Loading...
nl

Wat houdt jou eigenlijk bezig?

inneke
inneke aug 27 '08
Veeeel geloofwaardiger Nims!
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 29 '08
@Kath, dat is goed nieuws!!
@Nims, ik sluit me bij Inneke aan, was de klant ook tevreden?

Zo, en nu ga ik heerlijk een weekendje weg. Vanavond een sessie met een nuchter en bijzonder goed trance-medium en ik neem mijn bamboe´s mee en daar gaan we morgen of overmorgen mee aan de slag. Windgong, rainsticks e.d.

Fijn weekend allemaal.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '08
De klant is nog aan het nadenken smile.
Veel plezier met je spiriweekend. Heb je merudi visitekaartje mee? wink
liesanne
liesanne okt 28 '08
een vraag....
voor bezoeker/inspiratie (als je nog meeleest....)of anders voor iemand anders.

ben jij nu ook gestopt hier? een en ander is me niet helemaal duidelijk en het topic - huh, wat nu weer- daar kan ik niet meer reageren?
Renco
Renco okt 29 '08
Hey,

Liesannen, ik heb geprobeerd er een onderwerp in te vinden,
maar das mij nou niet echt gelukt.

Maar in iedergavl over het onderwerp wat mij bezig houd, is eiglijk niet zo veel.
Meer het normale van het leven, veel tijd om me ergens mee bezig te houden heb ik niet vanwegen school. Al zou ik het wel willen om me meer met de natuur een te gaan willen worden, maar dat zit er in derandstad van Nederland niet echt in.

Renco
liesanne
liesanne okt 31 '08
Renco, ik begrijp dat school je dus nogal bezighoudt.. wink

Maar het was niet mijn vraag hoor, Pacho is ooit dit topic begonnen....

Heb intussen vernomen dat ze idd heeft besloten weg te gaan..
Weet dus niet of je nog meeleest Inspiratie, maar ik wil je zeggen dat ik het jammer vind....en ik snap het ook niet helemaal waarom?
Jij kon mij soms 'triggeren', maar ik las ook zoveel mooie dingen van jou, beide was goed en leerzaam... Jij bracht veel kleur met je mee....

in ieder geval veel goeds en liefs,

Liesanne.
Renco
Renco okt 31 '08
Hey

ok sry, dan heb ik het misschien verkeerd begrepen, of ik begrijp dit weer verkeerd, wie weet

Renco
liesanne
liesanne okt 31 '08
Maakt niet uit...
Ik had vragen rondom pacho en die zijn intussen ook weer beantwoord. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ok ik heb maar een 2e poging gewaagd voor een design voor de wijnwinkel. Ik ben benieuwd wat ze (en jullie wink) er nu van vinden.

Nou ondertussen zijn we weer wat verder en heb ik ondertussen het bijna goedgekeurde ontwerp smile. Hierboven nog even wat het was, en dit is wat het geworden is. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vandaag zijn we er weer verder mee gegaan en heb ik weer een nieuw voorstel opgeleverd smile.

Wat vinden jullie er nu van?
Sephora
Sephora dec 3 '08
Ik vind 't erg mooi!
Mooie kleuren en lekker sfeervol.
Gebruik je stockphoto's hiervoor of heeft de klant de foto's geleverd?

Alleen zie ik wel dat 't logo 'rafelig' is, kan je die laag niet op 'multiply' zetten zodat je de witte stukjes niet meer ziet?
Haha ik ben een detailfreak hoor wink

Verder vind ik 't erg mooi, hoop dat ze akkoord gaan!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
De klant heeft zelf de foto's aangeleverd voor het laatste plaatje. Ook komt de aparte home-page te vervallen (2e voorstel) en dat zijn geen stock-photo's maar bewerkte google-image search wink.

Welk logo bedoel je precies? Die van de register vinoloog?

Ik hoop ook dat ze akkoord gaan, maar wie weet laugh.
gast
gast dec 3 '08
Nims, het is niet zo dat je iedere foto die je vind op internet zomaar mag gebruiken. Zelfs niet als je ze bewerkt hebt. Er zit copy right op, of het er bij staat of niet! Nu zullen de meeste fotografen er niet zo'n probleem van maken maar als je de verkeerde treft kun je een aardige rekening aan je broek krijgen.
Dus weet welke foto's je gebruikt want voor sommigen is het gewoon jatten wat je doet wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 3 '08
I know wink. Zo is het Merudi-meisje wel stock-photo die ik ook gewoon heb gekocht. Zolang het nog voorstellen zijn kan je het prima gebruiken. Daarna kan er stock materiaal worden ingekocht. Het gaat nu alleen maar om het idee.
Sephora
Sephora dec 3 '08
De klant heeft zelf de foto's aangeleverd voor het laatste plaatje. Ook komt de aparte home-page te vervallen (2e voorstel) en dat zijn geen stock-photo's maar bewerkte google-image search wink.

Welk logo bedoel je precies? Die van de register vinoloog?

Ja ik bedoelde die van de register vinoloog smile
Voor samples kan je inderdaad 'even' plaatjes van google pikken laughik gebruik vaak stockphoto's van sxc.hu.
En jij Nims?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske