Loading...
nl

Het paradijs

Acheliah
Acheliah jul 21 '08
idd de waarheid is hard maar waar en soms moet je idd iemand een spiegel voor houden ook dat klopt. Ben het er wel mee eens dat het ook tactvol gezegd kan worden naar die persoon. Zolang de boodschap er maar in blijft. Maar dit is mijn mening

XXX Dieneke
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Goed Dieneke, ik ken jeugdzorg ik zag je hyves site, heb geprobeerd erop te komen maar lukte niet.
Ook ik vind het een waardeloze zaak, deze zogenaamde zorg.
Dat er gauw verbetering in mag komen, héél gauw, want wat daar gebeurt is puur duisternis...puur machtsvertoon.
Ze hebben veel mensen verdriet gedaan, met hun stomme regeltjes en wetjes..

Het is een afschuwelijke instelling...dat ze snel tot inzicht mogen komen en erachter komen dat moeders voor het kind het aller aller belangrijkste is.

Moederliefde heelt en geneest.
Acheliah
Acheliah jul 21 '08
Ik weet het het is ook niet normaal dat ze eerst kinderen weg halen bij hun geliefde moeder en dan dossiers vol gaan baggeren met leugens over je. Dat moet stoppen vindt ik. Mss moet je eerst lid worden van hyves ik weet niet hoe dat werkt ik zal zo eens kijken of de link wel klopt kan namelijk ook fouten maken.

XXX
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Lieve Dieneke, dat moet inderdaad stoppen...
Het zijn leugenaars en denken ook nog dat ze goed werk doen.
Ik sta geheel achter jou...

Dat ze snel ontmaskert worden en hun stomme regeltjes aanpassen, en de kinderen zelf laten kiezen, de kinderen hun vrijheid terug geven, zodat ze naar hun lieve mammie terug kunnen.
Ik sta 100 procent achter je..
Jeugdzorg is een waardeloze instelling, een leugeninstelling.
Dat het heel snel mag veranderen.
Heel goed dat je een site hebt opgericht...dat allen in opstand mogen komen tegen de duistere praktijken van satanisten, want dat zijn het in mijn ogen.
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Iemand die een kind bij de moeder weghoudt is in mijn ogen een satanist..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Wat hebben kinderen en de duivel nu weer met elkaar te maken? Is alles zo zwart wit? Zijn alle mensen bij jeugdzorg duivels? Ik denk niet dat het zo zwart wit is hoor als dat je hier zegt.
dragon
dragon jul 21 '08
in alle gevallen... zelfs als een moeder een kind bijvoorbeeld mishandelt?

ps. ik bedoel jou niet hoor Dieneke wink
admin
admin jul 21 '08
Nu ik dus nog eens. Band met mijn moeder nul.Reden moeder maakt mij zwart waar ze kan zo erg dat haar vrienden het mij komen zeggen. Moeder zet mijn kinderen tegen me op.Dus simpelweg waar is haar moederliefde of instinct?? Ex vrouw heeft voor derde eer relatie. Paar weken terug smijt die gast mijn kinderen straat op. Ik moest ze maar gaan ophalen.Ex zegt simpelweg kids zoeken het zelf :s. Nu is ze dus nog steeds bij vent die haar eigen vlees en bloed niet kan uitstaan en straat opgooit als ze ff in de weg lopen. Waar is ex haar moederlijk gevoel? Kan iemand daar op antwoorden? Mvg Erwin
JulienMoorrees
Volgens mij kan maar 1 iemand dat, en dat is je ex. Probeer niet het onbegrijpelijke te begrijpen. Wordt je alleen maar ongelukkig van.
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Dieneke mishandelt haar kinderen niet, ze is een kei van een moeder, die vecht voor haar kinderen...

Een moeder mishandelt haar kinderen niet...
Anders mag zij geen moeder heten.

Paradijs.
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Jeugdzorg is een foute instelling...en ik ga er alles aan doen..om dit aan het licht te brengen.
Ze zetten moeders en kinderen vast....ik ga ze bevrijden..
Allemaal, het is één van mijn taken hier op aarde om dit recht te zetten, om wetten en regels te doorbreken die niet goed zijn en vrijheid te brengen aan de onschuldigen.
JulienMoorrees
Het is toch jouw taak om het paradijs te brengen en het licht te verkondigen? Waarom zou je dan je energie op jeugdzorg richten? Hebben ze jou vroeger iets aangedaan bij jeugdzorg?
dragon
dragon jul 21 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Dieneke mishandelt haar kinderen niet, ze is een kei van een moeder, die vecht voor haar kinderen...

Een moeder mishandelt haar kinderen niet...
Anders mag zij geen moeder heten.

Paradijs.

OK duidelijk!
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Als ik jeugdzorg aanpak ontstaat er ook meer licht, nog meer instanties moeten aangepakt worden, zo ook politie, de corruptheid en de schijnheiligheid bij de politie komt ook aan de orde.
Machtspelletjes zijn het bij de politie, ze denken dat ze de macht hebben, maar het zijn kleine geinstrueerde poppetjes, die gaan ontdekken dat ze zo nietig zijn, als het grote licht over ze heen gaan vallen...

Ze zullen hun ogen neerslaan, en weten dat ze gedreven werden door iets anders dan dienstbaarheid.

Hun ego, heeft hun in de weg gezeten...ja ook de politie gaat aangepakt worden..

Jeugdzorg is een belangrijke factor...moeder en kind horen bij elkaar....laat het licht het licht zijn.
Het zijn pure praktijken van de duisternis die daar plaatsvinden..
Moeders die kinderen niet mogen zien, ze moesten zich doodschamen.
Ze moeten de daders aanpakken, de mishandelaars en de onderdrukkers en in dit geval meestal de man...de vader.
Lena
Lena jul 21 '08
tjonge jonge ik lees het dan wel in de krant als je dit gedaan hebt
admin
admin jul 21 '08
Oké nu geef ik het helemaal op.Meestal de vader??? Ik denk nu echt wel dat je dat eens moet bijstellen hoor. Er zijn bijna evenveel slechte moeders als slechte vaders. En om jouw woorden te gebruiken zonder moederinstinct mag je ze geen moeder noemen wel zonder vader instinct mag je ze geen vader noemen. Er zijn evenveel slechte moeders als slechte vaders. En ik ga door de hell als ik men kinderen moet beschermen. Niets of niemand zal me dan stoppen. En nu is het genoeg geweest. Blijkbaar is men vertrouwen in mensen die gaves hebben verkeerd.En bestaat het allemaal niet. Zeker al niet als ze éénrichtingsverkeer toepassen. Succes allen maar ben deze zever wel meer dan beu. Heb me één keer laten leiden door iemand met gave toen de liefde van mijn leven mislopen en nu dit dan ben ik wel zeker dat mensen die denken gaves te hebben sterk zijn in het gokken naar wie er voor hun staat. Bye bye Groeten Erwin
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Mannen zijn meestal de onderdrukkers in deze samenleving..
Denk aan oorlogen, altijd door mannen gevoerd, het zijn strijders.
Ze moeten hun strijdbijl eens begraven...en niet zo jaloers zijn op de vrouw, die de gave heeft gekregen te baren, en de liefde te zijn.
Jazeker heb je ook goede mannen, ik mag ze graag , de goede....
Je hebt ook goede vaders, ik vind ze geweldig..
Maar er zit ook veel scum tussen....veel onderdrukking, ik ben er tegen, man en vrouw zijn gelijk.....niemand is op de aarde als mens meer of minder dan de ander.
Dat het duidelijk mag worden..
admin
admin jul 21 '08
Vergeet dan AUB niet dat aan de zijde van elke krijgsheer een dame stond waar hij dikwijls en veel door beïnvloed werd. Leer je geschiedenis maar eens. Mvg Erwin
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Je praat warrig Tornado, heb ik je van je stuk gebracht...

Ik bedoel niet dat alle mannen slecht zijn zeker niet....
Maar ik heb ze meegemaakt, het is mijn ervaring....

Ze willen graag de macht hebben, daar een vrouw vaak geestelijk veel sterker is, proberen ze haar lichamelijk te onderdrukken..
Vaak doen ze het onbewust....de vrouw is nu eenmaal geestelijk een sterker persoon....daar zij moederliefde kent..

Als een man dat doorheeft, kan hij schuilen onder haar vleugels van liefde en heeft hij het volmaakte leven..
Enkel moet hij in de liefde blijven en de vrouw accepteren en waarderen...en haar niet onderdrukken, daar zij hem anders onder haar vleugels verpletterd.
Het is heel simpel...samenwerking tussen man en vrouw.
Vrede op aarde.
De liefde de grootste die er is.
Lena
Lena jul 21 '08
ja dat is jou ervaring paradijs
maar omgekeerd gebeurd ook of krijg je daar nooit berichten over
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda