Loading...
nl

Jou Gids en/of beschermengel

admin
admin okt 2 '09
Fatna,

als jij denkt dat jij wel een beschermengel hebt maar geen gids. Laten we dit dan maar even zo aannemen..
Welke ervaring in je verleden heeft ertoe geleid dat je nu denkt wel een beschermengel te hebben ?

Trouwens een beschermengel zal (denk ik) niet zo snel je praten, contact zoeken, en zelfs zelden je helpen, omdat een beschermengel er enkel is om er te ZIJN voor jou en je te beschermen.. niet om wat je doet, hoe jij je leven leidt, maar puur en waarachtig omdat jij er BENT !! (kun je iets met dit gevoel?)
Fatna
Fatna okt 2 '09
Nou de ervaring die ik heb is dat ik vaak behoed ben voor kwaad, dit kan zijn geweest door mijn beschermengel, dit weet ik natuurlijk niet zeker maar om de een of andere reden ben ik overtuigd dat mijn overleden oma mijn beschermengel was,

en met een gids heb ik gewoon niets, als ik eens een geniale inval krijg dank ik mijn gezonde verstand ervoor , als ik opeens een gevoel heb dat er iets of iemand bij me is weet ik dat dat mijn dierbare overledenen zijn

kortom ik heb gewoon geen reden om van iets aan te nemen goh, dit is nou van mijn gids,snap je
earthchild
earthchild okt 2 '09
Fatna ik heb ook nog nooit de naam van mijn gids doorgekregen.
Hoewel ik er duizend keer om heb gevraagd. Ik weet ook niet of je gids je bechermengel is of andersom. Een Engel kan immers vele gedaantes aannemen. Maar ik weet dat er wezens naarst ons staan om ons te beschermen en begeleiden.

En echt, er word gepraat via je intuitie. zomaar plotseling een antwoord out of the blue. of een hint, of een raadgeving. Er word alleen van je verwacht om te vertrouwen en te geloven... in jezelf.
admin
admin okt 2 '09
Vraag niet te vaak of te hard wie het is, je gids of beschermengel zal zich enkel kenbaar maken
op een moment dat jij dat juist niet verwacht. Hij of zij weet ook dat jij dit nu graag weten wil,
en misschien krijg je je antwoord op je vraag of misschien niet..
Maar laat het zoeken hierna los !

Gebruik verder inderdaad zoveel mogelijk je gezonde verstand en/of je intuitie !
wink
admin
admin okt 2 '09
off topic: haha, had per ongeluk een smiley boven mijn bericht gezet, zoals hier: niks vreemds hoor, is alweer gewijzigd
admin
admin okt 2 '09
haha.. vreemd ja.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki