Als mieren die door elkaar heen kroelen, die niet weten waar ze het zoeken moeten omdat ze de fout in zijn gegaan, en donker hebben aangezien voor licht, dat ze opbotsten tegen hun eigen zonden, dat het licht ze totaal mag verblinden en dat ze op mogen botsten tegen hun eigen leugen, tegen hun eigen zijn.
Dat alle engelen in het universum mij bij mogen staan, om jullie aan je verstand te brengen dat jullie er naast zitten en de fout zijn ingegaan, door jullie onzekerheid, die ik jullie voorspiegelde door een zekere te zijn..
Ja ik ben wie ik ben..
Jullie zijn daar nog niet....daarom hebben jullie mij niet begrepen en konden jullie niet komen waar ik ben.
Ik heb geprobeerd jullie omhoog te helpen, maar jullie zijn stijf en vastgeroest in je zondige patronen...
Jullie zijn weer naar beneden gevallen van de trap af die ik probeerde te bouwen om je in de Hemel te brengen, het aardse paradijs.
Jullie hebben niet van de gezonde vruchten willen eten die ik jullie voorschotelde.
Ik verouder nooit, blijf eeuwig jong, fris en jeugdig, en verjong nog elke dag...
Ik gunde het jullie ook, maar helaas, jullie zijn daar niet....
Dank voor alle hemelse machten en krachten die mij vandaag bijstaan die samen met mij bewerkstelligen wat ik bewerkstelligen wil....
De Nieuwe aarde...
En gebruik je machtspelletjes maar niet meer, ze maken je zo machteloos...stop met je aardse gedrag, dat egoisme heet..
Het ikke, ikke ikke gedrag....
Vervloek jezelf niet langer, stap in het licht dat liefde heet.