Loading...
nl

Wat houdt jou eigenlijk bezig?

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 22 '08
Origineel bericht van: Thomas A
Wat mij in elk geval de afgelopen paar dagen bezig hield was Paradijs en haar verhouden hier op dit forum. Ongelooflijk wat zij wist te triggeren bij de mensen op dit forum. En alhoewel er naar mijn idee veel goeds gezegd is door haar, had ik er persoonlijk moeite mee hoe zij 'minder plooibare' forum deelnemers als oud vuil uitspuugde ipv. begrip voor hen had. Immers wij hebben allen onze processen (levenslessen) te gaan alvorens wij waarlijk tot ultieme liefde kunnen groeien. Ik merk dat het me zeer doet; het gaat wel over mensen, zo ook Paradijs er een is..........

Lieve Thomas en dat is bij jou getriggerd. Maar ik begrijp heel goed dat het je zeer doet, omdat je van een andere intentie bent uit gegaan en daarom een dikke virtuele knuffel bij deze.

Acheliah
Acheliah jul 22 '08
Thomas ik moet zeggen dat als we een beetje ingedut zijn op het forum we wel weer ff wakker geschud worden want zodra er een reactie van Paradijs komt zit iedereen ineens rechtop. Iedereen heeft goeie dingen maar ook slechte dingen gezegt en ja ik weet je hebt in sommige dingen gelijk. Het had anders geformuleerd kunnen worden. Namens mij krijgt iedereen een dikke knuffel.

Ik weet niet hoe je een plaatjuh hier weg zet dus helaas

XXX Dieneke
Volgens sommigen
Dat ik iedere keer weer in de lach schiet omdat ik bij Kath modder-eter zie staan grin

Sterkte met Jackie Kath, is het geen hernia achter bij zijn staart? Ik hoop iig dat hij snel weer wat soepeler is. Levertraan (lovitran)is wel goed voor de smering van de botten.
admin
admin jul 22 '08
Dat ik ga verhuizen en ik me realiseer dat ik mijn oude vertrouwde plekje ga inruilen voor een nieuw plekje wat nog vertrouwd moet worden.
Ik ben een enorme huismus, mede dankzij HSP en onverwachte kundalini stuiters. Dus ondanks dat dit een hele vervelende wijk is om te wonen ga ik toch een vertrouwd en veilig plekje verlaten.
Het nieuwe huis voelt helemaal oké en het komt goed, toch voelt het wel als een afscheid, een afgesloten hoofdstuk.

Veel dingen dit jaar zijn zo goed uitgekomen, veel nare dingen zijn gepasseerd en het water heeft echt wel af en toe aan mijn lippen gestaan.
Ik ben er sterker en (hopelijk) wijzer uitgekomen, wellicht is dit nieuwe huis mijn LOA, mijn nieuwe frisse start.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '08
Ja karin dat ken ik heel goed toen ik in mijn nieuwe huis ging wonen. Hoewel er met mijn oude huis niets mis is, heb ik mijn nieuwe huis in het begin helemaal niet als thuis ervaren. Nu we een paar maandjes verder zijn, voel ik me helemaal thuis laugh.
Lena
Lena jul 22 '08
ja afscheid nemen en iets moeten achterlaten vind het ook niet altijd eenvoudig even weer dat wennen of s.ochtends wakker worden en je denkt dat je nog in dat andere huis slaapt
maar heb respect karin je slaat je je er maar weer mooi door heen
voor mijn gevoel ben je ongelooflijk sterk
smile
admin
admin jul 22 '08
Je hebt zeker mijn laatste foto gezien... laugh

Lena
Lena jul 22 '08
waaaaauw ik wist het laugh
sarina
sarina jul 22 '08
Ik zie mijn twee jongste spruitjes nu op de bank zitten, helemaal in de ban van pippi langkous. Waar blijft de tijd? Ongelofelijk dat ik zelf ook zo op de bank zat, vroeger, helemaal blij met pippi die alles deed en durfde wat ik niet in mijn hoofd haalde om te doen..... Maar ze blijft kinderen aanspreken, dat is zeker....... Pippi, mijn grote voorbeeld, nu de held van mijn dochters, ha ha, dat had ik nooit durven dromen vroeger......
Volgens sommigen
@Sarina, o jaa, pippi, die op sponzen door het huis heen danst en de juf op school het schaamrood op de kaken bezorgd. Heerlijk! Je kijkt toch zeker wel mee met de kids? grin

Ik hou me bezig met de schade van de afgelopen dagen hier in huis;

4 mokken, 1 fotolijst, 1 stoel gerafeld, 1 gordijn met gaatjes en 1 muur vol krassen en baggerpoten(hond)

1 glazen beker en 2 waxinehoudertjes van glas (was ik zelf)

My goodness, what´s hapening? eek
Volgens sommigen
@Karin, ik heb bij die bodybuilders altijd het gevoel dat het hoofd niet past. Alsof het een gefotoshopped lichaam is, wat niet zo is natuurlijk.
Volgens sommigen
Of het lichaam past niet dan kan natuurlijk ook tongue
Wullabee
Wullabee jul 22 '08
hi,
lees net de laatste paar hier,en moest plotseling heel erg lachen.
eerst lees ik van pipi langkous en dan over bodybuilding,en zag dus pipi met een bodybuildinglichaam ,haha.

ps:wat mij bezighoud?het leven....

liefs soul
Volgens sommigen
Ze is wel heeeul sterk hoor tongue
Ayasha
Ayasha jan 1 '70
Origineel bericht van: pacho
Dat ik iedere keer weer in de lach schiet omdat ik bij Kath modder-eter zie staan grin

Sterkte met Jackie Kath, is het geen hernia achter bij zijn staart? Ik hoop iig dat hij snel weer wat soepeler is. Levertraan (lovitran)is wel goed voor de smering van de botten.

scheelt niet veel als je mod bent :+
Het is een hernia vlak voor haar staart. In haar onderrug dus. Ik hoop het ook :";"1216727961
gast
gast jul 22 '08
Hi Kath, als ik het lees over Jack dan krijg ik steeds "stenose" in mijn hoofd. Is hij daar ook op onderzocht?
Ayasha
Ayasha jul 22 '08
denk het niet gast, weet zelfs niet wat het is eigenlijk. De DA heeft gevoeld aan haar rug, haar rugspieren waren helemaal verkrampt. smile
liesanne
liesanne jul 22 '08
Ben vanmiddag begonnen te lezen hier (ben toch nieuwsgierig wat er allemaal heeft gespeeld) en ja, wat is er een hoop gebeurd hier! Pfff..... Mijn voornemen (na de vakantie) is meer een waarnemer te zijn van mijn eigen reacties en die er maar gewoon te laten zijn, zonder dat ze ook persé geuit moeten worden.... dat is ook een hele goede oefening als je een tijdje bivakkeert in een (te) kleine slaaptent.

Voor nu trek me liever terug in de 'koffiehoek' voor een theekransje.... spiritualiteit is toch dáár te ervaren waar een werkelijke verbinding tussen mensen plaatsvindt......
admin
admin jul 22 '08
Hoi Kath, zou magnesium mogen voor honden?
Magnesium ontkrampt spieren, wellicht een idee?
admin
admin jul 22 '08
@ Pacho, volgens mij is deze foto gefotoshopped zoals jij zei, de verhoudingen lijken niet te kloppen.

Ikzelf ben 1.63 meter en weeg 52 kilo, ik ben dus ietsje smaller laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske