Loading...
nl

Wat houdt jou eigenlijk bezig?

**Angela**
**Angela** jul 20 '08
Tja, ik lust ook wel een struisvogelbiefstukje........
En ook een paardenbiefstukje........
Ik eet het bijna nooit, maar mijn dochter kon me wel schieten toen ze hoorde dat ik dat wel eens eet........
We hebben zelf een paard gehad en mijn jongste heeft er nog steeds een, maar lekker is lekker, niet dan??.........
We hebben ook konijnen gehad, en ik lust met Kerst ook een lekker konijntje.........
NIET een door mezelf opgevoed, maar gewoon een van de supermarkt of poelier, hahahahhahahaha.
De meeste mensen zijn opgegroeid met het eten van vlees, dus neem het ons eens kwalijk dat we vlees eten! blush
gast
gast jul 21 '08
Zolang we niet van de lucht en de liefde kunnen leven.....
admin
admin jul 21 '08
Er zijn beslist een aantal dingen die ik dus echt niet eet.
Haaievinnensoep is hier in huis uit den boze, net als kikkerbillen.
Ik vind net als Sylvia dat het dier een zo mooi mogelijk leven moet hebben gehad. Natuurlijk weet ik echt niet altijd of mijn gehaktbal ooit echt in de wei heeft gegallopeerd als ik hem in de supermarkt haal, dus een beetje hypocriet ben ik dan eigenlijk wel.

Ik zeg er wel bij dat ik als meisje heel wat konijnen, kippen en vissen heb uitgebeend, schoongemaakt en geplukt.

Vroeger ging ik wel eens met mijn ouders naar een restaurant en dan kon je een vis aanwijzen in een aquarium en dan lag diezelfde vis een uur later op je bord.
Ook dat kan ik dus niet, ik durfde niet meer naar het aquarium te kijken als mijn ouders hadden gekozen, ik had gewoon een schaamtegevoel, gek hé?
Net alsof die vis het wist en vanachter het glas op mij loerde...
Alleen nooit doodgemaakt, dat kan ik echt niet en ik heb het heus geprobeerd.

**Angela**
**Angela** jul 21 '08
Hihihi, errug herkenbaar......dat van die vis uitkiezen! wink

Ik eet ook geen kikkerbillen en haaienvinnensoep lust ik niet eens.......(ooit een hapje gekregen en dat was net behangselplak, jakkie!)

En dieren doodmaken, ja, liever niet!
Maar ooit heb ik 2 cavia's moeten verdrinken omdat ze doodziek waren en ik de dierenarts niet kon betalen!
Ik kon het ook niet over mijn hart verkrijgen om ze nog dagen te laten lijden............
Maar trots ben ik er niet op en doe zoiets liever nooit meer! confused
admin
admin jul 21 '08
Oh nou ik vind het juist heel menselijk wat je hebt gedaan!
Natuurlijk niet leuk, maar wel de juiste oplossing in plaats van de beestjes zo lang te laten lijden.
gast
gast jul 21 '08
Het enige dat ik echt niet eet zijn mosselen. Konijn eigenlijk ook niet omdat ik die teveel als huisdier zie. En paard, maar dat is echt een gevoelskwestie. Ik heb wel eens gezegt; eigenlijk moet je alleen maar paard eten want in Nederland zijn dat de enige dieren die bij de slager liggen die nog een beetje goed leven gehad hebben (gaat ook niet voor alle paarden op natuurlijk). Ik heb het ok wel eens gegeten en vond het nog lekker ook, maar nee, als ik het weet dan toch liever niet. (beetje hypocriet)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Mij houdt bezig waarom het nog steeds zulk slecht weer is smile
Lena
Lena jul 21 '08
Origineel bericht van: NiMS
Mij houdt bezig waarom het nog steeds zulk slecht weer is smile

de voorspellingen zijn gunstig hoor
na regen komt zonneschijn tongue
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 21 '08
Dat we hier erg veel gasten op bezoek hebben wink
19 Gasten en 4 Spiders online.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Inderdaad, en met verschillende interesses ook nog laugh

Bekijkt 'profiel'
Bekijkt lijst van forums
Bekijkt een bericht in 'platte' modus
Levensvragen
Nieuwetijdskinderen en Kristalkinderen
Checking Who's Online
Mijn Verhaal
't Is PDD-NOS
Levensvragen
Het paradijs
Creatieve uitingen
engelenkaarten
Over de site / het forum
Het aanpassen van posts
Bekijkt de lijst met berichten
Voorspellingen
Aanmelden
Methodes
Informatie delen
Overige zaken
Dromendagboek

Zeker vakantietijd haha.
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 21 '08
eekgrinwhoehahahaahahahahah laugh
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Zucht...De kleine jack is nog altijd niet beter, als meneer de DA vandaag niet duidelijker kan zijn, dan gaan we naar een andere DA. Zo kan het echt niet verder...

Ze kan niet op haar achterpootjes staan, twee stapjes zetten en dan moet ze gaan liggen... ;( Pfff...Ik vraag me af of het nog wel goed komt met haar...
admin
admin jul 21 '08
Heb je al geprobeerd je handen op haar heupen te leggen Kath?
Als ze naast je op de bank ligt leg dan gewoon eens lekker je hand(en) op haar heupen aan de achterkant waar je die twee boebels van haar heupbenen voelt.
Je hoeft niets te doen, alleen maar lekker warm maken.
Energie stroomt vanzelf, en warmte is sowieso misschien wel lekker voor haar.

Ik hoop dat jullie snel de oorzaak vinden.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
voor zover ik weet ben ik nog niet bijzonder goed in healen, zolang ik daar niet zeker van ben laat ik het liever aan mensen met een diploma over smile
admin
admin jul 21 '08
Lieve Kath, moeders aaien hun kindjes ook over de bol als ze zijn gevallen, ook dat is een soort van healen.
Je hebt geen diploma nodig, met de juiste intenties kan iedereen dit, jij ook.
Ik ga er niet vanuit dat je haar geneest, maar wellicht verlicht je wel haar pijn.
Ayasha
Ayasha jul 21 '08
Maak me gewoon heel erg zorgen om haar, heb haar zien geboren worden en zou het doodzonde vinden als het nu niet meer goed komt...Bah, arme jack.
admin
admin jul 21 '08
Snap ik helemaal! Mijn katten zijn ook mijn kindjes.
En jouw Jack is nog zo jong, is ze al een jaar of moet ze dat nog worden?
Kan het die vervelende heupziekte zijn die veel herders en grote honden hebben?
Dat zou te verhelpen moeten zijn dacht ik.
Thomas A
Thomas A jul 22 '08
Wat mij in elk geval de afgelopen paar dagen bezig hield was Paradijs en haar verhouden hier op dit forum. Ongelooflijk wat zij wist te triggeren bij de mensen op dit forum. En alhoewel er naar mijn idee veel goeds gezegd is door haar, had ik er persoonlijk moeite mee hoe zij 'minder plooibare' forum deelnemers als oud vuil uitspuugde ipv. begrip voor hen had. Immers wij hebben allen onze processen (levenslessen) te gaan alvorens wij waarlijk tot ultieme liefde kunnen groeien. Ik merk dat het me zeer doet; het gaat wel over mensen, zo ook Paradijs er een is..........
Acheliah
Acheliah jul 22 '08
Wat mij bezig houdt zijn mijn kinderen en mijn verbroken relatie. Ik ben kapot van beide en probeer te overleven. Hij houdt nog steeds van me dat heeft hij mezelf gezegd. Hij wilde mij geen pijn doen, maar die twijfels vreselijk ik wordt daar gek van. Eigenlijk ben ik ook best wel boos op hem om me na bijna (op twee dagen na) 13 maanden te dumpen. Mijn vriendin zei gisteren als hij goeie vrienden kan blijven kan het net zo goed je vriend blijven zit wel iets in. Ik mis hem en het doet pijn want ik heb ook bijna geen contact meer met mijn familie. Ik heb voor mijn gevoel niemand meer en ben alles kwijt. (om me heen)Mijn kinderen heb ik voor het laatst gezien op 13 februarie 2008 alleen omdat ik hulp heb ingeschakeld om ze terug te krijgen. Mijn ex (de dader) mag ze wel zien het is krom in nederland heel krom. Daders die vrij rond lopen terwijl slachtoffertjes in jeugd gevangenissen zitten. Mensen die onschuldig volgelasterd zijn met dikke dossiers vol met leugens en als je vraagt pas dat aan dan hoor je 10 jaar later het zelfde gezeur en lees je het zelfde dossier. Alleen is dan de datum veranderd de rest is het zelfde. Ik kan me daar zo woest om maken kinderen die hun ouders nodig hebben omdat ze het slachtoffertje geworden zijn van Lover-Boy's worden thuis weggerukt en in cellen geplaatst. Kinderen van 12 jaar oud. (mijn dochter was net 14). En dan die leugens (van de mentoor) wij vinden dat ze thuis hoord en achter je rug om zeggen ze tegen je voogd nee hoor ze heeft duidelijk nog hulp nodig hup kun je weer van besloten naar besloten. Vinden ze het gek dat zo'n kind door draaid.
XXX Dieneke

XXX Dieneke
Paradijs
Paradijs jul 22 '08
Het is inderdaad krom in Nederland Dieneke er klopt niets van..

Dat het zeer spoedig mag veranderen...lieve schat...en dat jou je kindjes worden toegewezen...
Ik schakel alle hogere krachten en machten vandaag in, omdat te bewerkstelligen..

Dat je een zeer gelukkig leven mag gaan lijden in rust en harmonie..en dat alle leed vergeten mag worden.
Op naar een nieuwe Toekomst..je hebt er hard voor gevochten..
Je hebt hem verdiend.

Heel veel succes en geluk..

Ps dat ook je ook weer goed contact gaat krijgen met je ouders, en dat ze in gaan zien dat ze een kanjer van een dochter hebben...

Ik wens je het aller, allerbeste....
Ik stuur een geestelijk klavertje vier naar je toe, Dieneke...
Dat alles vanaf nu af aan mee gaat zitten, en ze allen naar jou luisteren en het kwaad geen enkele macht meer heeft, maar machteloos moet toezien, dat waarheid het altijd wint van de leugen.
Ps, ik hou van je...ik weet wat je hebt doorgemaakt..
Je verdient het allerbeste...

xxxx

Paradijs.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie