Origineel bericht van: **Angela**
Een PTSS kan je niet zomaar alleen verwerken, daar krijg ik binnenkort regressietherapie voor.......omdat de andere therapieen te weinig hielpen! Die willen dat je het een plekje geeft en verder leeft, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan.............
En de lichamelijke klachten raak ik NOOIT meer kwijt, wat stuk is ......is stuk.........
En de lichamelijke klachten raak ik NOOIT meer kwijt, wat stuk is ......is stuk.........
PTSS is niet de oorzaak het is een gevolg ergens van. Maar dat weet je zelf maar al te goed. Kijk naar de oorzaak en niet naar het gevolg. Ik heb het gevoel dat je verwijten maakt naar wat er is gebeurd. Die verwijten uiten zich ook lichamelijk. Ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop voor je dat je kan vergeven en berusten in wat er is gebeurd en niet meer hecht aan het leed dat je is aangedaan (psychisch en lichamelijk).
Dat je het op dit moment niet zelf kan betekend niet dat je het uiteindelijk alleen maar zelf kunt oplossen. Dus kijk wel uit dat je niet je leven in de handen van anderen legt. Jij bent de enige die jouw leven kan leven. Hulp is opzich niet verkeerd als het bij richtingaanwijzen blijft.