Loading...
nl

Helderziend/Heldervoelend

Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai Angela..

Ja mijn reis was lang, maar ben op mijn bestemming aangekomen.
Ik ben precies op de juiste plek.

Eindelijk vakantie..eindelijk genieten van de mooie tuin.
Het aards paradijs.

Leuk dat je er ook bent.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai beste Gast.

Ik vind een kring geen afscheiding, iedereen die mee wil doen, komt erbij, waardoor het een geheel word, waardoor de kring van Liefde steeds groter word..

OOk de aarde is rond, en 1 geheel.
Een kring is het begin en het einde, de alfa en de omega.
Hij sluit pas als hij af is, net als een kralenketting, en het slot is de liefde,
Een veiligheidsslot..

Een prachtige parelketting wordt het, met glanzende prachtige pareltjes.

Een juweeltje van de Liefde.
seppe
seppe jul 20 '08
Voor mijzelf heb er geen problemen mee maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij of kan aan de gedachte geraken die jij hebt. Ikzelf denk ook anders als de mensen in mijn omgeving.
Maar ik probeer maar te zeggen dat je door te blijven doordrammen over iets je niet perse dichter bij de oplossing komt. Het is tof voor je dat je je taak in het leven kent. Maar niet iedereen kent ze en wil ze misschien al kennen.
Voor sommige mensen is het zelfs beter dat ze deze nog niet kennen omdat ze nog andere dingen moeten meemaken.
*Als je niet wil lezen, lees je het toch niet.*
Maar blijkbaar lezen mensen het wel en zijn ze het er niet mee eens of kunnen ze de gedachte niet volgen. Is het dan goed om in het oneindige door te blijven gaan als je toch niets wint?
Als de wind te hard waait kan een boom ook breken.
*Maar probeer wel anderen op het goede spoor te zetten.*
Dit proberen hier meer mensen maar als de persoon in kwestie de weg niet wil zien/enkel zijn eigen gekozen weg ziet kan niemand veel helpen he.

Ik geloof dat iedereen uiteindelijk wel de waarheid zal zien maar dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal langs dezelfde weg komen en allemaal in dezelfde tijd. Als je ineens alles terug wist wat zou je dan nog kunnen bijleren. De bron weet ook alles en toch leren wij nog elke dag bij, toch gebeurd er in elk universum elke seconde iets nieuws.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Ik vind je boodschap negatief en kan er niet zoveel mee.
Toch wens ik je veel Waarheid
Inderdaad ieder heeft zijn eigen pad te lopen, maar daarvoor moeten we wel anderen ontmoeten en communiceren om te leren en te groeien.
Doe met mijn teksten wat je wilt, als ze waarheid zijn voor jou neem je ze aan, zijn ze dit niet laat je ze los.
En ps, ik breek nooit, ik ben de wind..

Ik ben een goed gewortelde boom en buig mee met de wind...

Ik drink uit de bron van eeuwige liefde, ik ben de levensboom.
Thats all.
Wil je ervan eten oke...het zijn gezonde vruchten, wil je er niet van eten, hé jou keuze, misschien hou je niet van fruit.
En blijf je liever ongezonde.

Je mag zelf kiezen...het is jou pad, jij creeërt je eigen wereld.
Wanneer jij toebent aan waarheid, zal het pas indalen en niet eerder.
Alles heeft zijn eigen tijdstip...iedereen maakt zijn eigen zuivering door.
Het enigste wat ik kan doen, is een beetje helpen en een wegwijzer geven......

Je mag zelf weten of je hem volgt, of verder wilt verdwalen.

Sommige blijven eeuwig in cirkeltjes in het doolhof rond dwalen, zonder dat ze het door hebben.
Wat ze nodig hebben is soms een duwtje in de rug, een duidelijke aanwijzing.
Daar ben ik voor en voor gekomen.

Het is your way, thake it or lieve it.

Voor mij is dit het juiste spoor, voelt goed aan, ik ga als een sneltrein...richting licht....

Ik ben licht.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 20 '08
Origineel bericht van: seppe
Voor mijzelf heb er geen problemen mee maar niet iedereen denkt hetzelfde als jij of kan aan de gedachte geraken die jij hebt. Ikzelf denk ook anders als de mensen in mijn omgeving.
Maar ik probeer maar te zeggen dat je door te blijven doordrammen over iets je niet perse dichter bij de oplossing komt. Het is tof voor je dat je je taak in het leven kent. Maar niet iedereen kent ze en wil ze misschien al kennen.
Voor sommige mensen is het zelfs beter dat ze deze nog niet kennen omdat ze nog andere dingen moeten meemaken.
Maar blijkbaar lezen mensen het wel en zijn ze het er niet mee eens of kunnen ze de gedachte niet volgen. Is het dan goed om in het oneindige door te blijven gaan als je toch niets wint?
Dit proberen hier meer mensen maar als de persoon in kwestie de weg niet wil zien/enkel zijn eigen gekozen weg ziet kan niemand veel helpen he.

Ik geloof dat iedereen uiteindelijk wel de waarheid zal zien maar dat wil nog niet zeggen dat ze allemaal langs dezelfde weg komen en allemaal in dezelfde tijd. Als je ineens alles terug wist wat zou je dan nog kunnen bijleren. De bron weet ook alles en toch leren wij nog elke dag bij, toch gebeurd er in elk universum elke seconde iets nieuws.

Hoi Seppe, misschien lees ik het wel helemaal anders als dat je het bedoelde hoor, maar het valt het me op dat je in je reactie niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen praat. Iets wat je juist aan paradijs probeert duidelijk te maken. Is het dan niet iets van jezelf? Begrijp me niet verkeerd, ik veroordeel het niet en ben ook niet voor of tegen iemand, maar het valt me gewoon wel op. Alsof je je zelf daar nog niet in bevrijd hebt. Liefs, Pacho
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Juist Pacho,

Jij hebt het door...

