Loading...
nl

Grappige filmpjes

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 20 '08
Haha,

Die is ook echt super leuk!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '09
Vandaag zag ik dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=PTSUR3RHh9M&fmt=18

Ben echt onder de indruk hoe een voor mij bekende muziek artiest uit de C64 scene Reyn Ouwehand in staat is om met behulp van wat technologie 6 instrumenten tegelijk te bespelen en echt een supergaaf stukje muziek te maken!

Aanrader om te bekijken.
koenewoen
koenewoen mrt 6 '09
Ja is best wel leuk! Ik zou het niet kunnen! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '09
Ik vind het zelf een beetje zielig, maar goed is ze wel.
koenewoen
koenewoen apr 18 '09
De nieuwe sensatie van Engeland.

koenewoen
koenewoen apr 18 '09
werkt blijkbaar niet,

misschien zo

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk
Guin
Guin apr 18 '09
'Dat laatste filmpje, van susan boyle, die vrouw heeft zo'n machtige stem, zou je niet meteen verwachten =]
Natalie1986
Natalie1986 apr 19 '09
uiterlijk zegt niks he, waarom zou een oude schoonmaakster niet kunnen zingen.
Ik snapte niet waarom iedereen ging lachen al is iemand nog zo lelijk in de ogen van mensen er kan dan heus wel een kei van een stem in zitten. Niet dat ze lelijk is !
Beschermengel
Beschermengel apr 19 '09
Deze vindt ik erg leuk...je zal zo'n man hebben haha...

admin
admin apr 19 '09
Als het zo gaat, dan moet je inderdaad nu beginnen om de kerstverlichting op tijd in de boom te hebben hangen smile
Gezellig eek. En vrede op aarde! wink
Helma
Helma apr 19 '09
Volgens mij is Youtube overbelast frown, ik kan helemaal niks bekijken. Is het bij jullie ook zo langzaam? Misschien moet ik mijn pc eens schoonmaken.
koenewoen
koenewoen apr 20 '09
Ik heb het filmpje nie uitgekeken, kreeg het echt op mijn heupen van die vent!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '09
Origineel bericht van: koenewoen
werkt blijkbaar niet,

misschien zo

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk


Zangeres Elaine Page wil graag een duet opnemen met Susan Boyle, de zingende huisvrouw die een week geleden doorbrak met haar optreden in Britain’s Got Talent.

Susan zong daar het nummer I Dreamed A Dream uit de musical Les Miserables en bekende aan de jury dat haar grote voorbeeld Elaine Page is, de zangeres die op West End furore maakte in musicals als Hair en Evita.

De 61-jarige Page stelt in The Guardian dat zij heel graag een duet met de kersverse ster wil opnemen. “Susan is een rolmodel voor iedereen die durft te dromen”, aldus de musicalvedette. Page is niet de eerste grote ster die een buiging maakt voor de onverwachte ster uit het Britse slaapstadje Blackburn. Onder meer Larry King, Demi Moore en Oprah Winfrey spraken al openlijk hun respect uit voor de weinig flatteus ogende, maar wonderschoon zingende Boyle.

Haar optreden in Britain’s Got Talent werd inmiddels al bijna 30 miljoen keer bekeken op downloadwebsite YouTube. Ook het nummer Cry Me A River, dat ze tien jaar geleden opnam voor een liefdadigheidscd van de kerk, is al miljoenen keren gedownload. Simon Cowell, voorzitter van de jury van Britain’s Got Talent, helpt Boyle momenteel bij het sluiten van een goede platendeal.
gast
gast apr 20 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Ik heb het filmpje nie uitgekeken, kreeg het echt op mijn heupen van die vent!


Kan ik me voorstellen. Hij had wel wat weg van mijn vader. Ik kan er nu wel om lachen gelukkig maar ik heb een tijd gekend dat ik de deur uit vluchtte als hij iets moest gaan doen in huis.
Mijn vader leeft overigens niet meer.
Hij heeft wel herseninfarcten gehad, in hoevere dit met zijn donderbuien te maken hebben gehad......ik weet het niet maar het zal me niet verbazen.
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09
Ik vindt deze zoooooooooooooo leuk, moet je op het jongetje letten laugh

admin
admin jun 4 '09
Ja, dat jongetje maakt het wel heel bijzonder.
Beschermengel
Beschermengel jun 4 '09

Ja leuk he...ik kan er geen genoeg van krijgen haha..wat een leuk mannetje smile
admin
admin jun 5 '09
laugh
Toen in Belgie Jean-Luc De Haene nog eerste minister was..


http://www.youtube.com/watch?v=Esc_wFjqHhM&feature=related
Emuca
Emuca jun 18 '09
Ik presenteer u.... 1 van mijn katjes...

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki