watch?v=Ljm5225B_cg&feature=related

May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness falls
Your heart will be true
You walk a lonely road
Oh! How far you are from home

Mornie utúlië (darkness has come)
Believe and you will find your way
Mornie alantië (darkness has fallen)
A promise lives within you now

May it be the shadows call
Will fly away
May it be you journey on
To light the day
When the night is overcome
You may rise to find the sun

Mornie utúlië (darkness has come)
Believe and you will find your way
Mornie alantië (darkness has fallen)

Helma
Helma jul 26 '08
Na een intensieve week, vol van zoektochten, stormen en uitkomsten, wil ik Pacho en Karin danken voor de filmpjes die ik hierboven nog maar eens bekeek. Heb last van mijn emoties, maar heb dan ook een portje op laugh
admin
admin jul 26 '08
Lekker hè Helma, port?

Graag gedaan!
Harbringer
Harbringer aug 18 '08
Mensen die de film te lang vinden snap ik geen hout van. Ga dan een komedie kijken ofzo. Als een verhaal mooi, goed gemaakt is. Geeft elke scene alleen maar meer diepte op de vorige. Van mij had het 10 delig mogen zijn! mits dezelfde level van kwaliteit.
Helma
Helma aug 19 '08
Inmiddels ben ik halverwege met lezen in het 1e deel van het boek In de Ban van de Ring. Heerlijk! De gedetailleerde omschrijving, het taalgebruik, echt kwalitatief goed geschreven.
De opsomming van alle namen, streken en dergelijke was alleen in het begin van het boek, om de geschiedenis van de wereld van de Hobbits weer te geven. Als je nog een gokje zou wagen om het te gaan lezen, kun je het beste vluchtig door dit deel heenlezen en niet alle namen willen onthouden. Zolang je Frodo, Sam, Pepijn, Merijn en Gandalf maar een beetje in de gaten houdt, hihihi... grin
marinet
marinet aug 19 '08
De ban van de ring is voor mij alleen maar mooi door de Hobbits. Ik kijk liever niet naar de donkere zjde van het boek. brrrrr
Helma
Helma aug 19 '08
Tja... yin is niet zonder yang, als er geen donker bestaat, zou licht er ook niet zijn.

Maar, Marinet, ik begrijp wel wat je bedoelt: gelukkig is het allemaal fantasie laugh
marinet
marinet aug 20 '08
Ja gelukkig maar. En toch sla ik dat boek en ook de film graag over. eek
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 22 '08
Origineel bericht van: HiddenWings
Inmiddels ben ik halverwege met lezen in het 1e deel van het boek In de Ban van de Ring. Heerlijk! De gedetailleerde omschrijving, het taalgebruik, echt kwalitatief goed geschreven.
De opsomming van alle namen, streken en dergelijke was alleen in het begin van het boek, om de geschiedenis van de wereld van de Hobbits weer te geven. Als je nog een gokje zou wagen om het te gaan lezen, kun je het beste vluchtig door dit deel heenlezen en niet alle namen willen onthouden. Zolang je Frodo, Sam, Pepijn, Merijn en Gandalf maar een beetje in de gaten houdt, hihihi... grin

laughja het is wat met al die personages laugh

Later heb ik nog de film Pan´s Labyrinth gekeken, maar eigenlijk vond ik die een beetje tegenvallen. Wel mooi, maar ik had er meer van verwacht, ik miste iets.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420