Loading...
nl

Wat houdt jou eigenlijk bezig?

gast
gast jul 22 '08
Kath, kramp is geen oorzaak maar een symptoom van iets anders. Zoek naar de oorzaak en je kunt het goed aanpakken (of niet) maar met symptoom bestrijding zal hij steeds weer last ervan krijgen.

Wervelkanaalstenose

Een wervelkanaalstenose is een aandoening waarbij het wervelkanaal vernauwd is waardoor het ruggenmerg en zenuwen in verdrukking komen. Een wervelkanaalstenose is doorgaans het gevolg van veroudering, maar ook een osteoporose, rughernia of een tumor kan eraan ten grondslag liggen

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
gast
gast jul 22 '08
Oh Karin, dan ben ik bijna een kop groter dan jou wink
admin
admin jul 22 '08
Das dan een komisch gezicht als wij samen zouden wandelen laugh

gast
gast jul 22 '08
Haha, zo groot is het verschil nu ook weer niet. Echt niet normaal! Zal wel geshopt zijn zou het niet?!
Ayasha
Ayasha jul 23 '08
Ik weet het gast, waarschijnlijk is ze gevallen en heeft ze zich geforceerd, dat is niet ondenkbaar bij een Jack, zeker niet bij Rinthy. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 23 '08
Ok ik heb maar een 2e poging gewaagd voor een design voor de wijnwinkel. Ik ben benieuwd wat ze (en jullie wink) er nu van vinden.
admin
admin jul 23 '08
De achtergrond heeft een mooie kleur Nims, maar past deze kleur wel bij de foto?
Ik vond het zachte groen mooier smile
JulienMoorrees
Ja ik vond de vorige ook veel mooier, maar dit kreeg ik vannochtend van de klant.

"Ik vind deze laatste versie een hele goede."

Tja, klanten, soms begrijp ik ze niet haha.
admin
admin jul 23 '08
Ja, lol, maar de klant is koning hé?
inneke
inneke jul 23 '08
Pfff, de vorige was veel karakteristieker. Gekke klant hoor. Vind deze kleuren eerlijk gezegd veel te zweverig en zacht. Heeft ie wel het juiste beroep gekozen? wink
seppe
seppe jul 23 '08
een gelige bruine kleur zou beter passen bij de foto en bij wijnen in het algemeen denk ik. misschien goudgeel naar de kleur van witte wijn. er zit ook minder contrast tussen de tekst en de achtergrond de fijne tekst leest niet zo gemakkelijk. en misschien in het logo "pasie voor wijn" een wijnrank inweven in de kleur van de achtergrond? of "pasie voor wijn" op de voorkant van een wijnvat gebrand.
JulienMoorrees
Voorlopig doe ik alleen maar wat de klant vraagt haha. Maar bedankt voor de tips, misschien kan ik er nog wat van maken wink.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 23 '08
Schud die klant eens wakker Nims wink
Thomas A
Thomas A jul 23 '08
Gaaf Nims, lekker duidelijke pagina. Schijnt niet altijd even simpel te zijn gezien de soms lastig leesbare site's die ik tegenkom........

Enige tijd geleden deed ik weer eens mee aan een zikr zangavond (soefi's) en aan het eind van de avond vroeg de intrumentalist aandacht voor de volgende site (van vrienden van hem). Gisteravond bezocht ik deze toch maar eens. En ja de site en wat ik er las houd mij vandaag best wel bezig........

http://www.juwelenschip.nl/

allemaal een fijne dag
gast
gast jul 23 '08
Thomas dat is zeker een juwelenschip. Mooie site, dank je wel voor de link.
Lena
Lena jul 23 '08
idem las al een verhaal over aanwezig zijn smile
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 24 '08
Origineel bericht van: Kath
Origineel bericht van: pacho
Dat ik iedere keer weer in de lach schiet omdat ik bij Kath modder-eter zie staan grin

Sterkte met Jackie Kath, is het geen hernia achter bij zijn staart? Ik hoop iig dat hij snel weer wat soepeler is. Levertraan (lovitran)is wel goed voor de smering van de botten.

scheelt niet veel als je mod bent :+
Het is een hernia vlak voor haar staart. In haar onderrug dus. Ik hoop het ook :

Hoe gaat het nu met Jack zijn ruggetje Kath?

Ik houd me nu niet bezig met mijn tas inpakken, terwijl het eigenlijk de hoogste tijd is om te vertrekken en ik hier nog zit te typen eek. Wat zit een mens soms vreemd in elkaar.

Maar na de klik op dit bericht ga ik heerlijk een weekend naar een goede vriend die ik al veel te lang niet heb gezien. Ik vind het echt bijzonder wat we delen en gelukkig is daar nog nooit iemand tussen gekomen. Vrijdagavond gaan we naar een lezing van Marijn Westerbeke over nieuwetijdskinderen. Ik heb er zin in!

Tot over een paar dagen weer, fijn weekend allemaal en lekker gewoon alles doen wat je niet van jezelf mag doen.

Pacho
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '08
Origineel bericht van: NiMS
Ok ik heb maar een 2e poging gewaagd voor een design voor de wijnwinkel. Ik ben benieuwd wat ze (en jullie wink) er nu van vinden.

Nou ondertussen zijn we weer wat verder en heb ik ondertussen het bijna goedgekeurde ontwerp smile. Hierboven nog even wat het was, en dit is wat het geworden is. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ayasha
Ayasha aug 27 '08
He Pacho, Met de jack is het helemaal in orde! Ze hoeft niet meer naar de DA smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420