Loading...
nl

Vervolg op "LAAT MAAR!"

**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Sepe schreef: Probeer het negatieve niet zo naar boven te laten komen.
Je neemt enkel maar nutteloze baggage mee die je later toch weer moet zien kwijt te raken hoor. Als je iets stoort, laat die dingen die je storen dan voorbijgaan en reageer daar niet op. Als je daar je energie in stopt kan die energie niet naar iets positief gaan. Je kunt de dingen die gebuerd zijn niet veranderen. Wel kan je ze ofwel meedragen tot je ze niet meer aankan of je kan ze naast je neerleggen (van je afschrijven, in tekeningen, ... ) en ze laten voor wat ze waren.

Als je toch regressietherapie wil doen wil ik ja aanraden om voorzichtig te zijn. Je kan dingen tegenkomen die misshien niet meer naar de oppervlakte hoeven/mogen komen op dit moment of die je niet goed aankan als er te veel ineens gebuerd.

Ik hoop op een positieve uitkomst voor jou.
Veel geluk.

Die nutteloze bagage wil ik juist met die regressietherapie kwijt raken! Het gebeuren op zich heb ik allang een plaats gegeven, maar tijdens de periode daarna heb ik kwalijke gewoontes en karaktertrekken ontwikkeld die niet echt van mij zijn! Die kan ik alleen kwijtraken als ik terugga naar die gebeurtenis! Het zal een opluchting zijn om het te kunnen loslaten. Ik kan dat niet alleen. Voor een groot deel ben ik het al kwijt, maar om echt weer mezelf te worden, zal ik toch echt in regressietherapie moeten!
Het is trouwens niet door een ding, maar al vanaf het begin van mijn huwelijk werd ik Psychisch Mishandeld en dat heeft ook zijn sporen achtergelaten. Na een geweldsmisdrijf in mijn eigen straat, zei mijn lichaam ook: STOP.
Ik heb daar nu nog steeds veel beperkingen door.........

Ik heb nog een lange weg te gaan, maar met hulp van mijn therapeuten en mijn tomelose energie en liefde voor mijn vriend en zijn dochtertje, zal ik er komen!!!

Ik ben van nature heel positief en een vechter, maar ik moest wel weten waartegen..........als je met je rug tegen de muur staat, lukt het niet!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Het zal een opluchting zijn om het te kunnen loslaten. Ik kan dat niet alleen. Voor een groot deel ben ik het al kwijt, maar om echt weer mezelf te worden, zal ik toch echt in regressietherapie moeten!

Wie heeft jou dit wijsgemaakt?
admin
admin jul 19 '08
Quote:
Het zal een opluchting zijn om het te kunnen loslaten. Ik kan dat niet alleen.


Toch ben jij de enige die dit kan, een ander kan jouw ding niet voor je loslaten.
Handvaten heb je nodig! Dat bedoel je denk ik smile

Maar met zelfbeklag bereik je niets, je zult in actie moeten komen, hier op het forum kun je wellicht handvaten aangereikt krijgen maar het lijkt me toch wel slim om ook via therapie aan de slag te gaan.
Maar je zal een start moeten maken, heb je al een afspraak voor die regressietherapie?
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
De telefonische info heb ik al gehad, en ook per mail heb ik al vragen beantwoordt aan haar!

Ik ga dinsdag of woensdag voor een intake en de eerste sessie is dan waarschijnlijk in week 32 al! Daarna gaat ze op vakantie en dan heb ik de 2e sessie in week 36! Daarna elke 2 weken waarschijnlijk, 2 uur per sessie!

Ik krijg elke 2 weken al een REIKI behandeling en heb 1 1/2 jaar Shiatsu-therapie gehad , wat al veel voor en met me gedaan heeft. Ook had ik een Personal Coach in Tilburg, waar ik ook erg veel mee opgeschoten ben!

Wat jullie ook zeggen, IK weet echt wel dat ik het uiteindelijk zelf moet doen, maar zonder hulp draaide ik in rondjes...........Zij weten waar ze het over hebben, zij hebben meer bereikt dan ikzelf in 7 jaar "proberen".
Ik ga hier niet uitleggen wat er allemaal aan de hand is en was.........maar als je "iets" wilt weten of begrijpen, lees dan bij het topic van "de beroepen van de Merudianen!(Kath)"
Daar leg ik het een beetje uit......... blush
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: NiMS
Wie heeft jou dit wijsgemaakt?


Kan het nog negatiever???

Willen jullie mij ompraten??
Vinden jullie regressietherapie niet goed??
Verspilde moeite..........
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '08
Lieve angela,

We zeggen niet dat je geen therapien en reiki moet volgen, maar dat je bewust moet zijn met welke therapie jezelf wilt kiezen. Als jij vanuit jezelf dit wilt dan moet je dat doen. Maar wees heel eerlijk voor jezelf als het niet helpt. Kap er dan gewoon meteen mee, anders blijf je alleen maar geld uitgeven. Dat is gewoon zonde.

Je zegt hier, dat je elke 2 weken een reiki behandeling krijgt. Waarom krijg je die, en heb je die ook echt nodig? Zo heb je ook mensen die iedere dag 5 biertjes drinken omdat ze er zo rustig van worden. Tuurlijk helpt dat voor de symptomen, maar los je het probleem er ook echt mee op?

Ben jij ooit al eens naar de bron van je problemen gekomen, of lukt het je niet om erbij te komen?
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Origineel bericht van: NiMS
Lieve angela,

We zeggen niet dat je geen therapien en reiki moet volgen, maar dat je bewust moet zijn met welke therapie jezelf wilt kiezen. Als jij vanuit jezelf dit wilt dan moet je dat doen. Maar wees heel eerlijk voor jezelf als het niet helpt. Kap er dan gewoon meteen mee, anders blijf je alleen maar geld uitgeven. Dat is gewoon zonde.

Je zegt hier, dat je elke 2 weken een reiki behandeling krijgt. Waarom krijg je die, en heb je die ook echt nodig? Zo heb je ook mensen die iedere dag 5 biertjes drinken omdat ze er zo rustig van worden. Tuurlijk helpt dat voor de symptomen, maar los je het probleem er ook echt mee op?

Ben jij ooit al eens naar de bron van je problemen gekomen, of lukt het je niet om erbij te komen?


JEETJE.............waarom denk je dat ik nu regeressietherapie ga doen??
Die REIKI was een hulpmiddel tot ik een goede therapeut had gevonden.......die liggen in Groningen niet voor het oprapen en ik woon hier pas 1/2 jaar, dus ik ken ook nog niemand........

Ik weet wat ik doe, ik heb alles al 1000000000 bekeken en dit is wat IK nodig heb!

Zo goed??????????
seppe
seppe jul 19 '08
Zoals ik al gezegd heb, je hebd gekozen voor jezelf. Niemand kan en zal dit voor jou doen. Enkel raad geven en daar kan je ook mee doen wat je wil. Ik hoop echt dat het probleem met die therapie opgelost geraakt. Het allerbeste voor jou en alle geluk.
**Angela**
**Angela** jul 19 '08
Dank je........... grin

En nu wil ik het niet meer over mij hebben, oké????????
Ook anderen niet..........oké?

Ik weet wat er mis is, en wat ik er aan ga doen......en daarmee basta! wink
Lena
Lena jul 19 '08
duidelijk
Harmonie
Harmonie sep 17 '08
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, regressietherapie is er wellicht één van. Zelf ben ik er geen voorstander van, vooral als je naar vorige levens terug gaat.
Ik verwerk zaken liever op een andere manier, maargoed verwacht geen tovermiddel dat alles in 1 of 2 sessies goed is. Vaak is het lang en hard werken. Ieder zijn ding toch.

Groetjes,
Mark

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki