Loading...
nl

Ik wil, ik wil, ik wil..

admin
admin aug 17 '08
@ Pacho, ik heb geen idee waar je woont maar mocht je een lattenbodem nodig hebben dan heb ik er eentje voor je over.
Wel vandaag een seintje geven want anders gaat hij morgen mee met het grof vuil. oh by the way, ik woon in Den-Bosch.

Als je niet luisterd naar je kind zal het op een gegeven moment tòch de aandacht vragen op een manier die jij niet ziet zitten. logisch lijkt me, het is vreselijk als mensen niet naar je luisteren.
Wat goed dat je die jongen hebt uitgelegd wat hij eigenlijk riep. Zo doe ik het ook, 9 van de tien keer heeft een kind geen idee wat het zegt, het is gewoon naapen van wat ze buitenshuis horen.
Mijn oudste begon met drien jaar met het woord k*t...we zaten in de auto en hij mocht van mij de hele weg naar huis naar huis het woord roepen, daarna was het niet leuk meer en heeft hij het nooit meer gezegd. Vaak als dingen dan toch mogen is de lol er zo af, ook kinderen willen uitproberen, laat ze maar doen en houd een oogje in het zeil denk ik vaak. Ik kan me mijn eigen nieuwsgierigheid nog zo goed herinneren, en ook de frustratie als ik geen dingen mocht uitproberen.

ik schrijf vanuit mijn nieuwe huisje op de computer van de oudste dus ik hou het kort. er staan nog drie ziljoen dozen op mij te wachten....zucht..
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 18 '08
Hey lieverd, heb je even een pm gestuurd. Hoop dat je al een beetje door de dozen het huis weer ziet? Grappig dat jij ongeveer hetzelfde gereageerd hebt op de ´vieze´ woorden momenten. Hier gebeurde het aan tafel tijdens het eten dat heeft twee maaltijden geduurd, totdat ik ook maar es lollig mee begon te doen, we lagen dubbel..tot ergenis van mijn partner, de verbaasde blikken waren toch de moeite waard, dat zou mama immers nooooit doen. Ha! tongue
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420