Loading...
nl

Het paradijs

Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Ps, ik zie nu dat Lena er tussen probeert te zitten.

Geeft niet, wij zijn allen 1 lichaam ook zij doet mee om meer licht te brengen.
Samen komen wij er wel..

Arme Lena...dat je snel rijker mag worden in je gedachten..
Neem mijn advies en gebruik een bergkristal op je voorhoofd.

En verander je avatar, in iets positiefs, ga door die poort heen.. en loop de tuin in vol kleurenpracht....

Het mag, gun het jezelf, ga bloemetjes plukken ze ruiken heerlijk.
Lena
Lena jul 20 '08
dag paradijs doe ze de groeten daar! laugh
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Dat zeg ik ja, onverantwoordelijk en brutaal ben je....

Gooi jij maar, bouw maar schuld op, je zult alles zelf terug moeten betalen..

Ik ben niet verantwoordelijk voor jou praktijken, ieder betaalt zijn eigen schuld....

Ik blijf in de Liefde..

Jij komt er ook ooit, maar het is nog een hele lange weg voor je.
Je bent een ondeugend kind, dat denkt dat iedereen naar haar pijpen danst.
Maar helaas....

Je vader staat het niet toe...je wordt kortgehouden...
Lena
Lena jul 20 '08
smile
Lena
Lena jul 20 '08
waar heb je over paradijs?wat bedoel je toch paradijs?ik snap er niets van paradijs?
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
hai Nann.

Eerlijk gezegd tegen jullie beiden....voel je je er door aangesproken, volgens mij is het waarheid..

We zijn allen 1 lichaam...
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Het is goed met jullie speelse kinderen, speel maar lekker verder, ga samen een potje knikkeren en geen ruzie maken over wie er wint of verliest..

Het speelplein is verder op, twee straten oversteken en dan linksaf...

En let er op geen vreemde snoepjes aannemen van vreemde mannen.
Mijn zegen..
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Lena is met bergkristallen aan het gooien beetje onrespectvol
Probeer haar te helpen, maar ze staat niet open omdat zij onwetend is...

Ik probeer haar te vertellen over het licht, maar ze doolt rond in onwetendheid..

Ik heb mijn taak met haar erop zitten, zij die het licht afwijzen, zijn bestemd voor de duisternis.

Zij die in de duisternis terecht komen en toch de waarheid gaan aanvaarden vinden hun weg naar het licht...
gast
gast jul 20 '08
Ik denk niet dat Lena afwijzend is, het is meer dat jou manier van "het licht brengen" niet haar manier is.
Het was ook niet Lena maar Nanni die met het kristal wilde gaan gooien.
En ja, we zijn met z'n allen één maar niet dezelfde. Ieder heeft z'n eigen pad te gaan en tot dat het pad samen valt met alle anderen is het niet te zien dat het uiteindelijk allemaal één is en herken je ook alleen maar dat wat op je eigen pad komt.
Als je zelf op het punt van samenkomst gekomen bent zou je toch ook moeten weten hoe je mensen die op een ander pad gaan moet benaderen en niet op je eigen wijze manier zoals je nu doet Paradijs. Dit is voor mij geen bewijs van éénheid die je hier laat zien. Maar goed, dit zal wel mijn visie zijn en misschien zit ik er ook wel vreselijk naast.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Gast je zit er vreselijk naast, jullie zijn zo onrespectvol geweest, het is jullie eigen schuld die je opgebouwd hebt.

Jullie hebben je als beesten gedragen en niet als lichtwezens.

Ik kan niets meer voor de onwetenden doen..

Ze dolen rond in duisternis nu..

Het zijn simpele zielen.....maar ze zijn op reis..ze moeten nog door veel pijnen heen blijkbaar, om verlicht te worden..

Ik heb met ze te doen, ze zullen nog zoveel tegen komen.
Zuivering is de enige weg..
Daar is vuur voor nodig.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
En gast laat jij eenheid zien, als jij het volledig met mij eens was geweest was er eenheid geweest.
Jij hebt er ook naast gezeten, buiten de pot gepiest..
Denk er maar over na...ik ben werkelijk een engelmens.
En de bewijzen zullen er komen en ik vraag alle hogere krachten en machten om dat nu te doen.
Dat de rode bliksem in mag gaan slaan..

En reken maar dat dat zal gebeuren....

Ja door het vuur worden zij gehaald..
Het is pure Liefde..

Een liefdes vuur...maar nodig..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 20 '08
Sorry Paradijs, maar jij bent geen engelmens. Engelmensen hebben namelijk hele andere doelen voor ogen dan dat jij nu doet. Je probeert mensen het licht te laten zien, maar de manier waarop jij dat doet is helemaal niet effectief. Je strooit alleen maar verwarring doordat je zelf niet duidelijk bent in wat je zegt. Probeer wat meer lijn en visie in je berichten te geven dan enkel alleen maar met one-liners te strooien. Je zult zien dat je dan veel betere reacties op jouw berichten zult krijgen.
Kamizja
Kamizja jul 20 '08
welke poort ik stond... hahahahaha, ik heb wisseldiensten, en ben ook al eens voorbij het niets dat om alles heen is geweest, geen onbekend terrein voor mij... zal de vlg kr naar je zwaaien ;-)
sorry als ik niet seriues lijk, ben het wel,
ken je de spiegelpoort?
je gaat er doorheen en denkt dat je ergens komt, maar na een heleboel kronkelgangetjes ben je psies weer daar waar je begon...
sommige mensen denken dan dat ze "er zijn", maar zijn begoocheld door illusie...
de beurt is aan jou, paradijs, vertel mij nu eens over een poort waar je doorheen bent gegaan...
admin
admin jul 20 '08
Zuiveren doe je met water.
dragon
dragon jul 21 '08
...snurrrrk...huh?

ik was even aan het slapen geloof ik, want dit had ik nog niet gezien.

jongens en meisjes wat is er, waar gaat dit over?
Ik bespeur irritatie en verzet, waarom is dat?
admin
admin jul 21 '08
Eigenlijk gaat dit nergens over Draakje smile
Een kort heftig afgesloten hoofdstuk, hoop ik.
dragon
dragon jul 21 '08
laten we daar dan een dansje op doen, tralalala tongue
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Jij beslist dat dat ik geen engelmens ben, verander eerst maar eens jou handtekening Nimms

Jij wil gewoon niet in het paradijs woon, want dan kun je niet meer zondigen en ben jij geen beheerder meer...

Als ik zeg dat ik een engelmens ben, ben ik dat, beslis niet over mij.
Jij bent geen baas over mij, onthoudt dat goed.
Wie ben jij omdat te zeggen..
Paradijs
Paradijs jul 21 '08
Als mieren die door elkaar heen kroelen, die niet weten waar ze het zoeken moeten omdat ze de fout in zijn gegaan, en donker hebben aangezien voor licht, dat ze opbotsten tegen hun eigen zonden, dat het licht ze totaal mag verblinden en dat ze op mogen botsten tegen hun eigen leugen, tegen hun eigen zijn.
Dat alle engelen in het universum mij bij mogen staan, om jullie aan je verstand te brengen dat jullie er naast zitten en de fout zijn ingegaan, door jullie onzekerheid, die ik jullie voorspiegelde door een zekere te zijn..

Ja ik ben wie ik ben..

Jullie zijn daar nog niet....daarom hebben jullie mij niet begrepen en konden jullie niet komen waar ik ben.
Ik heb geprobeerd jullie omhoog te helpen, maar jullie zijn stijf en vastgeroest in je zondige patronen...

Jullie zijn weer naar beneden gevallen van de trap af die ik probeerde te bouwen om je in de Hemel te brengen, het aardse paradijs.
Jullie hebben niet van de gezonde vruchten willen eten die ik jullie voorschotelde.

Ik verouder nooit, blijf eeuwig jong, fris en jeugdig, en verjong nog elke dag...
Ik gunde het jullie ook, maar helaas, jullie zijn daar niet....

Dank voor alle hemelse machten en krachten die mij vandaag bijstaan die samen met mij bewerkstelligen wat ik bewerkstelligen wil....

De Nieuwe aarde...

En gebruik je machtspelletjes maar niet meer, ze maken je zo machteloos...stop met je aardse gedrag, dat egoisme heet..
Het ikke, ikke ikke gedrag....

Vervloek jezelf niet langer, stap in het licht dat liefde heet.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
En waarom zou jij nu geen machtspelletje spelen Paradijs, door jouw wil zo door te drukken?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420