Nog even over het contact wat wordt gezocht, met jou...
Een gids maakt geen contact met jou, door je te gaan "storen"...
zoals rare geluiden maken, of aan je haar trekken of iets in die geest
Meestal zijn dit gewoon dierbare overleden die laten weten dat ze je bijstaan in situaties, waar jij het nodig hebt...
daarom laten ze je op zo'n manier weten dat je niet alleen bent... en dat kan op allerlei manieren...
Je moet er wel voor open staan... maar soms een aai over je hoofd, of een arm op je schouder, of een kriebel neus
meestal krijg je hierbij ook een soort gevoel, en denk je aan deze persoon... waardoor je weet, wie jou bij staat... op zo'n moment...
Dit komt van je gids...
ik bedoel de gedachten aan de persoon, het kan zijn dat je een persoon ziet in je gedachte... of gewoon een gedachte aan een bepaald moment, het is in samenwerking met je gevoel, in ieder geval!
dit laat jou gids aan je zien, Meestal krijg ik er meteen een hele les bij...
maar als het gaat om een bekende overledene... omdat het te dicht bij me staat... en me aangrijpt ook in mijn emoties,
denk ik, op de 1 of andere manier laat mijn gids me nog eventjes gaan, pas nog, zag ik zelf, zonder mijn gids een maatje die 2 jaar daarvoor is heen gegaan, ik wilde hem zo veel vragen...
maar ik kon alleen maar even glimlachen naar hem...
toen ik weer keek, was ie weer weg!
Gids, waar was je op dat moment? dat vraag ik me dan nog wel eens af, maar die laat me op zo'n moment weten, dat dit, voor mij een soort van levensles is, om leren met mijn emoties om te kunnen leren gaan, daarbij kan hij me niet helpen...
en omdat ik een hyperactieve derde oogchakra en een hyperactieve zonnevlechtchakra heb, ben ik altijd bang dat ik hallucineer, en vooral omdat hij me niet bij staat...
maar ja, als ik hem later er wat over vraag, geeft hij me toch het gevoel van: goed, dat het je niet is ontgaan...
en meteen de les erbij: zie je dat overledenen hun aura meenemen?
Dus ik zeg in gedachte terug, dus je was er wel!!
tja, ik kan niet anders, zegt hij dan...
het was me inderdaad opgevallen, dat mijn maatje een 3 tal kleuren bij zich had... best nog wel fel ook!
alleen was mijn maatje amper te zien.... toch herkende ik hem wel, alsof je naar jezelf kijkt in een vitrinekast waar geen spiegels achterin zitten en de lampen zijn uit van binnen...
ongeveer als mijn spiegelbeeld in de raampjes, je ziet wel dat ik er sta, maar je moet heel goed kijken wil je kunnen zien dat ik het ben
mijn maatje stond ook met zijn benen door het logeerbed heen (tot z'n knieen)
hij stond links van me, ongeveer 1 meter bij mij vandaan (ik zat op het logeerbed) ik was aan het waxen ( zo'n tekening te maken, waar ik was smelt op de strijkbout, en dan op speciaal papier uitwrijf) ik moet wel zeggen dat ik ontzettend sterk aan hem zat te denken, want, hoe kon het nou gebeuren dat hij op zo'n bizarre manier aan zijn einde kwam? op 28 jarige leeftijd...
natuurlijk zat ik een beetje voorover, het tafeltje wat ik gebruik om was-tekeningen te maken, is net zo hoog als het bed...
ik zat helemaal bij het kusseneinde op het randje en hij stond als het ware schuin achter me, gebukt naar voren...
ik kreeg heel sterk het idee dat ik door heel sterk aan hem te denken, hem opgeroepen heb, op de 1 of andere manier?
het leek erop alsof hij stiekum, probeerde te kijken naar mijn gezicht...
maarja, ik keek hem ineens gewoon recht aan, een beetje verbaast... want hij stond er echt een beetje raar bij!, toch... toen ik hem 4 sec. later herkende, heb ik geglimlacht naar hem
en toen schoot het door mijn hoofd... ik wil hem zoveel vragen, maar zat met mijn strijkbout aan, in mijn hand, dus besloot ik die ff neer te zetten, zodat er geen ongelukken konden gebeuren... Ik keek weer naar links, waar hij stond, hij was weg!
Jammer... ik heb wel ff gehuild op dat moment... niet omdat ik het jammer vond dat hij weer weg was, maar gewoon omdat ik hem mocht zien, denk ik!
ook omdat dit de eerste verschijning was, na zijn dood, die ik mocht " zien"
ik weet niet waarom, maar ik kon mijn emoties even niet de baas...
misschien help ik iemand met dit berichtje...
het is in ieder geval mijn mooiste ervaring, met een geest, die ik graag met jullie deel...
groetjes moonflowertje