Hij kijkt in zijn eigen spiegel...en probeert mij die voor te houden.
Maar ik heb mijn eigen spiegel...en dat ziet er oké uit.
Iedereen moet in de spiegel kijken en aanvaarden wat hij ziet..
pas dan zal hij of zij het licht zien, dat Liefde heet.
En zullen zij ook anderen als zodanig herkennen.
Dank maat..
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
En beste Seppe, net wat je zegt het is MIJN TAAK.

En laat mij gewoon mijn taak uitvoeren, net als jij een taak hebt.
Hou je daarbij en leg anderen niet in de weg.
Ik hoop dat ook jij je taak ontdekt en daardoor de ander vrij kan laten.
Jij moet leren anderen vrij te laten, pas dan zul je zelf je vrijheid ontdekken en dat waar jij voor op de wereld bent.

Veel succes..
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Juist Pacho,

Jij hebt het door...

Hij kijkt in zijn eigen spiegel...en probeert mij die voor te houden.
Maar ik heb mijn eigen spiegel...en dat ziet er oké uit.
Iedereen moet in de spiegel kijken en aanvaarden wat hij ziet..
pas dan zal hij of zij het licht zien, dat Liefde heet.
En zullen zij ook anderen als zodanig herkennen.
Dank maat..

Maat..? tongueGeeft niet hoor, men vraagt zich hier vaker af of ik nu een man of een vrouw ben wink

Tja, ik projecteer onbewust ook wel eens iets. Door te projecteren op een ander krijgen we de reflectie van onszelf te zien. Dat is het mooie van anderen ontmoeten, dat geeft groei.

Er is een oud gezegde, simpel, maar waar; ´Wat je zegt ben je zelf´ Heb het er pas met de kinderen nog over gehad toen we het hadden over plagen, schelden en pesten. Het tweede gedeelte vinden zij veel leuker trouwens..´met je kontje door de helft..´

Eerlijk gezegd had ik even moeite met je verschijning hier omdat ik me afvroeg of je erbij was toen de foto werd gemaakt.
Maar ach, ik gebruik ook zelf ook een nickname. Je boodschap spreekt me iig erg aan en dat is de essentie.
Dank je wel daarvoor Paradijs.

Liefs,

Pacho
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: seppe

een mooi positief verhaal seppe smile
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai Lena.

Ook een fijne dag gewenst..
Kijk ook eens in je spiegel..hou jij vanjezelf.
Nee je hebt een hekel aan jezelf, je durft de poort niet naar binnen, als een klein kind blijf je staan, en je twijfelt, zal ik het wagen.

Had je een strenge vader Lena...

Kijk jezelf eens recht aan in de spiegel, en accepteer jezelf, met al je vreemde eigenschappen, ook die horen bij jou.
Als je ze accepteert verdwijenen ze als sneeuw voor de zon.
En daarmee ook al jouw negativiteit, die je vooral op jezelf richt.
Vernietig jezelf niet langer,just love yourself.
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Had je een strenge vader Lena...

dat zou jij dan toch weten???
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Ja Lena, een hele strenge vader had jij..
Je was doodsbang voor hem....

Maar hij had geijk Lena, hij moest streng voor je zijn, want je was een losgeslagen kind, onverantwoordelijk en brutaal..

Dag Lena..
Lena
Lena jul 20 '08
ja paradijs, nee paradijs, natuurlijk paradijs, dag paradijs.
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Goed Lena...

Dag Lena..
Het vuur is heet.
**Angela**
**Angela** jul 20 '08
hahahahhahahahah
hahahahahhahahahahahahha
hahahhahahahahahahahahahahahahahah
seppe
seppe jul 20 '08
Ik spreek bewust in de wij vorm want ik wil iemand (misschien wel meerdere personen) verdedigen.
Misschien als je snapt dat ieder ander zijn eigen pad volgd blijf je die persoon niet lastig vallen. De persoon in kwestie is Angela. Ik heb Angela ook "goede" raad gegeven maar ze wil haar eigen pad volgen en is bijgevolg niet veel met mijn raad. Dan heb ik ook beslist om daar niet verder op in te gaan en ze het beste gewenst. En volgens jou teksten heb je daar meer moeite mee om een persoon die het licht niet wil zien zijn eigen weg te laten gaan. En je hebt gelijk ik heb ook nog werk aan mezelf, nog heel veel zelfs, maar als jij zegt dat je het licht bent durf ik mezelf afvragen of je werkelijk zo ver bent. Voor ieder die zichzelf goed vind ziet zijn spiegelbeeld er ook goed uit.

Dat is het juist ik moet niets nemen of laten. Al wat ik moet doen zal ik doen. Maar als iemand iets niet wil aannemen laat het dan ook.
- En met die boom en die wind bedoelde ik jou verhalen als de wind en iemand die ze niet aanneemt als de boom.

Ik wil geen laatste woord hebben maar zouden we dit gesprek niet beter afronden?

(Sorry weer re lena10 ipv paradijs) smile
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai Angela..

Ben blij dat je zo blij bent en mijn voorspelling is uitgekomen.
Goed.
Goede dag verder..
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Je hebt gelijk Seppe ik laat ze los.
Ze moeten verder maar zelf ondervinden.
Ik heb mijn best gedaan en kan ze zonder schuldgevoel los laten , dat zie ik ook als mijn taak.
Ik vloog simpel even langs, om ze verder te helpen..

Dank je Seppe..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske