Loading...
nl

Jezelf kunnen voordoen als iemand anders.

gast
gast jul 13 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Een PTSS kan je niet zomaar alleen verwerken, daar krijg ik binnenkort regressietherapie voor.......omdat de andere therapieen te weinig hielpen! Die willen dat je het een plekje geeft en verder leeft, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan............. blush
En de lichamelijke klachten raak ik NOOIT meer kwijt, wat stuk is ......is stuk......... confused

PTSS is niet de oorzaak het is een gevolg ergens van. Maar dat weet je zelf maar al te goed. Kijk naar de oorzaak en niet naar het gevolg. Ik heb het gevoel dat je verwijten maakt naar wat er is gebeurd. Die verwijten uiten zich ook lichamelijk. Ik weet dat het moeilijk is maar ik hoop voor je dat je kan vergeven en berusten in wat er is gebeurd en niet meer hecht aan het leed dat je is aangedaan (psychisch en lichamelijk).
Dat je het op dit moment niet zelf kan betekend niet dat je het uiteindelijk alleen maar zelf kunt oplossen. Dus kijk wel uit dat je niet je leven in de handen van anderen legt. Jij bent de enige die jouw leven kan leven. Hulp is opzich niet verkeerd als het bij richtingaanwijzen blijft.
gast
gast jul 13 '08
Origineel bericht van: **Angela**
Origineel bericht van: Lena10
laughallemaal ik ben

Ik kan NOOIT IkBen zijn, ik heb nog nooit geweld tegen iemand gebruikt en verafschuw het als een ander dat wel doet! mad

Geloof mij, of niet; iedereen heeft potentieel IkBen in zich. (niet het jasje maar de essentie)
gast
gast jul 13 '08
En zelfs het jasje van IkBen kan iedereen aan.
Dat het niet gebeurd is een tweede, maar dat neemt de potentie niet weg.

Angela; waarom dacht je dat eigenlijk, dat ik ikben ben?
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
gast dat is me ook wat jij ik ben cool!!!

grintongue

Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 13 '08
laughallemaal ik ben

Origineel bericht van: gast
En zelfs het jasje van IkBen kan iedereen aan.
Dat het niet gebeurd is een tweede, maar dat neemt de potentie niet weg.

Angela; waarom dacht je dat eigenlijk, dat ik ikben ben?

tongue...en Pacho valt van d´er stoel ondertussen (ik hoorde inderdaad iets vallen) tongue

Hier mag gelachen worden gelukkig maar, dat geeft lekker wat lucht. Kanjers!

Heb verder niets toe te voegen, behalve dan dat Ik Bén wink

Liefs voor allen,

Pacho
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie