Loading...
nl

oorontsteking en buisjes

**Angela**
**Angela** jul 20 '08
Ik ben al wel een aantal keer aan mijn stembanden geopereerd! blush
Leukoplakie, noemen ze het, het is iets wat normaal in je mondslijmvlies zit, maar bij mij op de stembanden..... confused

Ik praat wel veel, maar daardoor komt het niet en daardoor wordt het ook niet erger........ smirk

(Oeps, dit is niet On Topic......... :$)
Deva Nymf
Deva Nymf jul 21 '08
Update van Jordy:vandaag bij de klassiek homeopaat geweest en een gesprek van 1 1/2uur bij haar gehad.
Ook zij kwam tot de conclusie dat Jordy "iets niet wou horen",mijn laatste zwangerschap was erg stressie omdat ik de relatie heb verbroken,en er veel emoties,angst en boosheid waren,wat Jordy allemaal heeft meegekregen.
Ook het daten van mijn ex met alleenstaande jonge moeders met "probleemkinderen"heeft Jordy meegekregen,en het verdriet/teleurstelling als de relatie weer uit ging.
In deze periode hebben wij allemaal met boosheid leren omgaan,en Jordy stond daar tussenin,en er werd vaak niet naar hem geluisterd.
Nu is het allemaal wat rustiger,en naar mijn inzien ziet Jordy nu ruimte om zijn probleem onder onze aandacht te brengen.
Jammer dat zijn vader dit niet ziet en letterlijk spijkers met koppen wil slaan door een operatieve ingreep,uit angst dat hij achterstanden en een isolement zal oplopen.

De homeopaat heeft een middel voorgeschreven waarvan hij 4x p/d moet snuiven,dit om zijn barieres te doorbreken die er nog zitten,al vanaf zijn babytijd.Volgende maand moet hij terugkomen,maar ik ben bang dat zijn vader dan al zijn operatie heeft gepland.Hij verwacht van mij dat ik met hem meewerk,zelf weigerd hij aan nog maar iets aan alternatieve therapie mee te werken,hij wil hem ook de homeopatische middelen niet geven als Jordy bij hem is.Erg moeilijk vind ik dit,ik snap zijn angst wel,maar ik vind het moeilijk dat hij niet meer naar me wilt luisteren.

Ook ben ik naar een edelsteentherapeut geweest en heb hem kineologisch laten testen,daar is uitgekomen:Herkimer Diamant(versnelt het genezingsproces,voorkomt ontstekingen en infecties,helpt om vrolijk te blijven.
Vuuropaal(geeft kracht en vitaliteit,genezen van ziektes,ontstekingsremmend bij virussen)
Barnsteen(tegen oorproblemen,geeft zonnekracht,levensmoed en helpt angst te overwinnen
Pyriet(helpt de luchtwegen te versterken,verhoogt het weerstand vermogen)
Charoiet(onbewuste angsten die ons ervan kunnen weerhouden om al dat wat we zijn te kunnen begrijpen,met moed en wilskracht bestaande angstpatronen op te lossen.
Lena
Lena jul 22 '08
herkenbaar dat je ex- en jij er zo anders in staan
het allerbelangrijkste is dat je zoontje hier niet de dupe van wordt.
wie is voogd en wie is toeziend-voogd,ik wil je niet op ideeen brengen maar als je niet een gezamelijk tot een beslissing kan komen dan heb je als voogd toch iets meer te zeggen.
heb zelf ook altijd de lieve vrede willen bewaren,maar je moet je gevoel volgen.
Je ex heeft blijkbaar minder geduld
wat vindt je eigen huisarts van je zoontje?
Deva Nymf
Deva Nymf jul 23 '08
Wat bedoel je met voogd en toeziend voogd?
We hebben een co-ouderschap,ben je dan allebij voogd?
Ik heb me hier eigenlijk nooit zo mee beziggehouden,en ik handel ook liever uit liefde ipv uit ego,macht of angst.
Mijn gevoel zegt dat we een middenweg moeten vinden,ik ben bezig met de oor-zaak weg te halen,en ga mee met mijn ex naar de KNO arts om te horen wat die te zeggen heeft,ik toon begrip voor zijn angst.
Onze huisarts heeft ons doorverwezen naar de KNO arts,omdat mijn ex dit wou,ik was er zelf niet bij omdat ik aan het bevallen was van m'n tweede.
Ik moet wel zeggen dat hij een goed tijdstip heeft gekozen,nu ik hele andere dingen aan m'n hoofd heb,zoals het runnen en leefbaar houden van mijn gezin en huishouden in m'n eentje!
Maar ach,ik heb voor hetere vuren gestaan!
Lena
Lena jul 23 '08
nou dan komt het vast wel goed smile
admin
admin jul 23 '08
Er is tegenwoordig geen voogd en toeziend voogd meer na een scheiding Lena.
Volgens mij zijn er alleen nog maar toeziende voogden bij jeugdzorg in geval van onder toezicht stelling.
Serenity
Serenity mei 14 '11
Ik heb ook zoveel last van mijn oren, best vaak, al zeg ik het zelf.
Pijn, piepen, verstoppingen, ontstekingen, gekraak en ik hoor mijn bloed suizen.
De mogelijkheid dat iemand contact met me probeer te zoeken heb ik al afgelopen en meerdere tevergeefse pogingen gedaan.
Heeft iemand anders een andere visie hierop?
admin
admin mei 14 '11
Hi Liliy, heb je al gedacht aan de bijwerkingen die onder het kopje "Nieuwe Tijd" staat aangeven? smile
Serenity
Serenity mei 14 '11
Ik heb het gelezen, ja, oke, wellicht kan dat zo zijn, mijn kundalini schijnt te zijn ontrolt, nu gaan we ermee verder denk ik.
Ik ben ook behoorlijk aards bezig want met piekeren om iets te willen bereiken en dat vooruit streven, dat is niet bevorderlijk voor de ontwikkeling.
Nuh, lekker fietsen en perkplantjes gekocht en thuis aantutten met klusjes waar houtlijm van te pas kom! ^^
Koken en verdere plannetjes voor mijn huisje uitdokteren en regelen heerlijk genieten van mijn Uk, en steeds meer bewuster worden van mijn liefde voor mijn kind, intenser, gelukzalig gevoel.
Lekker gek doen thuis waneer er niemand is, dansen, zingen, spelen met geluidjes maken, verbeelding laten gaan en lekker erop los dagdromen, HEER-LIJK ik geniet ten top!
En dan zijn de dingen die op mijn dagelijkse pad komen, vermoeiend, het toch willen, toch doen, zwaar, tevreden zijn.
En de emotionele dingen die op mijn pad komen zijn heel uitlopend, zo grappig, en verdrietig, maar ik pak het wel aan….. laugh
admin
admin mei 14 '11
Ik wist niet wat Kundalini inhield en heb het even opgezocht!
Voor degene die er ook niet van op hoogte zijn,hier enige uileg en de symptomen:

Tekenen en symptomen van Kundalini
door El Collie

Veel mensen van wie de Kundalini-energie onverwacht is vrijgekomen weten niet wat er met hen gebeurt, en de bestaande maatschappelijke onwetendheid over dit multidimensionale transformatieve proces maakt het moeilijk om medische of alternatieve hulpverleners, of geestelijke raadslieden te vinden die de symptomen herkennen, zeker wanneer ze sterk fysiek zijn. Veel mensen weten dat de vrijgekomen Kundalini-energie de deuren kan openen naar allerlei mystieke, paranormale en magische ervaringen, maar weinig mensen realiseren zich dat het ook een dramatische impact op het lichaam kan hebben. Mensen die reageerden bij Shared Transformation doen verslag van lange vreemde perioden van ziekte, maar ook radicale geestelijke, emotionele, interpersoonlijke, psychische, spirituele veranderingen en veranderingen van levenswijze. Steeds weer horen we verhalen van frustrerende, soms wanhopige bezoeken aan artsen, healers, therapeuten etc. die het niet begrepen, noch konden helpen bij de talloze pijnen en problemen die een razende Kundalini-energie ontketent

De volgende symptomen zijn veel voorkomende manifestaties van vrijgekomen Kundalini-energie:

Spiertrekkingen, krampen of spasmen.
Sterke energiestromingen of immense electriciteit die door het lichaam circuleert.
Jeukende, trillende, prikkende, tintelende, stekende of kriebelende sensaties.
Intense hitte of koude.
Onvrijwillige lichaamsbewegingen (komen vooral voor tijdens meditatie, rust of slaap): schokken, trillen, bibberen; het gevoel door een innerlijke kracht in houdingen te worden geduwd, of het lichaam op een ongebruikelijke manier bewegen. (kan verkeerd gediagnosticeerd worden als epilepsie, restless legs syndrome (RLS) or PLMD)
Veranderingen in eet- en slaappatronen
Episoden van extreme hyperactiviteit of juist overweldigende moeheid (sommige mensen met ME of het chronisch vermoeidheidssyndroom ervaren een Kundalini-ontwaken)
Geïntensifeerde of verminderde sexuele lust.
Hoofdpijnen, druk op de schedel.
Versnelde hartslag, pijnen op de borst.
Spijsverteringsproblemen.
Gevoelloosheid of pijn in de ledematen (vooral linkervoet en -been)
Pijnen en blokkades op wat voor plek dan ook; vaak in de rug en nek (veel gevallen van fybromyalgie zijn Kundalini-gerelateerd)
Emotionele uitbarstingen; snelle stemmingswisselingen; buitenproportionele perioden van verdriet, angst, woede of depressie, schijnbaar zonder oorzaak.
Spontane vocalisaties (inclusief lachen en huilen) - net zo onbedoeld en oncontroleerbaar als hikken.
Het horen van een intern geluid of geluiden, meestal beschreven als een fluit, trommel, waterval, fluitende vogels, zoemende bijen; maar het kan ook klinken als bulderende, ruisende of donderende geluiden of als oorsuizingen.
Geestelijke verwarring; moeite met concentreren.
Veranderde bewustzijnsstaten; verhoogd bewustzijn; spontane trancestaten; mystieke ervaringen (wanneer het geloofssysteem van de persoon teveel bedreigd wordt door deze ervaringen, kan dit leiden tot psychose en grootheidswaan)
Hitte, vreemde aktiviteit en/of ervaringen van gelukzaligheid in het hoofd, vooral rond de kruin.
Ecstase, gelukzaligheid en perioden van immense vreugde, liefde, vrede en compassie.
Paranormale ervaringen: buitenzintuiglijke waarnemingen; lichaamsuittredingen; herinneringen aan vorige levens; astraal reizen; direkte bewustwording van aura's en chakra's; contact met spirituele gidsen d.m.v. innerlijke stemmen, dromen of visioenen; helende krachten.
Toegenomen creativiteit: nieuwe interesse in zelfexpressie en spirituele communicatie d.m.v. muziek, kunst, poezie etc.
Toegenomen begrip en gevoeligheid: inzicht in de eigen essentie; dieper begrip van spirituele waarheden; byzonder bewustzijn van de omgeving (inclusief "vibraties" van anderen)
Verlichtingservaringen: een direkt weten van een grotere realiteit; transcendent bewustzijn.

Sommige mensen geven aan dat ze het concept "Kundalini" vreemd vinden, en liever praten over een (spiritueel) ontwaken of bewustworden, en dat is prima. Maar voor velen die contact opnemen biedt de verklaring van Kundalini-energie een belangrijk denkkader waarin zij hun ervaringen kunnen accepteren en kunnen werken met hun ervaringen. We hebben allemaal een unieke manier van interpreteren, honoreren en beschrijven van onze spirituele wijsheid. Ik geloof niet dat er één juiste manier is om de waarheid te kennen en uit te drukken. Het is veel belangrijker volgens mij om een open hart te hebben en trouw te blijven aan onze eigen weg, waar die ook naartoe leidt.

Er wordt ook vaker gevraagd waarom we niet meer nadruk leggen op het goddelijke en de realizatie van God, wat centraal staat in een spiritueel ontwaken. Omdat iedereen zijn mystieke ervaringen verschillend ervaart en persoonlijk interpreteert, en het belangrijk is dat niemand zich hierin buitengesloten voelt, spreken we alleen van bewustwording en transcendente staten.

Bovendien komen diepere spirituele realisaties vaak pas later voor, soms maanden of jaren nadat andere symptomen van het vrijkomen van Kundalini-energie zich hebben voorgedaan. Mensen die duidelijk spirituele ervaringen hebben zijn meestal beter in staat te integreren en profijt te trekken uit dit proces, onafhankelijk van hoe men het noemt. Maar diegenen die ziekte of vreemde psychische verschijnselen ervaren zijn vaak erg gealarmeerd totdat zij begrijpen dat ze niet ziek of gek zijn. En zelfs verlichtings- en andere prachtige ervaringen kunnen zo sterk zijn dat mensen aan hun verstand gaan twijfelen. Om deze reden is het belangrijk deze informatie te bieden en ervaringen op dit gebied met anderen te delen.
Groene_heks
Groene_heks mei 15 '11
Er staat op merudi heel veel info over Kundalini, typ het boven in het zoekbalkje maar eens in wink
Serenity
Serenity mei 15 '11
yep ik heb het gelezen , dank u dames!
Serenity
Serenity sep 16 '11
Origineel bericht van: Serenity
Ik heb ook zoveel last van mijn oren, best vaak, al zeg ik het zelf.
Pijn, piepen, verstoppingen, ontstekingen, gekraak en ik hoor mijn bloed suizen.
De mogelijkheid dat iemand contact met me probeer te zoeken heb ik al afgelopen en meerdere tevergeefse pogingen gedaan.
Heeft iemand anders een andere visie hierop?

Ik heb er weer last van en ook intens koud hebben en nog een aantal dingen.
Betekend dit dat er weer meer een stukje ontrolt word?!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki