Loading...
nl

Het paradijs

Thomas A
Thomas A jul 21 '08
Zelden kwam ik een grotere onwetende dan jou tegen Paradijs. Je leest slecht en komt met hopeloos gammele argumenten. Van liefde heb jij echt geen kaas gegeten en mis-en gebruikt het woord te pas en te onpas waar het je uitkomt om jouw eigen ego op een troon te zetten.

Zeker op een dag zal ook jij ziende zijn. Wat daar voor moet gebeuren weet ik nu nog niet.............
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Origineel bericht van: Paradijs

Ik bedoel niet dat alle mannen slecht zijn zeker niet....
Maar ik heb ze meegemaakt, het is mijn ervaring....
Wil je praten over je misbruik, tonny? Wat je hier toont is eindelijk een stukje van je ware zelf.
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Ik ben niet seksueel misbruikt....

Niet op die manier,....ik heb ze overwonnen....

En ben uit zijn klauwen gekomen.
Vrijheid...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Maar wel geestelijk. Je bent misbruikt, en daar valt niets goeds over te praten. Misschien moet je het een keer kwijt, en zul je zien dat het oplucht en niet alles door de duivel wordt veroorzaakt.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
NiMS ben je wel een beetje voorzichtig wat betreft dit onderwerp? smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Ja dat ben ik wel. Een hoop dat ik heb gezien, heb ik hier niet uitgesproken.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Wilde je niet veroordelen smilewilde alleen even waarschuwen dat je hiermee reacties kan uitlokken die je absoluut niet wilde. Mensen die zulke dingen hebben meegemaakt willen wel eens agressief reageren als je ze der zo rechtstreeks mee confronteert vandaar. Was niet slecht bedoelt. smile

Bovendien heeft dat eigenlijk heel weinig te maken met het huidige onderwerp. smileDus misschien sowieso verstandiger om dit via PB te doen?
Kamizja
Kamizja jul 21 '08
Origineel bericht van: Kamizja
welke poort ik stond... hahahahaha, ik heb wisseldiensten, en ben ook al eens voorbij het niets dat om alles heen is geweest, geen onbekend terrein voor mij... zal de vlg kr naar je zwaaien ;-)
sorry als ik niet seriues lijk, ben het wel,
ken je de spiegelpoort?
je gaat er doorheen en denkt dat je ergens komt, maar na een heleboel kronkelgangetjes ben je psies weer daar waar je begon...
sommige mensen denken dan dat ze "er zijn", maar zijn begoocheld door illusie...
de beurt is aan jou, paradijs, vertel mij nu eens over een poort waar je doorheen bent gegaan...


kamizja wacht op antwoord.... :-)
Acheliah
Acheliah jul 21 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Als ik jeugdzorg aanpak ontstaat er ook meer licht, nog meer instanties moeten aangepakt worden, zo ook politie, de corruptheid en de schijnheiligheid bij de politie komt ook aan de orde.
Machtspelletjes zijn het bij de politie, ze denken dat ze de macht hebben, maar het zijn kleine geinstrueerde poppetjes, die gaan ontdekken dat ze zo nietig zijn, als het grote licht over ze heen gaan vallen...

Ze zullen hun ogen neerslaan, en weten dat ze gedreven werden door iets anders dan dienstbaarheid.

Hun ego, heeft hun in de weg gezeten...ja ook de politie gaat aangepakt worden..

Jeugdzorg is een belangrijke factor...moeder en kind horen bij elkaar....laat het licht het licht zijn.
Het zijn pure praktijken van de duisternis die daar plaatsvinden..
Moeders die kinderen niet mogen zien, ze moesten zich doodschamen.
Ze moeten de daders aanpakken, de mishandelaars en de onderdrukkers en in dit geval meestal de man...de vader.


Ik be het met je eens Paradijs alles is één grote macht en er gaat veel geld in om. Politie zo Corrupt met de hoofletter C dat die idd aan gepakt moeten worden. Waarom kan ik geen aangifte doen wegens het mishandelen van mijn kinderen (ondertussen al 4) omdat ze dan hun inkomsten bron kwijt zijn het verdienen aan mijn kinderen echt ik kan me er zo pissig om maken. Als ik een andermans kind sla doen die ouders aangifte en wordt ik gelijk opgepakt en ik mag geen aangifte doen tegen een pleeggezin het is te gek voor worden. Hun (Jeugdzorg) moeten mijn kinderen beschermen daar zijn ze voor. Maar nee geld verdienen over mijn kinderen d'r rug rechters, schoolartsen, huisartsen, advocaten het zijn allemaal hypocrieten die bedreigd worden door Jeugdzorg. En het komt allemaal op tafel binnenkort er komt steeds meer op tafel en Jeugdzorg gaat vallen geloof me nu zijn ze oppermachtig maar er komt een eind aan en dan hopen dat er een instantie komt die wel voor de kinderen opkomt in plaats van alleen de pot spekken en de eigen zakken vullen en de staat. Hou wgbo maar in de gaten let op mijn woorden.

XXX Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki